Bingöl Okuyora Telekom DesteğiTürk Telekom Bingöl Başmüdürlüğü, ‘Türkiye Okuyor' kampanyası kapsamında yürütülen ‘Bingöl Okuyor' kampanyasına destek amacıyla okullara verilmek üzere İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne kitap bağışladı.![]() CumhurbaÅŸkanı Abdullah Gül'ün himayesinde baÅŸlatılan "Türkiye Okuyor" kampanyası çerçevesinde Bingöl ValiliÄŸi'nin baÅŸlattığı ‘Bingöl Okuyor' kampanyasına bir destekte Türk Telekom'dan geldi. Kampanyaya destek amacıyla yürütülen çalışmaların ardından toplanan 320 koliden oluÅŸan 14 bin 720 adet kitap, dün saat 08.30'da Mili EÄŸitime baÄŸlı Hizmetiçi EÄŸitim Merkezi Binasında düzenlenen törende Bingöl Türk Telekom BaÅŸmüdürü Mustafa YiÄŸitbaÅŸ tarafından İl Mili EÄŸitim Müdürü Mehmet Ali Hansu'ya teslim edildi. Kitap teslim töreninde bir konuÅŸma yapan İl Milli EÄŸitim Müdürü Hansu, bu anlamlı kampanyaya destek verdikleri için YiÄŸitbaÅŸ ÅŸahsında Türk Telekom'a teÅŸekkür etti. ‘Türkiye Okuyor' kampanyasının baÅŸarıyla devam ettiÄŸini ifade eden Hansu, öÄŸrencileri okullaÅŸtırmanın yanında, vatandaÅŸların kitaba kavuÅŸmasını da saÄŸladıklarını söyledi. Yapılan katkının büyük anlam içerdiÄŸini kaydeden Hansu, Telekom'un Bingöl'de okul yapmasını istedi. Verilen kitapların kampanyaya olumlu anlamda katkı sunduÄŸunu vurgulayan Hansu, YiÄŸitbaÅŸ'tan öÄŸrencilerin eÄŸitim görebileceÄŸi bir okul yapmasını isteyerek, verilen destekten dolayı teÅŸekkür etti. Telekom'un iletiÅŸim alanında büyük baÅŸarılar katettiÄŸini hatırlatan Mustafa YiÄŸitbaÅŸ ise, iletiÅŸimle bilgiye ulaÅŸmayı saÄŸladıklarını söyledi. Telekom'un her anlamda eÄŸitimi desteklediÄŸini vurgulayan YiÄŸitbaÅŸ, “Åžu anda Türkiye'nin her alanına internet girmiÅŸ. Internet evleri ile Türkiye'nin eÄŸitimine bizde katkıda bulunmuÅŸ durumdayız. Daha fazlasını yapmak için elimizden geleni yapacağımızdan kimsenin ÅŸüphesi olmasın. ÖÄŸrencilere her anlamda destek sunduk, sunmaya da devam edeceÄŸiz” diye konuÅŸtu. BingolOnline/Bingöl Kent Haber YORUM YAZIN
|
|