Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
28 Eylül 2020 Pazartesi
°C

Bingöl'de üst yapı çalışmaları

Bingöl'ün önemli ana arterlerinden olan Kurtuluş Caddesi, yol genişletme çalışmasıyla 4 şeride çıkarıldı.

04 AĞUSTOS 2020 SALI 18:25
40
4084
12
AA aa
Bingöl`de üst yapı çalışmaları

Bingöl Belediyesinin, yol çalışmalarına devam ettiği bildirildi. Bu kapsamda Kültür Kavşağı'ndaki dar dönemeç ile birlikte cadde boyunca geliş gidiş istikametinde sürücülere zor anlar yaşatan Kurtuluş Caddesi'ndeki çalışmaların tamamlandığı 4 şeride çıkartıldığı kaydedildi.

Kültür Kavşağı'ndan Kurtuluş Caddesi'ne bağlantı sağlayan dar dönemecin sağlıklı hale getirildiğini belirten Belediye Başkanı Erdal Arıkan, “Bu noktadan başlayarak, Tugay tepesine kadar yolumuzda hummalı bir çalışma yürüttük. Araç ve yaya trafiğini zora düşürmeden, askeri duvar, okul, ilçe ve köy minibüs garajı duvarlarını yıkarak elde ettiğimiz alanı yolumuza kattık. Daha önce 10 ila 12 metre genişliğine sahip olan yolumuzu, 18 metreye kadar genişleterek BSK asfalt ile kapladık. Cadde boyunca kaldırımlarımızı da hızlı bir şekilde yenileyerek, yolumuza yeni bir vizyon kazandırdık” dedi.

Kentin en önemli ana arterlerinden olan caddedeki yol genişletme çalışmasıyla araç ve yaya trafiğinin daha güvenilir hale geldiğini vurgulayan Başkan Arıkan, “Çalışmayla birlikte hem bölgedeki trafiği büyük oranda rahatlatmış oldu, hem de araç ve yaya güvenliğini üst seviyeye çıkarmış olduk. Daha önce de Çapakçur Viyadüğü'nden İnönü Caddesi'ne çıkan dar dönemeci ile çarşı merkezinde yoğunluk oluşan bir caddemizi genişletmiştik. Bu çalışmalarımızı sürdüreceğiz ve ihtiyaç duyulan cadde ve yollarımızı genişletmeye devam edeceğiz” diye konuştu.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60692)
06 Ağustos 2020 Perşembe 22:24
2 yıl da bir yol genişletme
Birde 2 tane ilk rüzgarda yıkılacak kale malesef hayal kırıklığı o kadar hava atmaya değmedi
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60689)
06 Ağustos 2020 Perşembe 21:06
Sayın Başkan senide senin yaptığın işleride dürüstluğünüde takdir edenlerdenim.İnşallah bu çizginde devam edersin.senden ricam bingölün en önemli sorunu trafiktir. Bunu hallet. Birde Malatyadaki gibi şehirler arası trafik için Ünivesite kavşağı. Düzağaç kavşağı ve havalanı kavşaklarında trafiği yer altına al Bingöl halkı seni hiç bir zaman unutmaz.Durmak yok YOLA devam. Seni seviyoruz.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60677)
06 Ağustos 2020 Perşembe 08:55
Kanal İstanbuldan bahseder gibi anlatmış. Hepi topu 100 m yol:)
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60668)
05 Ağustos 2020 Çarşamba 19:03
Yolu yapmışsınız iyi hoşta o yandaki arsalarıda yapsaydınız keşke.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60664)
05 Ağustos 2020 Çarşamba 15:14
Hiçbir hizmeti taltif etmemek her işe bir kulp bulmak sadece biz Bingöllülerin bir özelliği.Emeği geçenlere teşekkürler.25 yıl önce bingöle geldim.Bingöl bir köyü andırıyordu.Sadece Özal'ın Türkiye'nin her tarafında yaptığı atılımları Selahattin Kaya'ya mal edilen toprak üstü ince bir asfalt vardı.Son 25 YILDIR Türkiyenin en güzel köşelerinden bir yer oldu.
Beğendim (1) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60662)
05 Ağustos 2020 Çarşamba 10:49
İşte böyle küçük dokunuşlar bile şehre ayrı bir hava katıyor. Hizmet etmek zor değil, sadece bir şeyler yapmaya çalışın, büyük küçük farketmez. Bingöllüler hizmeti takdir etmeyi bilirler.
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60661)
05 Ağustos 2020 Çarşamba 10:36
Yorum yok.tek kelime ile mükemmel.
Beğendim (0) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60660)
05 Ağustos 2020 Çarşamba 10:34
ALLAH razı olsun...
çok güzel olmuş.
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60658)
05 Ağustos 2020 Çarşamba 09:37
öncelikle böyle küçük dokunuşlarla trafiği rahatlattığınız için teşekkür ederim. Yalnız berat petrol askerlik şubesi terminal giriş kapısının olduğu kavşak çok karışık kazaya sebebiyet verebilir. Viyadük tarafından gelen askerlik şubesine dönüyor yukarıdan gelende herhangi bir ışık yok şerit belli değil karışık bir hali var. Bu konuda da bir düzenleme yapabilirseniz çok iyi olur
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60656)
05 Ağustos 2020 Çarşamba 08:11