Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
26 Mayıs 2020 Salı
°C

Bingöl'de görülen devasa yılan korkuttu

Bingöl'ün Adaklı ilçesinde tarlaya giden vatandaşlar devasa bir yılanla karşılaştı, korkmalarına rağmen o anları telefonla görüntülediler.

19 MAYIS 2020 SALI 16:37
78
35758
12
AA aa
Bingöl`de görülen devasa yılan korkuttu

Alınan bilgiye göre, Adaklı ilçesine bağlı Karer bölgesine tarlaya çalışmaya gidenler, yaklaşık 3 metre olduğunu değerlendirdikleri bir yılanla karşılaştı. Yerde duran bir ağaç dalına sarılı olan yılanı görenlerden Mazlum Serinyel, o anları cep telefonu ile görüntüledi. Yılanın hem kalınlığı hem de uzunluğu ise dikkat çekti.

Yılanın büyüklüğünü görünce kendisi dahil yanındakilerinin de korktuğunu aktaran Mazlum Serinyel, bu yılanın türünü bilmediklerini ve bölgeden uzaklaştıklarını aktardı.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58759)
25 Mayıs 2020 Pazartesi 21:51
zehirsizdir, azini acan yilandan zarar gelmez
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58646)
21 Mayıs 2020 Perşembe 22:53
Her sene bingölde 2 kere devasa yılan görülüp haber yapılıyor düşündürücüüüü
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58632)
21 Mayıs 2020 Perşembe 12:36
Sarı yılan, zehirsiz bir tür.
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58709)
23 Mayıs 2020 Cumartesi 13:27
@Misafir Kullanıcı Nerden biliyorsunuz Her sarı yılan zehirsiz mi Bence yanlış bir yorum olmuş İnsanlar sarı yılan gördüğünde zehirsiz bir şey olmaz deyip okşarsa ne olur??
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58625)
21 Mayıs 2020 Perşembe 01:00
Canlılara ve doğaya zarar vermeyelim. Aksi takdirde doğa bizi virüslerle ya da hastalıklarla cezalandırıyor.
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58615)
20 Mayıs 2020 Çarşamba 15:13
Bölgeden uzaklaştırdın nereye gidecek? kiğıya! eğerki o yılan kiğıya giderse kuran herkesi zehirler.
Beğendim (14) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58637)
21 Mayıs 2020 Perşembe 16:31
@Misafir Kullanıcı Yılan uzaklaşmamış kendileri uzaklaşmış.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58634)
21 Mayıs 2020 Perşembe 13:56
@Misafir Kullanıcı Yılanı değil kendilerini bölgeden uzaklaştırmışlar:))
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58614)
20 Mayıs 2020 Çarşamba 15:10
genç karcı köyünde şarbon vakası var. hayvan sahibi hayvanlarını kulak numaralarını keserek ete satmış
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58613)
20 Mayıs 2020 Çarşamba 14:41
Zaten karer tarafında yılan çoktur kırmızı yılanlar çok var
Beğendim (5) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58612)
20 Mayıs 2020 Çarşamba 14:08
benim daha çok yanındaki devasa sinek dikkatimi çekti
Beğendim (18) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58596)
19 Mayıs 2020 Salı 19:35
Amazon ormanlarına hoş geldiniz
Beğendim (9) Beğenmedim (3)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir