KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
29 Mayıs 2024 Çarşamba
°C

Bingöl İl Sağlık Müdürü görevden alındı

Bingöl'e ataması yapılalı daha 1 ay olmayan Sağlık Müdürü, mali işler başkanlığına siyasilere danışmadan kendi iradesiyle atama yapınca hem kendisi hem de ataması yapılan kişi görevden alındı!

Bingöl İl Sağlık Müdürü görevden alındı
14 ARALIK 2017 PERŞEMBE 22:22
9
17351
70
AA aa

Uzmanlık şartı öne sürülerek Dr. Süleyman Budunoğlu'nun görevden alınmasının ardından yaşanan tepkiler ışığında Ağrı Halk Sağlığı Müdürü iken Bingöl İl Sağlık Müdürlüğü görevine atanan Uzm. Dr. İzzettin Toktaş, Bingöl'de 1 ayını dahi tamamlayamadan görevden alındı.

Edinilen bilgiye göre; Göreve gelişi kamuoyunda büyük tepkiyle karşılanan İl Sağlık Müdürü Uzman Doktor İzzettin Toktaş, geçtiğimiz günlerde “Ağrı'da beraber çalıştığım, güvendiğim insan” gerekçesiyle İl Sağlık Müdürlüğü Personel Hizmetleri Başkanı olarak Naman Yüksel'i atamıştı.

Siyasilerin bilgisi dışında gelişen bu atama üzerine bugün akşam saatlerinde hem Sağlık Müdürü İzzettin Toktaş, hem de İl Sağlık Müdürlüğü Personel Hizmetleri Başkanı Naman Yüksel görevden alındı.

Yaşanan bu gelişmenin ardından Bingöl İl Sağlık Müdürlüğü görevine Eski Kamu Hastaneler Birliği Bingöl Genel Sekreteri Hasan Bayındır'ın getirileceği konuşuluyor. Bayındır'a, sağlık camiasından da yoğun baskı uygulandığı ifade ediliyor.

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_20745)
17 Aralık 2017 Pazar 01:32
Sağlık sen denen sendikadan üyeler istifa etmelidir çünkü bahsettiğimiz sendika sadece iktidar yalakalığı yapıyor üyelerinin hakları umurlarında bile değil. Yirmi yıldır bu sendika sadece bir kaç isim üzerinde durup onlara peşkeş çektiriyorlar tüm imkanları. Ey insanlar uyanın artık birilerin değirmenine su taşımayın her birey değerlidir bu sendika adil değildir meşruiyetini kaybetmiştir.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_20744)
17 Aralık 2017 Pazar 01:25
Yöneticiler şeffaf adil bir sınav sistemi ile atanmalıdır onun bunun Ada'mı olarak gelenin sonuda böyle olur. Sözüm ona alnı secdeye değen ey yönetici takımı birilerinin Hakkı'nı yiyerek oturduğunuz o koltuklar gün gelir sizi de yakar o yüzden kimse sevinmesin bu sistemde hiç birinizin garantisi yok. Ayrıca oturduğunuz o koltuklar da hiçbirinizin alınteri yok hepiniz yalakalık yaparak oralardadınız. Adil bi sınav yapılırsa bi taneniz barajı bile geçemez
Misafir Kullanıcı (@Misafir_20743)
17 Aralık 2017 Pazar 01:20
öncelikle bu olayda; genelde tüm kamu Kurumlarının özelde ise sağlık kurumunun Nasıl yönetilemez bir hal aldığını, hakkaniyet ve liyakat ilkesinin yerlerde çiğnediğinin, iktidar partisine yalakakalıkta sınır tanımayan bir güruhun çürümüş yöntemleri yüzünden bugün Boğaz'ına kadar pisliğe batmış bir insanlar topluluğu haline geldiğimizi üzülerek görüyoruz. Sözüm ona sendikacılık yaptığını sanan yalakalar topluluğu da bu işin müsebbipleri arasındadır kapalı kapılar arkasında ne kulisler yapıldığını iyi biliyoruz. Bu düzen insani değildir saltanat haline dönüşmüştür zulümdür yazıktır yapmayın bunu
Misafir Kullanıcı (@Misafir_20738)
16 Aralık 2017 Cumartesi 23:48
Bide biri kalkıp Başkan ve başkan yardımcıları aday adaylarını haber yapsa...birazda onlar hakkında yorumları okusak ve yazsak...
Misafir Kullanıcı (@Misafir_20731)
16 Aralık 2017 Cumartesi 21:25
İmamlığı bırakıp hastane müdürlüğüne,şube müdürlüğüne getirenlerden..kendi en yakınını işe alan müdürlerden..yalaka sen gibi sendikaya dirsek teması bulunup nemalanmaya çalışanlardan..sosyal medyada siyasilere yalakalıp yapıp koltuk kapmaya çalışan idareci olmaya çalışanlardan bahsedelşm..Başkan ve Başkan yardımcılarını izleyin..asıl rezalet orada..
Misafir Kullanıcı (@Misafir_20729)
16 Aralık 2017 Cumartesi 21:05
Vedat Söyiler olursa hiç şaşmayın...A planın yanında B planı vardı...Plan daha önceden planlanmıştı...bekleyip görecez..
Misafir Kullanıcı (@Misafir_20702)
16 Aralık 2017 Cumartesi 09:58
Cevdet yada enverin bi tanıdığı gelecek çok mu farklı olacak.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_20691)
16 Aralık 2017 Cumartesi 00:38
yazık çok yazık bu memleket hizmet göremeyip onun bunun hatırına gönlüne hep feda ediliyor siyasilere danışmak mı adam getirdiniz bırakın ekibini kursun da iş yapsın bu güne kadar bingöllü'lerden ne gördük hortumdan başka bu memleketin insanlarına eziyet etmeyin artık yeter... çekin o p. elinizi bu milletin yakasından bırakın da birileri bu insanların değerini bilip de hizmet etsin... belediyeden ne gördük c. yılmaz'dan ne gördük ki h. bayındır'dan görelim ne zaman yabancı adam gelmişse bu memlekete hizmet etmiştir ama bizimkiler..... yok yok bu memleket dü zel mezzzzz...... bu zihniyet varsa.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_20727)
16 Aralık 2017 Cumartesi 18:34
@Misafir Kullanıcı Aynen öyle.şu başlığa bak.kafasına göre iş yapmakmış vekile danışmamışmış
Misafir Kullanıcı (@Misafir_20684)
15 Aralık 2017 Cuma 21:43
Yazıklar olsun binlerce kez yazıklar olsun..bana Hasan bayındırın bi tane yolsuzluğunu gösterin..bana Süleyman hocanın yolsuzluğunu gösterin...haksızlık yapılıyor burda yorumlarda..yazanda değil yorumları direk atan editörde..bu gazatecilik anlayışına sığmaz..açık örneği haberi ana sayfadan kaldırmanızda ..
Misafir Kullanıcı (@Misafir_20710)
16 Aralık 2017 Cumartesi 12:02
@Misafir Kullanıcı Bu memleket Hasan ve Süleyman'a emannet edilmeyecek kadar değerlidir. Hasan gibileri sürekli orda burda kavga eder.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_20683)
15 Aralık 2017 Cuma 21:27
Bingöle bingollu yoneticilerin gelmesi gelen yonetici ailesinin hatta sulalesinin ayrıcalık kazanmasndan başka bir şey içermiyor yonetim yonetici vasfı taşıyan insanlara verilir bingollu olması şart değildir hak adalet üslup problemi olmayan koltuga oturmakla degismeyen yöneticiler olması lazım
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22832)
21 Şubat 2018 Çarşamba 12:27
@Misafir Kullanıcı Atamalarla ilgili yorum yapacam.idarecilik kolay bir iş değildir.idarecilik vasfı olmayan asla idareci olamaz.idareciliğe talip olanlar ilk ince ehliyet,liyakat ve tam tercüme sahipleri olmaları şarttır.bakiyorum idareciliği talip olanlarda hiç birisinde bu vasıflar olamadığı halde idareciliğe talip oluyorlar .bu bir yanlış çünkü idareci olan bir kişi maliyetindeki kişiden bilgi alıyorsa ben buna idareci demem idarecilik kolay bir meslek değildir.idareci olan bir insan devamlı yenilikler yapmaya çaba harcar.bilskis ilimizde çok yanlış şeyler yapılmaktadır.
28.05.2024
16:01
Bingöl`de üniversiteliler Gazze için 81 Bin TL`lik bağış yaptı
Bingöl'de üniversiteliler Gazze için 81 Bin TL'lik bağış yaptı
Bingöl Üniversitesi öğrencileri, yaptıkları kermesten elde ettikleri 81 bin 190 TL geliri Gazze'ye gönderilmesi için Bingöl Umut Kervanı Derneği'ne bağışladı.
28.05.2024
15:50
Sürücü kontrolü kaybetti! 1 ölü 2 yaralı
Sürücü kontrolü kaybetti! 1 ölü 2 yaralı
Bingöl-Diyarbakır yolunda Bingöllü ailenin içinde bulunduğu otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi şarampole yuvarlandı. Kazada 1 kişi öldü, 2 kişi ağır yaralandı.
28.05.2024
14:24
12Bingölspor`dan taraftara ‘Gazze` çağrısı
12Bingölspor'dan taraftara 'Gazze' çağrısı
Kulüp yönetiminden yapılan açıklamada; '1 Haziran 2024 Cumartesi günü saat 15:00'te Bingöl merkez Ulu Camii önünden Kentpark'a yapılacak 'Gazze Barış Yürüyüşü'ne de kulüp olarak katılacağımızı bildirerek, tüm Bingöl halkını ve taraftarlarımızı bu onurlu yürüyüşe katılmaya davet ediyoruz.'
28.05.2024
14:02
Bingöl`de
Bingöl'de 'Gazze Barış Yürüyüşü' düzenleniyor
01 Haziran 2024 Cumartesi günü saat 15.00'da Bingöl merkez Genç Caddesi Ulu Camii önünden başlayıp Düzağaç Kent Park'ta sonlanacak yürüyüş, çadır kurulumu ve gece nöbeti ile devam edecek.
28.05.2024
11:24
Avrupa`ya gidecekler dikkat! Şans Kart dönemi başlıyor!
Avrupa'ya gidecekler dikkat! Şans Kart dönemi başlıyor!
Türkiye'den Avrupa'ya kalıcı olarak gitmek isteyenler için önemli değişiklikler geliyor. 1 Haziran'dan itibaren vatandaşlık, iltica, sınır dışı işlemleri ve AB dışından işe personel alımı (şans kartı) konularında yenilikler uygulanacak.
28.05.2024
11:16
Düşük fiyatlı tapu işlemine son! Ekspertiz zorunluluğu geliyor!
Düşük fiyatlı tapu işlemine son! Ekspertiz zorunluluğu geliyor!
Kamuda tasarruf tedbirleri kapsamında yeni atılacak adımlar 4 aşamadan oluşacak. Öne çıkan hususlardan biri kısım vergi muafiyet ve istisnaları olurken, taşınmazlardan elde edilen gelirlerin gerçek değeri üzerinden vergilendirilmesi planlanıyor. Tapudaki işlemler, bu merkezdeki bilgilere ve taşınmazla ilgili ekspertiz raporuna dayanarak gerçekleştirilecek.