Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
28 Şubat 2020 Cuma
°C

Başkanlar akrabalarını işe alamayacak!

AK Parti Yerel Yönetimlerden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Özhaseki: 'Belediye başkanları, artık akrabalarını işe alamayacak.'

04 EKİM 2019 CUMA 17:57
10
1479
13
AA aa
Başkanlar akrabalarını işe alamayacak!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın talimatıyla AK Parti'de devam eden "yerel yönetimler yasa taslağı" çalışmalarında sona gelindi. AK Parti'nin 9 ana başlıktan oluşan taslağına göre; belediye başkanları, akrabalarını işe alamayacak.

AK Parti Yerel Yönetimlerden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Özhaseki yerel yönetimler yasa taslağının detaylarını anlattı.

AK Parti'nin 9 ana başlıktan oluşan yasa taslağında imar ve planlama, görev alanları, finansman, belediye organları, teşkilat ve personel, denetim, izleme ve şeffaflık, işlevini yitirmiş yasaların kaldırılması, belediye başkanlarının özlük hakları ve istişareye bırakılan konular yer alıyor.

AKRABALARA İŞ YOK

Denetim, izleme ve şeffaflık konusunun da taslakta yer aldığını bildiren Özhaseki, belediye başkanlarının akrabalarını işe almasının önüne geçen yasal bir düzenleme olmadığını, bunun önüne geçmek için taslakta bir madde olduğunu ifade etti.

"ŞAHIS LEHİNE PARSEL BAZLI PLAN TADİLATI YAPILAMAYACAK"

Keyfi olarak parsel bazlı şahıs lehine plan tadilatını engelleyeceklerini bildiren Özhaseki, taslakta “şahıs lehine parsel bazlı plan tadilatı yapılamaz” ifadesinin bulunacağını aktardı.

Özhaseki, bir bölgede kentsel dönüşüm olacaksa, toplum namına kamu yararı varsa topluca ada bazlı daha büyük alanlarda mahalle ölçeğinde yeniden planlanabileceğini ama şahıs lehine parsel bazlı yoğunluk artışlarını yasaklamak gerektiğini kaydetti.

Plan tadilatlarının yapılabileceğine de işaret eden Özhaseki; “Ama orada bir değer artışı ortaya çıkıyorsa ki en çok konuşulan ve 5 senedir tartışılan bu, o değer artış payını kamu almalı. Planda değişiklik yapıldığında bir rant elde ediliyor mu edilmiyor mu, buna bakılacak. 'Bir rant elde ediliyorsa, bundan kamu istifade etsin' diyoruz” diye konuştu.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51358)
09 Ekim 2019 Çarşamba 00:09
Bu Yücel beyin yaptığı herseyini sıralamış :)
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51263)
07 Ekim 2019 Pazartesi 00:53
Hdp liler kurumlarda çalışıyor muş. Peki AKP liler nerde çalışıyor yoksa işsizler mi. Ya bi doğru konuşun Allah'a inancınız kalmadı bakıyorum
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51236)
06 Ekim 2019 Pazar 16:19
Sayin başkanim bidegelin bingölün hali ni görün torpil almış başını gidiyor işküda hep ayını kişiler çıkıyor annem sosyal yardımlaşmada dosyasıvar ama almıyorlar torpili yokdiye
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51196)
05 Ekim 2019 Cumartesi 18:06
Bingöl de rüzgar nerden eserse parti değişimide o yönde
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51195)
05 Ekim 2019 Cumartesi 18:04
Bingöl üniversitesi araştırma görevlisi alımlarına dikkat bakalım hangi hdp liler girecek
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51194)
05 Ekim 2019 Cumartesi 17:51
Hepsini yerleştirdiniz akraba kalmadı zaten
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51187)
05 Ekim 2019 Cumartesi 14:36
Bir eski başkanınıza bakıyorum birde bugün ilkesiz dediğiniz şeylere bakıyorum sizin adınıza ben utanıyorum.
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51173)
05 Ekim 2019 Cumartesi 10:24
Kaymagini yediler yogurdunu bize biraktilar. Sadece bingolde degil butun ulkede boyledir hep kendi akraba cevrelerini zenginlestirdiler. 7 senedir iyi sartlarda is ariyorum karsima hep torpilin yoksa bu is olmaz dediler. Memurluk icin her sarti kapsiyorum puanim da iyi amaaaa mulakatta istedigi kisileri aliyorlar. Yas geldi 30a bosa gecen ömür. Hakkimi kimler yediyse yiyorsa ben haram ediyorum. Tum sartlari yerine getirmeme ragmen sirf malum partinin genclik uyesi diye baskasini benim yerime ise alanlari Yüce Rabbime havale ediyorum. Allah buyuktur
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Ali Demir (@demirali)
05 Ekim 2019 Cumartesi 08:33
8 yıldır ak partideyim.
Çok samimi olduğum arkadaşlarım yönetim kademesindedir.
Onlarda hep dillendiriyorlar derlerki ; burası sanki el altından hep SOL kesime hizmet eder.
En basit örneği İL ÖZEL İDARESİ bakınız alınan teşaron işçilerine yarısından fazlası HDP'lidir.
Ak Partili vatandaş sen oyunu ver,
Kaymağı HDP.yesin.
Beğendim (9) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51159)
05 Ekim 2019 Cumartesi 08:36
@demirali Gerçekleri yazın bütün alımlar iktidara yakın kişilerdir.Sana örnek vereyim iş kur alımları bundan herkes sorumludur.Baba var evine ekmek götüremiyor iş kur da ne hikmetese ismi çıkmıyor.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51144)
05 Ekim 2019 Cumartesi 01:30
Sayın genel başkan yardımcısı bu memlekete vatanını seven devletçi milliyetçi hiç bir siyasi seçmediniz adamların ailesi hdp li mecburen hdp lileri işe alacaklar çünkü vatansever aileleri yokki
Beğendim (3) Beğenmedim (3)Cevapla
27.02.2020
23:37
İdlib`den şehit haberleri geldi!
İdlib'den şehit haberleri geldi!
dlib'de rejim unsurlarının alçak saldırısı sonrası şehit haberleri geldi. Hatay Valisi Doğan: 'İdlib'de rejim kuvvetleri tarafından TSK unsurları hava saldırısına uğramıştır. Bu saldırı sonucu 22 Mehmetçiğimiz şehit olmuştur' açıklamasında bulundu.
27.02.2020
17:06
Doktor sıkıntısı büyük ölçüde çözülecek
Doktor sıkıntısı büyük ölçüde çözülecek
Bingöl'deki hastanelerde yoğunluğun oluşmaması için hastaların randevu sistemine yönelmesi gerektiği belirtilirken, yaşanan doktor sıkıntısının da Mart ayı içinde gerçekleşecek 22 atamayla büyük ölçüde çözüleceği bildirildi.
27.02.2020
17:05
`Milletin vicdanında telafisi imkânsız yaralar açıldı`
'Milletin vicdanında telafisi imkânsız yaralar açıldı'
Eğitim Bir-Sen Başkanı Kava: 'Milletin maşeri vicdanında telafisi imkânsız yaralar açıldı. Arkasında emperyalist odakların olduğunu gayet iyi bildiğimiz bu darbeyle vesayet sistemi güçlendirildi, hayatın her alanında önüne konulmuş engelleri aşmaya başlayan milli irade baskılandı.'
27.02.2020
17:04
Hastalıklarla Mücadele eğitimleri devam ediyor
Hastalıklarla Mücadele eğitimleri devam ediyor
Bingöl Tarım ve Orman İl Müdürlüğü, Hayvan Hastalıklarıyla Mücadele ve Hayvan Hareketleri Kontrolü Programı kapsamında eğitimlerin devam ettiğini bildirdi.
27.02.2020
17:03
Genç`te muhtarlar taleplerini iletti
Genç'te muhtarlar taleplerini iletti
Bingöl'ün Genç ilçesinde görev yapan muhtarlar, istişare toplantısında kaymakama taleplerini iletti.
27.02.2020
17:02
Gönülleri ısıtan yardım!
Gönülleri ısıtan yardım!
Solhan Gençlik Merkezi Müdürlüğü bünyesindeki masa tenisi kursuna katılan 9 yaşındaki fiziksel engelli öğrencinin antrenmanlarına daha rahat gelebilmesi için bir hayırsever vatandaş tarafından kendisine akülü tekerlekli sandalye hediye edildi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir