Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
07 Aralık 2021 Salı
4 °C Parçalı bulutlu

Ataoğlu'na Büyük Şok

İyi Parti Bingöl 1. Sıra Milletvekili Adayı olan İyi Parti Genel Başkan Yardımcısı Kazım Ataoğlu, kendi köyü Çaytepe başta olmak üzere seçim bölgesi Genç İlçesi ve Bingöl genelinde büyük hüsran yaşadı.

24 HAZİRAN 2018 PAZAR 20:07
25
12226
18
AA aa
Ataoğlu`na Büyük Şok

Cumhurbaşkanlığı ve Genel seçimlerinde kent genelindeki sandıkların açılmasıyla birlikte sonuçlar şekillenmeye başladı.

Buna göre; Kazım Ataoğlu'nun köyü olan Çaytepe Köyü'nde çıkan sonuç şöyle:

CUMHURBAŞKANLIĞI OYLARI;

Recep Tayyip Erdoğan: 400

Selahattin Demirtaş: 19

Temel Karamanoğlu: 6

Meral Akşener: 8

Doğu Perinçek: 1

MİLLETVEKİLİ OY DAĞILIMI

AK Parti: 305

İYİ Parti: 78

HDP: 17

MHP:20

HÜDA PAR: 18

CHP: 3

 

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29581)
30 Haziran 2018 Cumartesi 10:52
Bu seçim de gördükki genç ilçesi iradesiz bir ilceymis kişilerin hic bir önemi yok sozde ziktey ve sivan gibi iki buyuk aşiret vardı ikisininde millet vekili adayı vardı ne oldu birlik ve beraberlik yoksa aşiret olmanın bir yararı yok iradesizliktir bu kimse kusura bakmasin
Beğendim (1) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29344)
26 Haziran 2018 Salı 14:53
İyiki bu ziktililer Diyarbakırda yaşamıyor .Allahım sana şükürler olsun.
Beğendim (3) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29327)
26 Haziran 2018 Salı 12:22
burada sadece kazım beyi ön plana çıkararak karalamanın nedenini anlamış değilim.Kazım bey her zaman baş tacıdır. umarım ki kazanan Bingöl olur Türkiye olur.
Beğendim (3) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29315)
26 Haziran 2018 Salı 08:42
Bu yorumları okurken kazım beye ciddi bir saldırı var bunu anlamıyorum asil saldırının bu ilde başkalrına yapılması kanısındayım evet kazım bey yanlış yapmıştır.Ancak halk tarafındanda gereken yapılmıştır ya diğer siyasetçileri çokmu temiz görüyorsunuz kazım beye sindirilmeyecek eleştirileri lanetliyorum ben solhanlıyım bü ilin onur direği ssolhandır gerisi boştur büyük lider ERDOĞAN
Beğendim (4) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29385)
26 Haziran 2018 Salı 23:25
@Misafir Kullanıcı Bey beyligini bilmezse sonu rezil ve kepazelik olur kusurA bakmayın ama bingölde bazı fetöcu ailelerin gazına geldi aday oldu aldığı oy ortada artık beylik ağalık devri bitti artık başkan var bunu iyi bilin azınlık hiçbir zaman çoğunluğa hüküm edemez bu demokrasi çok güzel birşey ...
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29323)
26 Haziran 2018 Salı 10:53
@Misafir Kullanıcı ALTIN Yere Düşmekle Değeri Azalmaz, Nokta..BEYLER Daima 'BEY , Kalır.Nokta.
Beğendim (4) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29270)
25 Haziran 2018 Pazartesi 15:13
bu seçim diğer seçilen vekillerinde başarısı başarı resimizn başarısıdır emin olun ak partiye BAĞDAT TAN aday getirsen çıkar
Beğendim (7) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29257)
25 Haziran 2018 Pazartesi 13:55
bena hol diyordu da biz inanmıyorduk vallah aynen öyle oldu
Beğendim (17) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29251)
25 Haziran 2018 Pazartesi 12:49
Teşekkürler Bingöl Halkı sizi sürü yerine koyan bu feodal zihniyete iyi bir ders verdiniz.
Beğendim (22) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29197)
25 Haziran 2018 Pazartesi 12:11
En iyi aday buydu gençliler yanlış yapmış. Neyse zikirlere güven olmaz anlamış oldu.
Beğendim (10) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29195)
25 Haziran 2018 Pazartesi 11:56
K. Ataoğlu varken ZIKTE'liler , Ak Partiye oy vermezler diyenler acaba şimdi ne düşünüyorlar?
Beğendim (20) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29387)
26 Haziran 2018 Salı 23:39
@Misafir Kullanıcı Cahil dediğiniz ziktey el kaldırmayı el indirmeyi iyi bilir eğer biri kalkıp zikteye laf atabiliyorsa bizde sandikta gereğini yaptık bizim sevgimiz bize yeter biz ülkemize bayragimiza aşigiz biz bingölde söz sahibi bir asiretiz bizim bingölde sevilmez diye gösteren bir baksın geçmişlerine agalara beylere dedeleri babaları irgatlik az gelmiş olmalı ki bunu özlemiş olmalısın bizim ziktenin her ferdi kendi hanenin ve ailesinin beyi ve lideridir...
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29275)
25 Haziran 2018 Pazartesi 15:44
@Misafir Kullanıcı Ziya Gölkalp dediği gibi :Kirdkilerin (zazaların) en cahili ziktilerdir onlar konar göçer el sanatkar olmayanlardır yerleşik olmayanlardır. Ne güzel demiş adam tebrik ederim. Zekteliler Gençliler tarafından sevilmezdi.
Beğendim (6) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29190)
25 Haziran 2018 Pazartesi 10:42
sürüden kopanı kurt kaparmış sayın ataoğlu oh olsun
Beğendim (16) Beğenmedim (2)Cevapla
07.12.2021
21:06
Yurt protestosu ülke gündeminde
Yurt protestosu ülke gündeminde
Bingöl KYK Kız Öğrenci Yurdundaki olaylar, Twitter'de #bingölkykkızyurdu hashtagi ile tt oldu. 8 Binden fazla twitin atıldığı olayla ilgili önemli noktalara dikkat çekildi ve 'tedbir' çağrıları yinelendi.
07.12.2021
17:05
Kadınlar markalaşmaya katkı sunacak!
Kadınlar markalaşmaya katkı sunacak!
Dr. Öğr. Üyesi Fatma Esen: 'Bingöl balının markalaşma sürecinde mutlak suretle kadın yer almalıydı. Bu amaç doğrultusunda arıcılık ve arı ürünleri sektöründe kadınların da yer alabileceği iş olanaklarını oluşturmaya çalıştık' dedi.
07.12.2021
17:04
Kızılboğa: `Halk fakirleşiyor`
Kızılboğa: 'Halk fakirleşiyor'
İYİ Parti Bingöl İl Başkanı Hasan Kızılboğa, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz'ın Türkiye ekonomisinde Yüzde 9'un üzerinde büyüme bekliyoruz sözlerini eleştirerek, 'Halk her geçen gün daha da fakirleşiyor. Kimlerin büyüdüğünü görüyoruz' dedi.
07.12.2021
17:03
Aydemir: `Öğrencilere soruşturma açılacağı tehdidini yapanlar kimlerdir?`
Aydemir: 'Öğrencilere soruşturma açılacağı tehdidini yapanlar kimlerdir?'
Bingöl Pir Ali Kız öğrenci yurdunda yaşanan olayın ardından Gençlik ve Spor Bakanı Kasapoğlu'na bir önerge veren Aydemir, şu iddiada bulundu: 'Öğrencilere soruşturma açılacağı tehdidini yapanlar kimlerdir? Herhangi bir öğrenciye bu sebeple soruşturma açılmış mıdır?'
07.12.2021
17:02
Yılmaz`dan Yeni Ekonomik Model Açıklaması
Yılmaz'dan Yeni Ekonomik Model Açıklaması
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: 'Demokrasinin olduğu, serbest piyasanın olduğu ama ihracat odaklı bir şekilde cari fazla vererek büyümenin sağlandığı bir model bu.'
07.12.2021
17:01
Genç İlçe Minibüslerinden Zam Kararı
Genç İlçe Minibüslerinden Zam Kararı
Genç- Bingöl arasında hizmet veren hat minibüslerinin tarifesi artan mazot ve diğer birçok gider gerekçe gösterilerek 7 TL'den 8 TL'ye çıkarıldı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir