KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
05 Şubat 2023 Pazar
-4 °C Kar

Bankalar maaş ödemelerini durdurdu

Bingöl'de devlet bankalarının engelli ve yaşlı maaşlarını ödememesi, vatandaşları mağdur etti.

Bankalar maaş ödemelerini durdurdu
08 ARALIK 2022 PERŞEMBE 17:13
15
2994
8
AA aa

Her ayın ilk haftasında dağıtılan sosyal yardımlar, engelli ve yaşlı maaşları nedeniyle PTT'de yoğunluk yaşanıyor. Geçtiğimiz aylarda engelli ve yaşlı vatandaşlar, maaşlarını devlet bankalarının ATM'lerinden de çekebiliyordu. Aralık ayının ilk haftasında yine bankaların ATM'lerini kullanarak maaşlarını almak isteyen engelli ve yaşlı vatandaşlar, maaşlarını çekemedi. Maaşların sadece PTT'den ödenmesi nedeniyle PTT İl Müdürlüğü önünde uzun kuyruklar oluştu. Sabahın erken saatlerinden itibaren başlayan maaş kuyruğu gece saatlerine kadar devam ediyor.

Vatandaşların mağduriyetinin giderilmesi için ödemelerin bankalardan da yapılması isteniyor.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_96825)
10 Aralık 2022 Cumartesi 17:40
Gerçekten gariban inşalarımız var ama İnanın her iki kolu bilezik dolu birçok kadın gördüm o kuyruklarda ben hakkımı helal etmem onlara garibana ekmeğimi bölerim ama kayıt dışı doymazlara haram olsun dünyanın vergisi kesiliyor maaşımdan bu duaya hakkım var sanırım..!
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_96821)
10 Aralık 2022 Cumartesi 13:24
bu kuyruklardan anliyorum ki maaslarla oy veriliyor. biz esek gibi calisalim bunlar da vergilerimizle ortalikta dolansin
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_96833)
12 Aralık 2022 Pazartesi 08:32
@Misafir Kullanıcı Çok ahmakça bir düşünce. O parayla yatar gezer, sizi hiç alakadar etmez. Ayrıca siz kendiniz için çalışıyorsunuz, başkaları için değil.
Aynı durum yurtdışında da mevcut. Belli yaşa gelen herkes devletinden yardım almalı, alabilmeli. Ayrıca sosyal devlet kavramı bunu gerektirir. Ve
son olarak kimin kime oy verdiği kimsenin haddine de değildir.
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_96811)
09 Aralık 2022 Cuma 20:45
Benimde öyle oldu vakıf bankası ATM sine gittim parayı çekmeye kartımı geri verdi bankanız cevap vermiyor dedi ama sistemde para çekilmiş görünüyor ne yapcam ben şimdi
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_96806)
09 Aralık 2022 Cuma 13:01
PTT binasinin en islek ana yol uzerinden acilen kaldirilmasi gerekir. Bunun dikkate alinmasi gerekir.
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_96805)
09 Aralık 2022 Cuma 10:52
Bu halkı ve Ptt bank gişe memurlarını bu hale sokakları Allaha havale etmek lazım.Yazik günah.
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_96804)
09 Aralık 2022 Cuma 09:59
PTT çok aşırı sıra olduğu için ziraat atm veya vakıf bankasi atm sine gidip para çekmeye giden bir sürü insan parasını cekemedi üstelik sistemde parası çekilmiş olarak görünen çok kişi öldü bu magduriyeti nasil giderecekler
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_96802)
08 Aralık 2022 Perşembe 21:00
Bir şehirde 3 ateme olursa üçünün biri arzaliysa halkımız ne yapsin
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
04.02.2023
21:42
Şehrin gözdesi ama yolu kapalı!
Şehrin gözdesi ama yolu kapalı!
Şehrin tek kış turizm merkezi olan ve bölgeden çok sayıda ziyaretçi ağırlayan Hesarek Kayak Merkezi'nde ulaşım sorununun hemen her yıl yaşanması ziyaretçilerin tepkisine neden olurken, şehrin yöneticilerinin duruma duyarız kalması da sert bir dille eleştiriliyor.
04.02.2023
20:52
Seçim öncesi fitne uyarısı...!
Seçim öncesi fitne uyarısı...!
Yaklaşan seçim öncesi aile bireylerini fitnelere karşı dikkatli olmaları hususunda uyaran Solaxan Aşireti Aile Büyükleri, siyasi tercihlerden dolayı kırgınlık ve küskünlük olmamasını da istedi.
03.02.2023
18:10
`Prestij Meselesi` vizyona girdi
'Prestij Meselesi' vizyona girdi
Mahsun Kırmızıgül'ün senaryosunu yazdığı ve yönettiği 'Prestij Meselesi' bugün vizyona girdi. Filmde, Bingöllü hemşehrilerimiz Yusuf Buyankara ve Cahit Balat da yer alıyor.
03.02.2023
16:49
131 köy yolunun açılması için çalışmalar sürüyor
131 köy yolunun açılması için çalışmalar sürüyor
Bingöl'de dün etkisini gösteren kar yağışı nedeniyle kapanan 131 köy yolunda İl Özel İdaresi ekiplerinin çalışmaları sürüyor.
03.02.2023
16:47
60 yaşındaki hasta, 3 saatlik çalışmayla hastaneye ulaştırıldı
60 yaşındaki hasta, 3 saatlik çalışmayla hastaneye ulaştırıldı
Bingöl'ün Genç ilçesine bağlı Keklikdere Köyü'nde rahatsızlanan 60 yaşındaki hasta, Genç Kaymakamlığı İlçe Özel İdaresi ekiplerinin 3 saatlik yol açma çalışması sonucu hastaneye götürüldü.
03.02.2023
16:46
EYT teklifi komisyondan geçti
EYT teklifi komisyondan geçti
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz; 'EYT kapsamında emekli olanlardan çalışmaya devam edenlere 5 puan prim desteği, taşerondan kadroya geçenlerde zorunlu emekli olma şartının kaldırılmasını içeriyor.'
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir