Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
19 Şubat 2020 Çarşamba
°C

Çukur'dan Bingöl'e selam!

Karlıova ilçesinde çocuklarının okuması için suları, dağları aşan Kemal Okuyucu'yu, Çukur dizisi unutmadı. Çukur dizisinin bir sahnesinde 'Bingöl'e Sevgiler' yazısı ekrana geldi.

05 KASIM 2019 SALI 18:06
69
10366
10
AA aa
Çukur`dan Bingöl`e selam!

Bingöl'ün Karlıova ilçesinde evlatlarının okuması için suları, dağları aşan baba Kemal Okuyucu, kısa sürede Türkiye'nin gündemine oturdu.

Ulusal ve Yerel basında haberin paylaşılmasının ardından Kaymakamlık'ta peri çayına köprü yapacağı müjdesini vermişti.

Yaşanan gelişmelerinin ardından dün akşam ekranlarda yayınlanan reyting rekortmeni dizi Çukur'da önemli bir an yaşandı. Dizinin bir sahnesinde duvarda “Çocukları okuyabilsin diye her gün dağları ve çayları aşıyor. İyi ki varsın Kemal Okuyucu. Bingöl'e sevgiler” yazısı ekrana geldi.

Çukur dizisinin bu paylaşımı ise kısa sürede hem Bingöl hem de haberden bilgisi olan binlerce kullanıcı tarafından paylaşıldı.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52444)
07 Kasım 2019 Perşembe 07:02
Ben yorumculara şaşırıyorum;
Bir olaya karşı Her yerden, herkesten aynı etkiyi göstermesini bekliyorlar. Yahu bir dizi bu ve onun da misyonu bu. Nasıl ki bu babanın yaptığı hareket sosyal medyayı salladıysa bu dizideki etkisi de aynıdır. Bir farkındalık ortaya çıkıyor. Bu dizinin ilk bir kaç bölümünü izlemiş biri olarak diyorum ki kesinlikle berbat bir dizi. Fakat aynı şey değil farkındalığın dizideki versiyonunu yansıtmışlar. Yani bir diziden bile çok şey bekler hale geldiysek daha çok sorunumuz var demektir.
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52439)
06 Kasım 2019 Çarşamba 19:55
Yil olmuş 2019 hala cocuklarimiz okusun diye sırtimizda taşiyorsak ve birileri bizim oylarimizla servetlerine servet katiyorsa bu bizim ayibimiz degil. Allah buyuktur.
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52432)
06 Kasım 2019 Çarşamba 17:16
Terör yanlısı yayınlara musamaha yok ne bingölün çukur dizisine asla meyli olmadı olmaz
SOLHANLI
Beğendim (4) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52424)
06 Kasım 2019 Çarşamba 09:06
Böyle Çukur işlerle Teselli Oluyorsak VAY Halimize.
Beğendim (18) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52422)
06 Kasım 2019 Çarşamba 08:30
Ne büyük bir gururmuş selam göndermişler sanki çocuklara kışlık elbise bot göndermişler bu tür ahlal psikoloji bozan yalan hayal pres boş diziler sırtından milyonlarca para kazanıyorlar.
Beğendim (27) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52421)
06 Kasım 2019 Çarşamba 08:19
Bu gibi diziler planlı olarak gençleri zehirlemekten başka bir amaç gütmüyor. bu tür diziler yüzünden şiddete silaha özenip küçük hayatlar yaşayıp büyük laflar etmeye meyilli böcekler sokakları istila ediyor maalesef. RTÜK'ün bu tür dizilere bir düzenleme getirmesi gerek.
Beğendim (20) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52417)
06 Kasım 2019 Çarşamba 07:44
Bu zararlı dizi keşke yayından kaldırılsa
Beğendim (25) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52428)
06 Kasım 2019 Çarşamba 13:48
@Misafir Kullanıcı okadar faydalı dizi var ki gündemlerde böyle hikaye gücü yüksek olan bir dizi kaldırılsın diyorsun diğer dizilerede tepki göster ozaman gerizakalı oldu millet
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52409)
05 Kasım 2019 Salı 23:18
Evet ne yazıkki bakanımız var millet vekillerimiz var ama darda zorda olana yardım edilmiyor. 2yıldır iş istiyorum çalmadığım kapı kalmadı bir anneyim ve oğlum hasta ömür boyu ilaç içecek iş istedim iş para istemedim ama yardım eden olmadı
Beğendim (37) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52426)
06 Kasım 2019 Çarşamba 11:08
@Misafir Kullanıcı Yardım için televizyon habere çıkmanlazım devlet öyle yardım eder tok açın halinden anlamaz Allah büyük bu sıkıntılar Allahın sınavı zenginden alıp fakire verebilir o kerimdir rahimdir
Beğendim (7) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52399)
05 Kasım 2019 Salı 19:51
Muhteşem bir haber. Bu selam bize bütün dertlerimizi unutturdu, memleketimin böyle bir selama şiddetle ihtiyacı vardı.
Beğendim (16) Beğenmedim (17)Cevapla
18.02.2020
17:09
Eğitim için karlı yolları aştılar
Eğitim için karlı yolları aştılar
Karlıova İlçesi Çiçekli Mezrası sakinleri, yollarının yoğun kar ve tipi nedeniyle kapanmasının ardından 3 Şubat'ta yarıyıl tatilinin bitmesinden bu yana eğitime başlayamayan çocukları için 4 kilometre yürüyerek okullarına gitmelerini sağladı.
18.02.2020
17:08
9 yaşındaki çocuk için seferber oldu
9 yaşındaki çocuk için seferber oldu
Bingöl'de UMKE ve 112 ekipleri, cilt kanseri olan 9 yaşındaki Bünyamin Yılmaz için seferber oldu. Ekipler, 7 saatlik uğraşın ardından hastayı Karlıova ilçe merkezine yetiştirdi.
18.02.2020
17:07
Süt sağım makinesi dağıtımları başladı
Süt sağım makinesi dağıtımları başladı
Bingöl Damızlık Sığır Yetiştiricileri Birliği, yüzde 70 hibeli 123 adet süt sağım makinesinin dağıtımına başlandığını ve müracaatların birliğe yapılması gerektiğini duyurdu.
18.02.2020
17:06
BÜ ve İŞKUR protokol imzaladı
BÜ ve İŞKUR protokol imzaladı
Bingöl Üniversitesi ile İŞKUR İl Müdürlüğü arasında İŞKUR İş Kulübü Hizmetlerinin Sunumuna ilişkin protokol imzalandı. Protokolün imzaları Rektör Prof. Dr. İbrahim Çapak ve İŞKUR İl Müdürü Mehmet Fesih Güler tarafından atıldı.
18.02.2020
17:05
Aydemir: `Siyaset, futbola bulaştı`
Aydemir: 'Siyaset, futbola bulaştı'
HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir: 'Uzun zamandır futbola siyasetin bulaştığı iddiası ile gündemi bir hayli meşgul eden sorular yanıtsız kaldığından, gün geçtikçe iddiaların dozajı yükselmektedir.'
18.02.2020
17:04
Köy yollarında tipi engeli
Köy yollarında tipi engeli
Bingöl'de tipi nedeniyle 20 köy yolu ulaşıma kapandı. Ekipler yol açma çalışmalarını sürdürüyor.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir