Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
29 Kasım 2022 Salı
5 °C Bulutlu ve güneşli

Bingöl'de 31 Mart 2019 Yerel Seçimlerinde Hangi Parti Kazanır?

31 Mart 2019 Mahalli İdareler seçiminde Bingöl'de il merkezinde Belediye Başkanlığını hangi parti kazanır?

Bingöl`de 31 Mart 2019 Yerel Seçimlerinde Hangi Parti Kazanır?
03 ŞUBAT 2019 PAZAR 17:20
20
13065
85
AA aa

Bingöl'de; 31 Mart 2019 Mahalli İdareler Seçiminde sizce hangi parti ne kadar oyla il merkezinde Belediye Başkanlığını kazanır? Seçime dair öngörünüz nedir?
 

NOT: Partiler veya adaylar hakkında aşağılayıcı, küfür, hakaret içerikli yorumlar yayınlanmayacak olup, bu konuda sadece soruya yanıt niteliğindeki kıymetli görüşlerinizi yazmanızı dileriz. 

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_42294)
28 Mart 2019 Perşembe 00:23
Akıllı birine,aptallık nedir?diye sorulmuş;
Gerçeği bilerek,
Gerçeği görerek,
Hala yalanlara inanmaktır...!!!diye cevap verir.
Toplumun ne kadarı aptal?...!!!
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41983)
26 Mart 2019 Salı 20:32
Hacı ketenalp. Projelerimiz=capakcur vadisi
Serdar atalay
Projelerimiz=capakcur vadisi
Yücel barakazi
Projelerimiz=çapakçur vadisi
Erdal arıkan
Projelerimiz=çapakçur vadisi
ANLATMAYA GEREK YOK GÖRÜYORSUNUZ..
Beğendim (10) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41963)
26 Mart 2019 Salı 09:34
MHP KAZANIR DİYEN -HDP' LİLER İÇİNİZDE KALSIN BİZ MHP SEÇMENLERİ YİNE AK PARTİ AK PARTİ AK PARTİ DİYORUZ, SİZE FIRSAT VERMEYECEĞİZ,
Beğendim (3) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_42351)
28 Mart 2019 Perşembe 11:30
@Misafir Kullanıcı mhp seçmeni olduğuna eminmisin
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41902)
25 Mart 2019 Pazartesi 10:57
Gözünüzün görmediği çok şeyi Ak Parti yaptı bingöle bunu kişiler yapmadı bunu AK Parti yaptı bugün en fakir adamın evine bi lokma ekmek dahi giriyorsa bunların vesilesiyle olmuştur bingöl halkı nankör değildir bingöl halkı herzaman reisi cumhurun yanında olmuştur ve herzaman AK Parti demiştir
Beğendim (3) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_42459)
31 Mart 2019 Pazar 01:49
@Misafir Kullanıcı rızık sahibi ALLAH tır
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41852)
24 Mart 2019 Pazar 14:03
O kadar yaptıklarını görmeyecek kadar kör ve nankör değiliz yıllardır hizmet etmiş ve inşallah yıllarca yine hizmet edecek oylar AKP 'ye....
Beğendim (4) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41784)
22 Mart 2019 Cuma 18:37
Ziya hoca inşallah başkanımızsınız
Beğendim (4) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41766)
22 Mart 2019 Cuma 01:05
17 yıldır akp ye oyumu veriyordum bu seçimde asla akp oy vermeyecem oyum ziya hocaya adam gibi adam yeter artık saygılar herkese
Beğendim (4) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41706)
21 Mart 2019 Perşembe 02:16
Adaylar içerisinde Mehmet Ziya BUYANKARA kadar güven veren ciddi duruş sergileyen tanımayan biri bile gördüğünde istemsizce Saygı duyulan başka kim var. Bu sefer Bingöl milleti akıllı ve mantıklı davranacak oyunu kullanacaktır. Oylar Mehmet Ziya Buyankara hocamıza.
Beğendim (4) Beğenmedim (9)Cevapla
29.11.2022
09:56
AK Parti açıkladı! Seçim erkene alınabilir,
AK Parti açıkladı! Seçim erkene alınabilir,
Altılı Masa'nın Parlamenter Sisteme geçiş anayasa teklifini açıklamasının ardından AK Parti'den flaş bir çıkış geldi. 'Seçim tarihi bayram ve hac tarihine göre ayarlanabilir' diyen AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, 'Cumhurbaşkanlığı sistemi revize edilebilir; muhalefet kapıları kapatmasaydı her şeyi konuşurduk' dedi...
29.11.2022
09:45
Milyonlar merak içindeydi Erdoğan`dan EYT açıklaması
Milyonlar merak içindeydi Erdoğan'dan EYT açıklaması
Emeklilikte yaşa takılanların beklediği düzenleme için atık sayılı günler kaldı. İşverenler EYT için hükümete taleplerini iletti, formüller masada. Cumhurbaşkanı Erdoğan, dün akşamki kabine toplantısı sonrası yaptığı açıklamada çalışmaları en kısa sürede tamamlayıp kamuoyuna açıklayacaklarını duyurdu.
29.11.2022
09:35
Kış Lastiği Uygulaması 1 Aralık`ta başlıyor
Kış Lastiği Uygulaması 1 Aralık'ta başlıyor
Milyonlarca araç sahini için için zorunlu kış lastiği uygulamasının başlamasına sayılı günler kaldı.1 Aralık tarihinde başlayacak olan zorunlu kış lastiği uygulaması için araç sahiplerine önemli uyarı geldi. 1 Ocak 2023'ten itibaren yeniden değerleme oranının da devreye girmesiyle birlikte kış lastiği takmayanlara kesilen ceza artacak.
28.11.2022
18:53
Sözen: `Seçimin kaderini gençler tayin edecek`
Sözen: 'Seçimin kaderini gençler tayin edecek'
Bir dizi ziyaretlerde bulunmak için geldiği Bingöl'de seçim rüzgârını erken estiren isimlerden Ziya Sözen, aday adayı olacağını da ilan etmiş oldu. Seçime dair değerlendirmelerini paylaşan Sözen: 'Seçim kaderini gençlerin kararı tayin edecektir. Gençlik buluşması için hazırlıklarımıza başladık. Biz değil, gençler konuşacak. Raporu da ilgili tüm mercilere sunacağız.'
28.11.2022
18:45
Tıkla ne kadar emekli maaşı alacağını hemen öğren
Tıkla ne kadar emekli maaşı alacağını hemen öğren
SGK, 'Emekli olursam ne kadar maaş alırım?' uygulamasını erişime açtı. Kullanıcılar, emekli maaşı hesaplama uygulaması ile maaş miktarını öğrenebilecek. İşte detaylar.
28.11.2022
16:16
Belediye`nin 2023 bütçesi 982 milyon lira
Belediye'nin 2023 bütçesi 982 milyon lira
Bingöl Belediyesinin 2023 yılı bütçesi 982 milyon olarak belirlenirken, bütçe oy çokluğuyla kabul edildi.