Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
12 Kasım 2019 Salı
°C

Çukur'dan Bingöl'e selam!

Karlıova ilçesinde çocuklarının okuması için suları, dağları aşan Kemal Okuyucu'yu, Çukur dizisi unutmadı. Çukur dizisinin bir sahnesinde 'Bingöl'e Sevgiler' yazısı ekrana geldi.

05 KASIM 2019 SALI 18:06
68
9636
10
AA aa
Çukur`dan Bingöl`e selam!

Bingöl'ün Karlıova ilçesinde evlatlarının okuması için suları, dağları aşan baba Kemal Okuyucu, kısa sürede Türkiye'nin gündemine oturdu.

Ulusal ve Yerel basında haberin paylaşılmasının ardından Kaymakamlık'ta peri çayına köprü yapacağı müjdesini vermişti.

Yaşanan gelişmelerinin ardından dün akşam ekranlarda yayınlanan reyting rekortmeni dizi Çukur'da önemli bir an yaşandı. Dizinin bir sahnesinde duvarda “Çocukları okuyabilsin diye her gün dağları ve çayları aşıyor. İyi ki varsın Kemal Okuyucu. Bingöl'e sevgiler” yazısı ekrana geldi.

Çukur dizisinin bu paylaşımı ise kısa sürede hem Bingöl hem de haberden bilgisi olan binlerce kullanıcı tarafından paylaşıldı.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52444)
07 Kasım 2019 Perşembe 07:02
Ben yorumculara şaşırıyorum;
Bir olaya karşı Her yerden, herkesten aynı etkiyi göstermesini bekliyorlar. Yahu bir dizi bu ve onun da misyonu bu. Nasıl ki bu babanın yaptığı hareket sosyal medyayı salladıysa bu dizideki etkisi de aynıdır. Bir farkındalık ortaya çıkıyor. Bu dizinin ilk bir kaç bölümünü izlemiş biri olarak diyorum ki kesinlikle berbat bir dizi. Fakat aynı şey değil farkındalığın dizideki versiyonunu yansıtmışlar. Yani bir diziden bile çok şey bekler hale geldiysek daha çok sorunumuz var demektir.
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52439)
06 Kasım 2019 Çarşamba 19:55
Yil olmuş 2019 hala cocuklarimiz okusun diye sırtimizda taşiyorsak ve birileri bizim oylarimizla servetlerine servet katiyorsa bu bizim ayibimiz degil. Allah buyuktur.
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52432)
06 Kasım 2019 Çarşamba 17:16
Terör yanlısı yayınlara musamaha yok ne bingölün çukur dizisine asla meyli olmadı olmaz
SOLHANLI
Beğendim (4) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52424)
06 Kasım 2019 Çarşamba 09:06
Böyle Çukur işlerle Teselli Oluyorsak VAY Halimize.
Beğendim (18) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52422)
06 Kasım 2019 Çarşamba 08:30
Ne büyük bir gururmuş selam göndermişler sanki çocuklara kışlık elbise bot göndermişler bu tür ahlal psikoloji bozan yalan hayal pres boş diziler sırtından milyonlarca para kazanıyorlar.
Beğendim (27) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52421)
06 Kasım 2019 Çarşamba 08:19
Bu gibi diziler planlı olarak gençleri zehirlemekten başka bir amaç gütmüyor. bu tür diziler yüzünden şiddete silaha özenip küçük hayatlar yaşayıp büyük laflar etmeye meyilli böcekler sokakları istila ediyor maalesef. RTÜK'ün bu tür dizilere bir düzenleme getirmesi gerek.
Beğendim (20) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52417)
06 Kasım 2019 Çarşamba 07:44
Bu zararlı dizi keşke yayından kaldırılsa
Beğendim (25) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52428)
06 Kasım 2019 Çarşamba 13:48
@Misafir Kullanıcı okadar faydalı dizi var ki gündemlerde böyle hikaye gücü yüksek olan bir dizi kaldırılsın diyorsun diğer dizilerede tepki göster ozaman gerizakalı oldu millet
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52409)
05 Kasım 2019 Salı 23:18
Evet ne yazıkki bakanımız var millet vekillerimiz var ama darda zorda olana yardım edilmiyor. 2yıldır iş istiyorum çalmadığım kapı kalmadı bir anneyim ve oğlum hasta ömür boyu ilaç içecek iş istedim iş para istemedim ama yardım eden olmadı
Beğendim (37) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52426)
06 Kasım 2019 Çarşamba 11:08
@Misafir Kullanıcı Yardım için televizyon habere çıkmanlazım devlet öyle yardım eder tok açın halinden anlamaz Allah büyük bu sıkıntılar Allahın sınavı zenginden alıp fakire verebilir o kerimdir rahimdir
Beğendim (7) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52399)
05 Kasım 2019 Salı 19:51
Muhteşem bir haber. Bu selam bize bütün dertlerimizi unutturdu, memleketimin böyle bir selama şiddetle ihtiyacı vardı.
Beğendim (16) Beğenmedim (17)Cevapla
11.11.2019
16:45
Baba Okuyucu talep etti, çalışmalar başladı
Baba Okuyucu talep etti, çalışmalar başladı
Karlıova ilçesine bağlı bir mezrada yaşayan ve çocuklarını sırtında taşıyarak dağları aşan Baba Kemal Okuyucu'nun talebinin ardından, mezradaki yolda revize çalışmaları başladı. Öte yandan öğrenciler için yapılacak olan köprünün de proje çalışmalarının devam ettiği öğrenildi.
11.11.2019
16:44
65 Bin Fidan Diktiler
65 Bin Fidan Diktiler
Bingöl'de Geleceğe Nefes Ol seferberliği kapsamında, 65 bin fidan toprakla buluştu.
11.11.2019
16:43
20 sığınak imha edildi
20 sığınak imha edildi
Diyarbakır, Muş ve Bingöl kırsalında başlatılan Kıran-5 operasyonunda, teröristlerin kullandığı 20 kış sığınağı kullanılamaz hale getirildi. Operasyonlarda 1 ton 615 kilogram esrar ile çok sayıda mühimmat ele geçirildi.
11.11.2019
16:42
Anadolu Mutfağı Diyarbakır`da sergilenecek
Anadolu Mutfağı Diyarbakır'da sergilenecek
Diyarbakır Ticaret ve Sanayi Odası (DTSO) desteğiyle TÜYAP Fuarcılık tarafından 'Diyarbakır Gurme 2019 Gıda ve Yöresel Lezzetler Fuarı' düzenlenecek. Bingöl'ün de aralarında olduğu 12 ilden 15 oda fuarı ziyaret edecek.
11.11.2019
16:41
Gelirin yüzde 3-4`lük kısmı alkole gidiyor
Gelirin yüzde 3-4'lük kısmı alkole gidiyor
TÜİK'in 2015-2017 yıllarını kapsayan çalışmasına göre Bingöl'ünde bulunduğu TRB 1 bölgesinde gelirin yüzde 3-4'lük kısmı alkole ayrılıyor. Bingöl'de perakende alkol satış ruhsatı bulunan 35 işletme bulunuyor.
11.11.2019
16:40
Bingölspor, kan kaybına devam ediyor
Bingölspor, kan kaybına devam ediyor
BAL 1. Grupta mücadele eden temsilcimiz 12 Bingölspor, Siirt İl Özel İdarespor deplasmanından eli boş dönerek, şampiyonluk yolunda kan kaybetmeye devam etti.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir