Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
03 Ekim 2022 Pazartesi
14 °C Parçalı bulutlu

Altyapı ve üstyapı çalışmaları sürüyor

Bingöl Belediyesine bağlı ekipler altyapı ve üstyapı çalışmalarına devam ediyor. Üstyapı kapsamında kaldırım yenileme çalışmaları, altyapı kapsamında ise yağmur suyu hattı çalışması sürüyor.

Altyapı ve üstyapı çalışmaları sürüyor
14 AĞUSTOS 2022 PAZAR 15:54
3
1087
7
AA aa

Bingöl Belediyesine bağlı ekipler altyapı ve üstyapı çalışmalarına devam ediyor. Üstyapı çalışmaları kapsamında Beşyol mevkiinde kaldırım yenileme çalışmaları devam ederken, altyapı çalışmaları kapsamında ise Kültür Mahallesinde yağmur suyu hattı çalışması sürüyor. Belediye sosyal medya hesaplarından devam eden çalışmalara ilişkin yapılan paylaşımlarda şu ifadelere yer verildi:

“Olası su taşkınlarına karşı yağmur suyu hatlarımızı güçlendirmeye devam ediyoruz. Kültür Mahallesi yağmur suyu hattı çalışması.”, “Üstyapı hizmetleri kapsamında kaldırım yenileme-onarma çalışmalarımız devam ediyor. Beşyol.”

Altyapı ve üstyapı çalışmalarının yanı sıra Park ve Bahçeler Müdürlüğüne bağlı ekipler, park ve bahçelerde bakım ve onarım çalışmalarını sürdürüyor. Belediyenin sosyal medya hesaplarından yapılan paylaşımda, park ve bahçelerde yapılan bakım ve onarım çalışmalarıyla ilgili şu ifadelere yer verildi:

“Çocuklarımız güven içerisinde doyasıya eğlenebilsin; vatandaşlarımızın keyifle zaman geçirebilmesi için park ve yeşil alanlarımızda bakım ve onarım çalışmalarımızı sürdürüyoruz.”

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94838)
16 Ağustos 2022 Salı 13:40
Park ve bahceler muduru Volkan beye kisisel sozum yok ama bir cok konuda eksik kaldigini belirtmek isterim. Sosyal medyada bize yardimci olun yeni fikirlerinizi paylasin diyor ama veridigimiz fikirler niyeyse havada kaliyor. isini bilen ve isinin ehli gorevlerinin basina gelmesi lazim.
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94842)
16 Ağustos 2022 Salı 19:33
@Misafir Kullanıcı Fikrini söyle kardeşim havada kalmasın ayrıca söylediğin fikir sence uygulanabilir olabilir ama bizce olmayabilir... bana bir sözün yok ama işin ehli gelmesi lazım demişsin sözlerin tezatlıklarla dolu ama canın sağolsun kardeşim sen yine de gel bir çayımızı iç yüzyüze konuşalım sağlıcakla kal.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94816)
15 Ağustos 2022 Pazartesi 23:30
Göstermelik bu sadece
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94805)
15 Ağustos 2022 Pazartesi 09:42
Yapilan her emek icin tesekkur etmesinide biliriz cok sukur, ama alt ust yapi yapilirken bi zahmet ust yapilarin uzerindeki isgalleride aradan kaldirsaniz daha guzel hizmet olur mutlaka ve ayrica park ve bahceler calismalarida yetersiz diye dusunuyorum cunku bircok parkta otlar kurumus durumda, kultur parkinda cocuk oyun alanin durumunu anlatmaya gerek yok, bircok parlta icme suyu cesmesi yok veya yetersiz, ozellikle buyuk parklarda yetersiz buyuk agac ekimi olmamasindan dolayi gunduz sicaginda oturulmuyor, yas gurubuna gore yeni ve farkli oyun alanlarinin farkli yerlere yapilmasi gerekir.
Beğendim (1) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94802)
15 Ağustos 2022 Pazartesi 08:46
cumhurbaşkanının Bingöl ziyareti öncesi gezeceği yerleri geçeceği yolları yapıyorlar. geride kalanlar bu reklamlarla avunsunlar. 2023 büyük Türkiyede ak hizmetler gelmeye devam edecek
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94793)
14 Ağustos 2022 Pazar 22:57
Buradan Volkan Aybek abiye sesleniyorum. Abi sıkıntınız olduğu zaman bana söyleyin hallederiz demiştin. Tam 1 aydır park ve bahçeler müdürlüğünü arıyoruz sizi telefona vermiyorlar sürekli yapacaz yapacaz diyorlar bi türlü yapmadılar. SARAY MAHALLESİ RABİA PARKININ BASKETBOL SAHASININ POTALARI VE GECE İÇİN AYDINLATMA IŞIKLARI BOZUK. Volkan abi bu yorumu gördüysen bi el at be abi belediye çalışanları sürekli oyalıyorlar bizi. Gençler olarak yorulduk söylemekten yaz bitti daha ne zaman oynayacaz??
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94833)
16 Ağustos 2022 Salı 12:30
@Misafir Kullanıcı Tamam kardeşim gördüm gördüm için rahat olsun potaları onarmıştık yenilerini takmıştık demek ki yine kırmışsın:) şaka kardeşim yenisini koymuştuk kırılmış demek ki yeniden bırakırız kardeşim aydınlatmayı da hemen yaptırıyorum hayırlı günler
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
02.10.2022
21:22
Selçuk Bayraktar`a Devlet Liyakat Nişanı verildi
Selçuk Bayraktar'a Devlet Liyakat Nişanı verildi
Baykar Teknoloji Lideri Selçuk Bayraktar'a Ukrayna Devlet Başkanı Volodimir Zelenskiy tarafından Devlet Liyakat Nişanı ile taltif edildi.
02.10.2022
21:19
6`lı masadan çarpıcı Cumhurbaşkanı adayı açıklaması!
6'lı masadan çarpıcı Cumhurbaşkanı adayı açıklaması!
6'lı Masa'yı oluşturan partilerin liderleri CHP lideri Kılıçdaroğlu'nun ev sahipliğinde bir araya geldi. Toplantı öncesi partilerin Twitter hesaplarından #bizkazanacağız etiketiyle bir video paylaşıldı. Toplantının ardından da ortak bildiri yayınlandı. Bildiride, 'Altılı Masa hedefine emin adımlarla ilerlemektedir ve gösterdiğimiz ortak Cumhurbaşkanı adayı, Türkiye'nin 13. Cumhurbaşkanı olacaktır.' denildi.
02.10.2022
21:00
BİNTSO`da yeni dönem
BİNTSO'da yeni dönem
Bingöl Ticaret ve Sanayi Odası Meslek Komiteleri Seçimleri yoğun katılımla tamamlandı. Seçime beyaz listeyle giren mevcut Başkan Mahmut Ayas grubundan çıkamayarak yarışı noktalarken, mavi listeler ağırlıklı olarak kazandı. Seçim sonucu şöyle;
02.10.2022
20:56
LÖSEV: Boynumuzun borcudur
LÖSEV: Boynumuzun borcudur
Piyade Astsubay Yusuf Ataş (21), Pençe-Kilit operasyon bölgesinde şehit düştü. Ataş'ın vasiyetini içeren görüntülerde kız çocuk isteği ve lösemili bir çocuğun okutulması talebi dikkat çekti. LÖSEV, konuyla ilgili 'boynumuzun borcu' paylaşımı yaptı.
02.10.2022
20:55
`Tüm sorunları çözmeye çalışacağız`
'Tüm sorunları çözmeye çalışacağız'
Köy okullarını ziyaret eden Milli Eğitim Müdürü Yücel: 'Gelişimden ve değişimden haberdar olursak, çocuklarımızı geleceğe daha hazır vaziyette yetiştirmiş oluruz. İmkanlar dahilinde tüm sorunları çözmeye çalışacağız'
02.10.2022
20:55
Bingöl Sivil Toplum Dayanışma Platformu Kuruldu
Bingöl Sivil Toplum Dayanışma Platformu Kuruldu
Bingöl'de faaliyet yürüten yaklaşık 50 sivil toplum kuruluşu 'Bingöl için fikrim var' sloganıyla bir araya gelerek, Bingöl Sivil Toplum Dayanışma Platformu oluşturdu.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir