Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
28 Eylül 2020 Pazartesi
°C

'Bu hizmet israf değil, tasarruf sağlayacaktır'

Kentte uygulanacak modern dekoratif aydınlatma sistemlerini israf olarak değerlendiren Bürçün'e cevap veren Belediye: 'Her yatırımı siyasi malzeme haline getiren, suni gündemlerle basında yer almayı ilke edinen çevreler karşı durmaya çalışmasa da biz bu şehrin kadim insanlarına hizmet etmekten geri durmayacağız. Bu hizmet israf değil, tasarruf sağlayacaktır.'

07 AĞUSTOS 2020 CUMA 19:45
41
3468
23
AA aa
`Bu hizmet israf değil, tasarruf sağlayacaktır`

Bingöl Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Koordinatörlüğü, Halkların Demokratik Partisi (HDP) Grup Sözcüsü Aydın Bürçün'ün yerel basında yer alan iddialarına cevap verdi.

“KENTE ESTETİK KATACAK”

Karanlık yarınların hayalini kuran art niyetli çevrelere rağmen kentin dekoratif ışıklandırma sistemleriyle ışıldayacağı belirtilen açıklamada, israf olarak değerlendirilen hizmetle ana caddelere yeni bir vizyon kazandırılacağı vurgulandı.

Çarşı merkezinde cazibesini yitiren ana caddeler ile Üniversite Caddesinin kent estetiğine uygun, şehri simgeleyen dekoratif led aydınlatma sistemleriyle süsleneceği belirtilen açıklamada, “İlimizin mimarisine uygun estetik led sistemleriyle hem tasarruf sağlayacağız hem de görsel olarak kente güzellik katacağız” denildi.

“İHALE ŞEFFAF BİR ŞEKİLDE GERÇEKLEŞTİRİLECEK”

Yapılan her hizmeti gölgelemeye çalışan çevrelerin dile getirdiği çeşitli iddiaların iddiaların gerçeklikle bağdaşmadığı vurgulanan açıklamada, önümüzdeki süreçte gerçekleştirilecek ihalenin herkese açık şeffaf bir şekilde gerçekleştirileceği belirtildi.

Açıklamada, “Genç Caddesi, Kurtuluş Caddesi, Kültür Caddesi, Hastane Caddesi, İnönü Caddesi, Eğitim Caddesi, Şehit Mustafa Gündoğdu Caddesi ile Üniversite Caddesinde uygulanacak dekoratif led aydınlatma sistemleri ilişkin ihalenin 20 Ağustos Perşembe saat 14.00'da açık ihale yöntemiyle yapılacaktır. Şartları yerine getiren tüm yatırımcılarımız belirtilen tarihte ihaleye katılım sağlayabilecektir” denildi.

“HİZMET KARŞITLARININ RAHATSIZLIĞI DEVAM EDİYOR”

Kent estetiğine yönelik hayata geçirilen hizmetlerin bazı çevreleri rahatsız ettiği vurgulanan açıklamada, şu ifadelere yer verildi: “Vatandaşlarımızın büyük özlem duyduğu, çevre şehirlerde örnekler göstererek içerlendiği hizmetleri bir bir hayata geçiriyoruz. Son zamanlarda yapılan her hizmetten rahatsızlık duyan ve bunu somut olmayan iddialarla yerel basında gündeme taşıyarak, sosyal medyada topluluk kazanma gayreti içerisinde olan çevrelere inat vatandaşlarımızın arzu ettiği tüm hizmetleri bir bir hayata geçireceğiz. Söylemde kentin çıkarlarını koruduklarını ileri sürüp, eylemde hizmet karşıtlığı yapanlar, asılsız iddialarıyla kamuoyunda karşılık görmeyeceklerdir.”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60964)
14 Ağustos 2020 Cuma 14:47
şehrin estetiği sokaklarda başıboş gezen inekler,temizlenmeyen sokaklar toplanmayan çöpler
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60842)
10 Ağustos 2020 Pazartesi 16:03
ellerinize sağlık memleketimiz güzelleştikçe birileri daha da çirkinleşiyor ama siz durmayın inadına daha çok hizmet inadına daha çok çalışma...
Beğendim (16) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60820)
10 Ağustos 2020 Pazartesi 01:06
Madem temizsiniz açıklasanıza Doğrudan teminlerinizi.
Bingöl Yaşam spora verdiğiniz 75 bini de açıklayın?
Beğendim (5) Beğenmedim (18)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60814)
09 Ağustos 2020 Pazar 23:09
Yapılan ışık hizmet değildir onun parasını halk veriyor o yüzden olan ışıklar yeterli mesela yol yapmak hizmettir sebze halinin olduğu yol 5 6 seferdir yenileniyor tek sefer olsaydı hizmetti 2 ncı sefer olursa bir zengin daha bı parca koparma peşinde bingole adam aklı bı çalışan gelmez bu zihniyetle
Beğendim (2) Beğenmedim (19)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60862)
11 Ağustos 2020 Salı 12:42
@Misafir Kullanıcı katılıyorum. bingöl halkı rant peşinde olmasaydı zaten seçimde kazanan ziya buyankara olurdu
Beğendim (0) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60805)
09 Ağustos 2020 Pazar 19:55
Su sehrin insaninin her buldugu çöpü yere atmasindan nefret ettim.. Ilk firsatta tayin alacam ne bu yaaa nerde yaşıyorsunuz insan utanir biraz.. Tukurenimi ararsin, çöpü sokağa atanimi..
Beğendim (19) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60798)
09 Ağustos 2020 Pazar 11:35
Hangi ışık landirmadan bahsediyorsunuz nereye estetik kazandiracak yol yok kaldirim yok peyzaj yok madem ışıklandırma yapiyorsunuz kaplıcalardan yadoya kadar sağlı sollu peyzaj yaprak şehir girislerini yapın ondan sonra sehir merkezini istisare yaparak eksikleri once resimleyerek yapılmalı yoksa direk tikerek bu isler olmaz komsu sehirler nasil yapmış bunlari ornek alın adam kervansarya kadar yol ortasını dünyanın demirini harcamış ust gecit yapmış hic kimse kullanmıyor kentsel dönüşümü rezil edip bıraktı aynı hataları yapmayın
Beğendim (3) Beğenmedim (16)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60971)
14 Ağustos 2020 Cuma 16:27
@Misafir Kullanıcı okuduğum kitapların zekatını versem ömrünün sonuna kadar sana ve senin zihniyetine yeter sen gelmiş neden bahsediyorsun be kardeşim senin gelişmiyor dediğin şehir her geçen gelişiyor güzelleşiyor ha sen göremiyorsan ona da çare yok ne yapalım be deza bu da sen ve senin gibilerin genel sorunu unutma bunları emi...
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60859)
11 Ağustos 2020 Salı 11:30
@Misafir Kullanıcı Ben sehirin gelismesinden bahsediyorum sınırların nerde olduğunu senden daha iyi biliyorum senin gibiler yüzünden bu şehir geri kalıyor aksama kadar siyaset konuşan bir toplum yarattınız sengit biraz kitap oku olurmu emi
Beğendim (5) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60841)
10 Ağustos 2020 Pazartesi 16:00
@Misafir Kullanıcı kaplıcalardan yadoya belediye sınırları mı daha ne dediğini bilmiyorsun gelmiş yorum yapıyorsun belediye sınırları mı e be kardeşim sen önce sınırları öğren sonra gel yorum yap emi
Beğendim (10) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60794)
09 Ağustos 2020 Pazar 08:04
bi bırakın yapsınlar kardeşim.düşmüssünüz borç peşine, dünyanın hangi ülkesinde borcu olan yok.genç caddesi kapkaranlık enazından şehir güzel bi görüntü alır.bunlar zaten belediyenin görevlerinden
Beğendim (13) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60783)
08 Ağustos 2020 Cumartesi 20:37
Yeri geldiğinde Tunceli Muş bile bizden daha güzel diyorlar hele gidin elin memleketine bakın ne kadar güzeldir diyorlar e adam yapıyor işte şehri güzelleştiriyor bu neden sizi rahatsız ediyor yarın öbür gün ihaleyi kim kazanırsa kazansın şehrime faydası olacak mı ben ona bakarım arkadaş
Beğendim (17) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60863)
11 Ağustos 2020 Salı 12:44
@Misafir Kullanıcı şehrine bir gram faydası olmayacak buna verilen paralar yenilenebilir enerji teknolojisine harcanırsa bingöl türkiyenin dinamosu olur
Beğendim (0) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60779)
08 Ağustos 2020 Cumartesi 18:31
Yeni mahallede su sorunu bir türlü çözülemedi yetkililere hem sözlü söylememize rağmen bir türlü su sıkıntısı çözülemedi belediyenin artık buna bir çözüm getirmesini istiyoruz gündüz hiç su akmıyor
Beğendim (6) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60775)
08 Ağustos 2020 Cumartesi 12:55
Sanırım çok haklısınız, böyle yapmaya devam ediniz. Teknik şartnameyi de şeffaf şekilde işe yeni alınan mühendislerimiz hazırlamıştır.
Beğendim (7) Beğenmedim (12)Cevapla
28.09.2020
16:42
TOKİ`de İçme Suyu Hattı Yenileniyor
TOKİ'de İçme Suyu Hattı Yenileniyor
Bingöl Belediyesi, arıza kaynaklı kesintilerin yaşandığı İçmeler Mahallesi TOKİ konutları içme suyu hattını yeniliyor. 4 bin 700 metrelik yeni içme suyu hattının kısa sürede tamamlanacağı belirtildi.
28.09.2020
16:41
112 Acil Sağlık Ekiplerine Saldırı
112 Acil Sağlık Ekiplerine Saldırı
Bingöl'ün Karlıova ilçesinde görevli 112 Acil Sağlık ekibine, hastaneye ulaştırmak üzere adresine gittikleri hastanın yakınları saldırdı. Attan düşüp ağır yaralanan genç hayatını kaybetti, ekiplere saldırılanlar hakkında işlem başlatıldı.
28.09.2020
16:40
Arıcılara 7 bin 640 adet kovan dağıtıldı
Arıcılara 7 bin 640 adet kovan dağıtıldı
Bingöl Orman İşletme İl Müdürü İbrahim Börü, Murat Nehri Havzası Rehabilitasyon Projesi kapsamında bugüne kadar 764 üreticiye toplamda 7 bin 640 adet arı kovanı dağıtımı yapıldığını açıkladı.
28.09.2020
16:39
`Sağlık Personeli Yorgun`
'Sağlık Personeli Yorgun'
Sağlık-Der Bingöl Şube Başkanlığı: 'Sağlık Personeli Yorgun. Sürecin uzaması, hastalığın son bulma tarihinin kestirilememesi, yoğun ve stresli çalışma, yakınlarımızda hastalananların ve kayıpların olması gibi nedenler sağlık çalışanlarını yer-yer demoralize etmektedir.'
28.09.2020
16:38
Yağışlar öncesi mazgallar temizlendi
Yağışlar öncesi mazgallar temizlendi
Bingöl'de BİSKİ ekipleri, il genelindeki mazgal ve kanalizasyon rögarlarını temizleyerek içlerinde biriken hafriyat, kâğıt, mil, çakıl ve izmarit gibi maddeleri topladı.
28.09.2020
16:37
Sözen`den birlik çağrısı!
Sözen'den birlik çağrısı!
Anadolu Güvenlik Korucuları ve Şehit Aileleri Konfederasyonu Genel Başkanı Ziya Sözen, Meral Akşener, Ahmet Davutoğlu, Ali Babacan ve Temel Karamollaoğlu'na terör örgütlerine karşı mücadelede birlik beraberlik çağrısında bulundu.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir