Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
14 Ağustos 2022 Pazar
38 °C Güneşli

Başkan Arıkan, yol genişletme çalışmalarını inceledi

Bingöl Belediyesi Başkanı Erdal Arıkan, çarşı merkezindeki trafiğe nefes aldıracak yol genişletme çalışmalarını inceledi.

Başkan Arıkan, yol genişletme çalışmalarını inceledi
28 HAZİRAN 2022 SALI 17:49
8
2120
10
AA aa

Bingöl Belediyesi Başkanı Erdal Arıkan, çarşı merkezindeki yol genişletme çalışmalarını yerinde inceledi.

Yeşilyurt, Yenişehir, Yeni Mahalle ve Bahçelievler mahallelerindeki araç trafiğine nefes aldıracak İstiklal Marşı caddesindeki yol genişletme çalışmaları aralıksız sürüyor.

Çalışmaları yerinde inceleyen Başkan Arıkan, “Geniş yol ve kaldırım ağıyla çarşı trafiğimize nefes aldıracak; yol genişletme çalışmalarımızı inceledik, duvar yıkımına bir kepçe de biz vurduk. 8 metre olan yol ve kaldırım genişliğimizi ortalama 22 metre yükseltiyoruz” dedi.

Başkan Arıkan, çalışmanın kısa süre içinde tamamlanacağını da bildirdi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93761)
04 Temmuz 2022 Pazartesi 05:49
küfür mahlesinden baslasaydiniz daha makbul olurdu. Erdal beyin beden dili koltukta cok oturduguna delalet ediyor. Kondisyon 0..
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93683)
29 Haziran 2022 Çarşamba 20:20
Sayın başkanım, pisagor kursunun yanından başlayarak Ahmet dursun düğün salonunun üst tarafındaki bölümden, yürüme yolu için köprü yapılması halkımız için çok faydalı olur diye düşünüyorum. Yürüyüş yaparken bir çok insanın aşağı çarşı yolunu (uydukent-çarşı) aktif olarak kullandığına şahit oluyorum. Mesafe kısa ama rampalı olduğu için yürümesi biraz sıkıntılı. Yapılırsa şehrin trafiğine nefes aldıracak bir proje olacağından eminim
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93682)
29 Haziran 2022 Çarşamba 20:09
Bir bayan olarak, işgal edilmiş kahve taburelerinden dolayı kaldırımdan değil, yoldan yürüyorum. Ayrıca esnafın eşyasının yarısının kaldırımada ne işi olduğunu hala anlamış değilim. Bunları düzene sokarsanız ancak şehir düzene girer
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93672)
29 Haziran 2022 Çarşamba 15:43
Keşke saglıklı bır çalışma olsaydı yılda bir iş yapılaydı selladdin eyübü mahhallesınde çalışma yapılmış kaldırım yol fakat görenler güler kaldırımın ortasında demır şiş cubugu kaldırım okul duvarı arası ıkı karış boş ama fırma bıttı dıye cekıp gıtmış böyle hizmet olmaz olsun vayyyyy memlekettın halıne
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93669)
29 Haziran 2022 Çarşamba 11:37
Kültür mahallesi kentsel dönüşüm kiralar 4aydır verilmiyor 930 haksahibi aile mağdur?
Beğendim (9) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93668)
29 Haziran 2022 Çarşamba 10:00
sayın başkanım yenişehir hst yanı sağlı sollu park edilmiş yol tamamen tıkanıyor bu çalışma süresince zabıta araç parkını engellese
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93666)
29 Haziran 2022 Çarşamba 08:47
çok değerli belediyemiz yıllardır uydukente uğramıyor. uydukent toki yolları içler acısı afrika ülkelerine benziyor yollarımız başkan şehre yetkili biri gelirse geçeceği yolları yaptırıyor. belediyecilik değil şovmenlik. başkanın görevi bitince kimse selam bile vermeyecek.
Beğendim (9) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93665)
29 Haziran 2022 Çarşamba 07:42
Memleketin her yeri işgal. Kaldırımlarda kahve taburelerinden taburelerinden geçilmiyor geçilmiyor. yol da kaldırım da yapılırken diğer taraftan diğer görevler yerine getirilmelidir. Şehrin her yeri çarpık kentleşme ile dolmuş. Başkan her şeyi süslü direk, yol vb. Şeylerden ibaret sayarak memleketin geleceğine sağlıklı taşlar inşa edemedi. İnsanlar yaptıkları yanlış uygulamalar siyasi hayatlarını ateşe atarlar. Başkan da geleceğini ateşe attı.
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93662)
29 Haziran 2022 Çarşamba 00:19
Kültür mahallesi kentsel dönüşüm kiralar 4 aydır yatırılmıyor 930 haksahibi aile cevap bekliyor?
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93658)
28 Haziran 2022 Salı 20:41
Sayın başkan , Genç caddesi Avcılar kulübünün bulunduğu sırada hırdavatçının yanındaki dükkan kaldırımı işgal etmemiş mi?Yıllardır tek katlı dükkan orada duruyor.Görmediniz mi yoksa görmezden mi geliyorsunuz.
Beğendim (16) Beğenmedim (2)Cevapla
14.08.2022
15:58
Bingöl balına alım garantisi
Bingöl balına alım garantisi
TBMM Plan ve Bütçe Komisyon Başkanı Cevdet Yılmaz; 'Bingöl'de üretilen ballara Tarım Kredi Kooperatifi alım garantisi verecek. Bu yıl 600 ton alım olacak ve 16 bin dekarlık buğday tohumu yüzde 50 hibe ile çiftçiye dağıtılacak.'
14.08.2022
15:57
Döner ustalarının aşırı sıcakla zorlu mesaisi
Döner ustalarının aşırı sıcakla zorlu mesaisi
Bingöl'de hava sıcaklıkları 40 dereceyi bulurken, hazır yemek ustaları da ocak başındaki sıcaklıkla birlikte yaklaşık 100 derece altında ekmek parası için mücadele ediyor.
14.08.2022
15:55