Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Ekim 2020 Salı
17 °C Yer yer bulutlu

Berdibek, Bingöl balını takdim etti

AK Parti Bingöl Milletvekili Feyzi Berdibek, Bingöl balını Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu ve diğer siyasilere takdim etti.

15 EKİM 2020 PERŞEMBE 16:54
18
1996
11
AA aa
Berdibek, Bingöl balını takdim etti

Geçtiğimiz haftalarda TBMM'de Bingöl balı ikramında bulunan AK Parti Bingöl Milletvekili Feyzi Berdibek, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu ve diğer siyasi isimleri de balı takdim etti.

Sosyal medya hesabından bir açıklama yapan Berdibek; “En az bizler kadar Bingöl'ü ve Bingöllüleri seven başarılı çalışmaları ile kendileriyle onur duyduğumuz Dışişleri Bakanımız Sn. Mevlüt Çavuşuğlu,  Antalya Milletvekilimiz Sn. Tube Vurol Çokal ve AK Parti Antalya İl Başkanımız Sn. İbrahim Ethem Taş'a şifa kaynağı Bingöl Balımızı takdim ettik” dedi.

Berdibek, yaklaşık 3 ton balı Meclis'te milletvekillerine ve çalışanlara dağıtacaklarını belirtmişti.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63375)
17 Ekim 2020 Cumartesi 21:41
Bir dahaki seçimde daha nitelikli vekil seçelim lütfen.Ticari olarak uluslarasında tanınabilecek bir işaret alabiliyor musun ?Bu pozu beni temsil eden vekil vermemeliydi.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63367)
17 Ekim 2020 Cumartesi 14:49
Bunun dağıttıgı bal zihin değil, zihniyet açar
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63366)
17 Ekim 2020 Cumartesi 14:47
Nerde kaldı sosyal mesafe. Kurallar sadece millet için, balda velikller içinmiş feyzi beyin zihniyetinde...iki kaşikta fakire fukaraya dagıtta babalıgın heba olmasın
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63330)
16 Ekim 2020 Cuma 12:22
Görevi bal dağıtmak
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63328)
16 Ekim 2020 Cuma 11:24
DÜNYA BÖYLE BİR HİZMET GÖRMEDİ .!.. BİNGÖLLÜ SİZİ 'BAL DAĞITMAK ' İÇİN MECLİSE GÖNDERDİ ..?.
Beğendim (12) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63378)
18 Ekim 2020 Pazar 00:16
@Misafir Kullanıcı Neyin tanıtımı Allah aşkına, millet açlıktan ölüyor sen tuturmuşsun tanıtımdan bahsediyorsun.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63356)
17 Ekim 2020 Cumartesi 05:36
@Misafir Kullanıcı Tanıtım yapması kötü mü olmuş?
Beğendim (0) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63325)
16 Ekim 2020 Cuma 10:39
Fevzi babo candır gerisi heyacandır. Diyenlerde bir menfaat karşılığı mı bunu yaptılar acaba
Beğendim (3) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63323)
16 Ekim 2020 Cuma 10:37
mecliste dağıtacağına Bingölde dağıtaydı iyiydi en azın fakir fukaranın da ağzı tadlanırdı.
Beğendim (15) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63322)
16 Ekim 2020 Cuma 10:36
parası nerden ödendi vatandaş olarak merak ediyoruz...
Beğendim (15) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63344)
16 Ekim 2020 Cuma 21:05
@Misafir Kullanıcı Siz OY Verin Yeter . Gerisini Merak Etmeyin ..!!!!!!!!.
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63319)
16 Ekim 2020 Cuma 09:11
fevzi bey siz de tribünlere oynuyorsunuz sanki, biraz da garibanlara dağıtım yapın. bir huzur evinde gidin, sevgi evlerine gidin, köy okul yurtlarına gidin, ya da ne bileyim kamuya açık bir yerde halka tanıtım yapsanız bence çok daha faydalı olurdu.
Beğendim (14) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63315)
16 Ekim 2020 Cuma 08:11
Bedava mı dağıtıyor acaba gerçi vekillerin geçim sıkıntısı var maaş yetersiz.Allah yardımcıları olsun keşke bu ballar yetiştirme yurdu ve yaşlı bakum yurtlarına verilse sevabı nı alırdı sayın vekil
Beğendim (13) Beğenmedim (0)Cevapla
20.10.2020
17:00
Berdibek: `Bir uzun yol şoförü misalidir siyaset`
Berdibek: 'Bir uzun yol şoförü misalidir siyaset'
'Bingöl halkı kadirşinastır. Düğününde, taziyesinde, hastalığında yanında görmek istiyor, bu hassasiyeti göstermenizi bekliyor. Bir uzun yol şoförü misalidir siyaset. Bazen lastik patlar, bazen arıza yapar aracınız. Nihayetinde taşıdığınız yükün kıymetini biliyorsanız, temkinli ve dikkatli olursunuz. Bizler de bu tecrübelerle yolumuza devam ediyor, hizmet üretimi için çabamızı sürdürüyoruz. Bu yolda tek derdimiz var, halkın gönlünde ilelebet yer almak..'
20.10.2020
16:40
Millet bahçesinde ilk kazı!
Millet bahçesinde ilk kazı!
Genç Belediyesi tarafından hayata geçirilen ve Bingöl tarihinin en önemli projeleri arasında gösterilen Millet Bahçesi projesinde ilk kazma vuruldu. Çalışmaların aralıksız sürdürüleceği ve projenin 2021 yılının Haziran ayı içerisinde tamamlanacağı öğrenildi.
20.10.2020
16:39
`İş hanını geri almak 26 milyon TL`ye mal oldu!`
'İş hanını geri almak 26 milyon TL'ye mal oldu!'
HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun yanıtlaması üzerine verdiği önergede: 'AKP'li Bingöl Belediyesi'nin bir önceki dönem parti yönetiminin, 5 milyon 656 bin TL ihale bedeli ile sattığı belediyeye ait iş hanını geri alması 26 milyon TL'ye mal olmuştur' dedi.
20.10.2020
16:38
Bal, Edirne`ye atandı
Bal, Edirne'ye atandı
Bingöl İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürü Meltem Bal, Edirne İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğüne atandı.
20.10.2020
16:37
19 Sivil Şehit Dualarla Anıldı
19 Sivil Şehit Dualarla Anıldı
Bingöl'de 18 yıl önce bugün bir mezrada teröristler tarafından şehit edilen 19 sivil dualarla anıldı.
20.10.2020
16:36
`İnsanlarımız, bu lanet yüzünden çok büyük acılar çekti`
'İnsanlarımız, bu lanet yüzünden çok büyük acılar çekti'
20 Ekim 1992 yılında Bingöl'ün Solhan ilçesindeki olayın unutulmadığını aktaran Kızılboğa: 'Terör, ülkemizde uzun yıllar boyunca kan döktü. İnsanlarımız, bu lanet yüzünden çok büyük acılar çekti ve çekmeye devam ediyor.'
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir