Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
06 Temmuz 2022 Çarşamba
19 °C Güneşli

Bingöl Sanatçıları Kültür Derneği Kuruldu

Dernek Kurucu Başkanı Polat: 'Güçlü bir birliktelik oldu. Hem mesleki, hem sanatsal açıdan geleceğe dair güzel planlamalarımız var. Rabbim mahcup etmesin' dedi.

Bingöl Sanatçıları Kültür Derneği Kuruldu
16 MAYIS 2022 PAZARTESİ 15:50
20
2252
9
AA aa

Bingöl'deki ses sanatçıları ve müzisyenler, Bingöl Sanatçıları Kültür Derneği çatısı altında bir araya geldi. Genç Caddesi yeni Valilik Binası yanında açılan dernek merkezinde faaliyetlere başlayacaklarını belirten derneğin kurucu başkanı Avni Polat, yakın zamanda kamuoyunda karşılık bulacak çalışmalara imza atmaya hazırlandıklarını söyledi.

“AMACIMIZ BİRLİĞİMİZ VE SANATSAL GELİŞİMİMİZDİR”

Derneğin Bingöl merkez olmak üzere İstanbul, Avrupa ve daha birçok yerden üyesi bulunduğunu, güçlü bir dayanışma örneği ile yola koyulduklarını ifade eden Polat, tamamen mesleki ve sanatsal alanda boy göstereceklerini vurguladı.

Polat: “Sanatçı arkadaşlarımızla alınan karar doğrultusunda derneğimizi kurduk, yerimizi hazırladık. Burada yeni eserlerin üretilmesi, icra türlerinin geliştirilmesi, mesleki beceri paylaşımının arttırılması, sanatsal gelişimin sağlanması ve daha birçok konuda güzel işler çıkarmayı hedefliyoruz. Sadece ses sanatçıları ile sınırlı kalmayın, müzisyen arkadaşlarımızı da bu yapıya dahil edip ailemizi daha da güçlendirmeyi, ortak paydada buluşup sanatımıza yeterli saygınlığı kazandırmayı amaçlıyoruz. Dernek yapılanmasını önemli buluyoruz. İnşallah faaliyetlerimiz ve organizasyonlarımızla bu önemi daha derinden hissettireceğiz. Bu hususta halkımızın ilgi ve desteğini beklediğimizi de ifade etmek istiyoruz. Ayrıca kamu işbirliklerini de güçlendirmeyi planlıyoruz. Hedefimiz, Bingöl'de sanatın ve sanatçının yegâne adresi olmak. Rabbim bizleri mahcup etmesin. İnşallah bu dayanışma ile güzel neticeler elde ederiz. Derneğimizin hayırlara vesile olmasını diliyor, tüm kamuoyuna saygı ve şükranlarımızı sunuyoruz” dedi.

Polat, bugün işleri dolaysıyla yanlarında olamayan dernek yönetim kurulu üyelerine de teşekkürlerini iletti.

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92413)
17 Mayıs 2022 Salı 23:42
Kadro çok sağlam Ayhan barasi Şaban burkay Avni Polat güzel işler başaracağınıza inanıyoruz. Yorumlara bakılırsa doğru yoldasınız
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92409)
17 Mayıs 2022 Salı 23:33
Şaban burkay ve avni Polat bu memlekette müzik yaparken sen ve senin gibilerin daha temeli atılmamıştı ve buna emin ol o zamanlarda ve zamanın şartlarında çok iyide yapiyordular Şaban burkayin okudugu sanat müziğini anlatmaya gerek bile yok konservatuar bitiren adamlar okuyamıyor şuan Bingöl'de koçum bence bahsettiğimiz iki şahıs da eleştiriye açıktır bunu kimliğinizi belirterek yazsaydınız daha iyi olmazmıydı? Hem art niyet aranmazdi böylelikle değil mi?
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92387)
17 Mayıs 2022 Salı 08:56
Burada,kuyruk acısı olup sözde eleştiri yaptığını zanneden bir kaç ihracat fazlası var,
-LOLO AHMETİ yetistiren bunlar
Senin ne faydan oldu
Beğendim (6) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92383)
16 Mayıs 2022 Pazartesi 23:00
Tek kelimeyle fiyasko...Bu memleket sanatçı diye bunlaramı kaldı? yazık tek kelimeyle yazık
Beğendim (4) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92380)
16 Mayıs 2022 Pazartesi 20:54
Avni polat şaban burkay ismini duyan müzik emekçilerinin verdiği tepkiyi söylemiyorum bile. Gençliğinizde ne yaptınız da bu yaşta ne yapacaksınız. Bu güne kadar memlekette hiçbir icraat yapmayıp kanını emdiniz hak yediniz ve hala yemeye devam etmek istiyorsunuz. Halkımız bu piyasada olmadığı için sizi kahraman sanabilir ama bu piyasadan birinin sizleri anlatması gerekiyordu. Demem oki sizin bu memlekete yapacağınız en büyük hizmet artık emekliye çekilip gençlerin önünü açmanızdır.
Beğendim (3) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92379)
16 Mayıs 2022 Pazartesi 20:45
Avni polat ! Bugüne kadar memleketin müzik emrkçilerinin hakkına ekmeğine göz diken bir insan mı sanatsal kültürel anlamda memleketi ileri taşıyacak ? Her zaman ben ulusal sanatçıyım havasına bürünüp kendine bir gündem yaratma peşinde olan aldığı işlerde götürdüğü müzik emekçilerinin hakkını bilr tam vermeyen bir insan. Bende bu memleketin bir müzisyeniyim ve defalarca bu insanlarla çalışma fırsatım oldu aldıkları işlerde hayır işi hatır gönül olduğunu dile getirerek hakkımıza göz dikip 50
Beğendim (3) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92378)
16 Mayıs 2022 Pazartesi 20:22
Demirvaj demirvaj demirvajo tew tew tew pardonda lolo Ehmo hepinizden daha kaliteli müzik yapıyor wata şene
Beğendim (7) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92373)
16 Mayıs 2022 Pazartesi 17:53
Avni Polat ile Şaban burkay halen musiki derneğinde üye ve başkan yardımcısı, ordan umdugunu mu bulamadı yoksa yeterince inderegandimi yapamadı, Şaban,avni, mahmut un olduğu yerde birlik beraberlik asla olmaz .
Yinede başarılar diliyorum.
Beğendim (6) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92371)
16 Mayıs 2022 Pazartesi 17:30