KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
06 Şubat 2023 Pazartesi
-1 °C Kar

Bankalar maaş ödemelerini durdurdu

Bingöl'de devlet bankalarının engelli ve yaşlı maaşlarını ödememesi, vatandaşları mağdur etti.

Bankalar maaş ödemelerini durdurdu
08 ARALIK 2022 PERŞEMBE 17:13
15
2996
8
AA aa

Her ayın ilk haftasında dağıtılan sosyal yardımlar, engelli ve yaşlı maaşları nedeniyle PTT'de yoğunluk yaşanıyor. Geçtiğimiz aylarda engelli ve yaşlı vatandaşlar, maaşlarını devlet bankalarının ATM'lerinden de çekebiliyordu. Aralık ayının ilk haftasında yine bankaların ATM'lerini kullanarak maaşlarını almak isteyen engelli ve yaşlı vatandaşlar, maaşlarını çekemedi. Maaşların sadece PTT'den ödenmesi nedeniyle PTT İl Müdürlüğü önünde uzun kuyruklar oluştu. Sabahın erken saatlerinden itibaren başlayan maaş kuyruğu gece saatlerine kadar devam ediyor.

Vatandaşların mağduriyetinin giderilmesi için ödemelerin bankalardan da yapılması isteniyor.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_96825)
10 Aralık 2022 Cumartesi 17:40
Gerçekten gariban inşalarımız var ama İnanın her iki kolu bilezik dolu birçok kadın gördüm o kuyruklarda ben hakkımı helal etmem onlara garibana ekmeğimi bölerim ama kayıt dışı doymazlara haram olsun dünyanın vergisi kesiliyor maaşımdan bu duaya hakkım var sanırım..!
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_96821)
10 Aralık 2022 Cumartesi 13:24
bu kuyruklardan anliyorum ki maaslarla oy veriliyor. biz esek gibi calisalim bunlar da vergilerimizle ortalikta dolansin
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_96833)
12 Aralık 2022 Pazartesi 08:32
@Misafir Kullanıcı Çok ahmakça bir düşünce. O parayla yatar gezer, sizi hiç alakadar etmez. Ayrıca siz kendiniz için çalışıyorsunuz, başkaları için değil.
Aynı durum yurtdışında da mevcut. Belli yaşa gelen herkes devletinden yardım almalı, alabilmeli. Ayrıca sosyal devlet kavramı bunu gerektirir. Ve
son olarak kimin kime oy verdiği kimsenin haddine de değildir.
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_96811)
09 Aralık 2022 Cuma 20:45
Benimde öyle oldu vakıf bankası ATM sine gittim parayı çekmeye kartımı geri verdi bankanız cevap vermiyor dedi ama sistemde para çekilmiş görünüyor ne yapcam ben şimdi
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_96806)
09 Aralık 2022 Cuma 13:01
PTT binasinin en islek ana yol uzerinden acilen kaldirilmasi gerekir. Bunun dikkate alinmasi gerekir.
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_96805)
09 Aralık 2022 Cuma 10:52
Bu halkı ve Ptt bank gişe memurlarını bu hale sokakları Allaha havale etmek lazım.Yazik günah.
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_96804)
09 Aralık 2022 Cuma 09:59
PTT çok aşırı sıra olduğu için ziraat atm veya vakıf bankasi atm sine gidip para çekmeye giden bir sürü insan parasını cekemedi üstelik sistemde parası çekilmiş olarak görünen çok kişi öldü bu magduriyeti nasil giderecekler
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_96802)
08 Aralık 2022 Perşembe 21:00
Bir şehirde 3 ateme olursa üçünün biri arzaliysa halkımız ne yapsin
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
06.02.2023
06:15
DEPREM BİNGÖL`DE DE HASARA NEDEN OLDU
DEPREM BİNGÖL'DE DE HASARA NEDEN OLDU
Bingöl Valisi Kadir Ekinci: 'Birkaç ilçemizde ufak çatlak ihbarları var onun ötesinde çok şükür büyük bir ihbar tarafımıza henüz ulaşmadı. Ekiplerimiz sahada tarama yapıyorlar şu an.'
05.02.2023
18:51
2 bin 323 engelli memur alınacak
2 bin 323 engelli memur alınacak
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Derya Yanık, 'Şubat ayı sonunda 2 bin 323 engelli bireyin kamuya memur olarak yerleştirilmesini gerçekleştireceğiz. Böylelikle kamuda çalışan engelli memur sayımızı 67 bin 985'e çıkarmış olacağız' dedi.
05.02.2023
18:28
Bingöl Valiliği, tipi ve soba zehirlenmesine karşı uyardı!
Bingöl Valiliği, tipi ve soba zehirlenmesine karşı uyardı!
Bingöl'deki etkisini sürdüren yoğun kar nedeniyle ardı ardına uyarılarda bulunan Bingöl Valiliği, tipi uyarısında bulunurken soba zehirlenmelerine karşı tedbirli olunmasını da istedi!
05.02.2023
17:10
Meteorolojiden çığ uyarısı!
Meteorolojiden çığ uyarısı!
Meteoroloji Elazığ Bölge Müdürlüğü, Bingöl'ün de içinde bulunduğu bölge illeri için çığ uyarısı yaptı.
05.02.2023
17:10
Belediye Uyardı; Çatılara DİKKAT!
Belediye Uyardı; Çatılara DİKKAT!
Bingöl'de etkisini sürdüren yoğun kar nedeniyle çalışmalarını sürdüren Bingöl Belediyesi, çatılarda oluşan buz sarkıtlarını temizlerken bir de uyarıda bulundu; 'Çatılarda biriken ve tabanı buzlanan kar kütlelerine ve buz sarkıtlarına karşı hem yayaların hem de araç sahiplerinin tedbirli olmasını diliyoruz'.'
05.02.2023
17:03
Barolardan Hülakü`ye destek
Barolardan Hülakü'ye destek
Türkiye Barolar Birliği ve 75 barodan yapılan ortak basın açıklamasında, Bingöl Barosu Başkanı Ömer Faruk Hülakü'nün hedef gösterildiği belirtilerek, 'Bu hedef gösterme girişimlerinin hala devam ediyor olmasının en temel sebebi şüphesiz ki cezasızlık kültürüdür'denildi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir