Bingöl'de trafiğe tek yön ayarı!İl Trafik Komisyonu kararıyla dört noktada tek yön uygulamasına geçildi. Kalium AVM çevresinde ise trafik akışı, duraklar ve park düzeni yeniden planlandı.![]() Bingöl'de şehir merkezindeki trafik yoğunluğunu azaltmak ve ulaşımı daha düzenli hale getirmek amacıyla yeni trafik düzenlemeleri hayata geçirildi. İl Trafik Komisyonu'nun aldığı karar doğrultusunda kent merkezindeki dört noktada tek yön uygulaması başlarken, Kalium AVM çevresinde de kapsamlı bir trafik düzenlemesine gidildi. Zabıta Müdürlüğü ekiplerince gerekli trafik işaretleme ve yönlendirme çalışmaları tamamlanırken, denetim ve idari işlemlerin Emniyet birimlerince yürütüleceği bildirildi. Dört noktada tek yön uygulamasıYeni düzenlemeye göre; Hastane Caddesi'nden Selahattin Kaya Caddesi'ne (5. Noter yanı) giriş, Hastane Caddesi'nden Melihşah Sokak'a (Galeria İş Merkezi istikameti) giriş, Evliya Çelebi Sokak'tan Hastane Caddesi'ne çıkış sağlanacak. Kalium AVM çevresinde ise Üniversite Caddesi'nden Çam Sokak'a giriş yapılabilecek, Çam Sokak'tan Üniversite Caddesi yönüne çıkış ise kapatılacak. Kalium AVM çevresinde kapsamlı düzenlemeYeni trafik planlaması kapsamında Aydınlık Caddesi Kavşağı ile Akdeniz Caddesi Kavşağı arasında kalan Çam Sokak tek yönlü hale getirildi. Düzenlemeyle birlikte bölgedeki trafik yoğunluğunun azaltılması ve kavşaklardaki araç yükünün hafifletilmesi hedefleniyor. Akdeniz Caddesi'nin belirli bölümleri ise orta refüjle ayrılarak çift yönlü kullanıma uygun hale getirilecek. Park yasağı uygulanacak, taksi durağı kaldırılacak!Trafik akışının aksamaması amacıyla Çam Sokak'ın sağ tarafında, Akdeniz Caddesi'nde ise yeni trafik düzenine göre yolun sol tarafında park yasağı uygulanacak. AVM otopark giriş ve çıkışları da yeni sisteme göre yeniden düzenlenirken, AVM önündeki otobüs durakları kaldırılarak Aydınlık Caddesi üzerinde Akdeniz Caddesi Kavşağı'na yakın noktaya taşınacak. Karşılıklı oluşturulacak cep duraklar arasında yaya geçidi yapılacağı belirtildi. Ayrıca AVM kavşağında bulunan taksi durağının da kaldırılacağı bildirildi. Denetimler Emniyet tarafından yapılacakBingöl Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından yeni trafik düzenlemesine ilişkin tüm yönlendirme ve uyarı levhaları ilgili güzergâhlara yerleştirildi. Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, sürücülerin yeni trafik düzenine uygun hareket etmelerinin büyük önem taşıdığı belirtilerek, trafik işaret ve yönlendirme levhalarına uyulmasının hem can ve mal güvenliği hem de trafik akışının sağlıklı şekilde sürdürülebilmesi açısından gerekli olduğu ifade edildi. Açıklamada ayrıca, trafik kurallarına aykırı hareket eden sürücülere yönelik denetim ve idari işlemlerin Emniyet birimlerince sürdürüleceği bildirildi.
YORUM YAZIN
|
|