Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
03 Ekim 2022 Pazartesi
14 °C Parçalı bulutlu

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 2023 talimatı

AK Parti, 2023 seçimleri için stratejileri 3 ana başlıkta topladı. 20 yıllık hafıza canlı tutulacak. Koalisyon dönemlerinin ödettiği acı bedel anlatılacak. Atılan adımlar, kararlar aktarılacak...

Cumhurbaşkanı Erdoğan`dan 2023 talimatı
29 TEMMUZ 2022 CUMA 12:02
20
1724
12
AA aa

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 2023 seçimlerine kadar kalan yaklaşık 10 aylık sürede, seçim propaganda dönemi stratejisini belirleyip gerekenlerin yapılması konusunda talimatlar verdi. Sabah'ın haberine göre Süreç 3 ana başlık üzerinden yürütülecek. İşte Cumhurbaşkanı Erdoğan ve AK Parti'nin üç ayaklı stratejisi:

AK Parti'nin 20 yıllık iktidar döneminde gerçekleşen ekonomik ve demokratik kazanımlar eski ile mukayese edilerek anlatılacak, hafızalar canlı tutulacak. AK Parti'nin ülkeyi nereden aldığı ve nerelere getirdiği vurgulanacak. Daha önceki dönemde yaşanan sıkıntıların anlatılması özellikle gençler açısından önem taşıdığı için bu noktada kapsamlı ve görsel anlatıma da yer verilecek.

 Altyapı yatırımları ve AK Parti'nin bu alanda Türkiye'yi nereye ulaştırmak istediğine de dikkat çekilecek. Vatandaşa, "Dünyanın siyasi ve ekonomik olarak yeniden yapılandığı bir süreçte Türkiye'yi hak ettiği konuma biz getirdik, devamını da biz getirebiliriz. Aksi takdirde Türkiye çok şey kaybedebilir" denilecek.

 Altılı masanın Türkiye ve her bir bireyin geleceğine nasıl zarar verebileceği vatandaşla paylaşılırken, özellikle koalisyon dönemlerine vurgu yapılacak. "Koalisyon dönemlerinin Türkiye'ye maliyetiyle, bölgedeki devletlerin güçlü yönetim eksikliği sebebiyle ödediği acı bedeller ortada" mesajı verilecek.

İnternethaber

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94374)
30 Temmuz 2022 Cumartesi 11:30
Bingöl Merkez'de neden Kültür Merkezleri yok? Kültürmerkezleri yapilsin!
Beğendim (17) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94373)
30 Temmuz 2022 Cumartesi 11:26
BİNGÖL HAK ETTİĞİ DEĞERİ ALMIYOR BU YÜZDEN BİNGÖL HEP DIŞLANAN HİZMETİN GELMEDİĞİ İNSANLARIN ÖTEKILESTIRILDIGI BİR COĞRAFYA HALİNE GELMİŞ.. BİNGÖLE GARANTÖR GÖZÜYLE BAKILDIĞI İÇİN HİZMET YAPMIYORLAR BENCE BİR DERS VERİLMELİ KİM GELİRSE GELSİN BAŞKASINI DENEMEK LAZIM... YİRMİ YILDIR AKP YI DESTEKLEMİŞ BİRİ OLARAK KONUŞUYORUM
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94364)
30 Temmuz 2022 Cumartesi 02:09
Bak akp sen şu bingolle bana altından zümrüt yapsan yine sana benden oy yok buna emin ol senin hakkından gelen hdp tam destek oy vercem ins onlar sizi iyi sallıyor ok
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94357)
29 Temmuz 2022 Cuma 23:49
Yıllardır sahaya iniyorlar. Seçim zamanı kapıları çalmak için tam sahaya iniyorlar. Bundan sonra oy vermem dolar 3 TL olsun söz verecem ekonomist beye.
Beğendim (6) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94342)
29 Temmuz 2022 Cuma 17:28
kralınız gelse oy yok vermedim vermem de. sahaya inin bugüne kadar neredeydiniz. UYAN BİNGÖL UYAN İNANMAYİN bunlara artık yeter
Beğendim (17) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94339)
29 Temmuz 2022 Cuma 16:06
Bingöl'de müzükoloji kurulsun!
Beğendim (17) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94338)
29 Temmuz 2022 Cuma 16:05
istediginiz manipulasyonu yapin, istediginiz kadar kendi pembe dunyaniz bizimmis gibi anlatin, GI-DE-CEK-SI-NIZ
Beğendim (17) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94335)
29 Temmuz 2022 Cuma 15:14
2023'e kadar Bingöl hızla ilerlemeli ve büyümeli bir an önce yolları yapın merkezdeki cami yerine modern mimarili yeni bir cami yapın saat kulesinin yerine yeni daha estetikli birşey yapın kaldırımları yolları yapın elektrikli otobüs Bingöl e getirin daha yapılacak çok şey var Bingöl şehiri ile köyler arası kışında daha rahat ulaşım için çözüm getirin.
Beğendim (6) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94330)
29 Temmuz 2022 Cuma 13:14
Bingöl en az Oslo kadar modern olsun!
Beğendim (33) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94329)
29 Temmuz 2022 Cuma 13:13
bu saatten sonra babanızda gelse size oy vermem
Beğendim (19) Beğenmedim (4)Cevapla
02.10.2022
21:22
Selçuk Bayraktar`a Devlet Liyakat Nişanı verildi
Selçuk Bayraktar'a Devlet Liyakat Nişanı verildi
Baykar Teknoloji Lideri Selçuk Bayraktar'a Ukrayna Devlet Başkanı Volodimir Zelenskiy tarafından Devlet Liyakat Nişanı ile taltif edildi.
02.10.2022
21:19
6`lı masadan çarpıcı Cumhurbaşkanı adayı açıklaması!
6'lı masadan çarpıcı Cumhurbaşkanı adayı açıklaması!
6'lı Masa'yı oluşturan partilerin liderleri CHP lideri Kılıçdaroğlu'nun ev sahipliğinde bir araya geldi. Toplantı öncesi partilerin Twitter hesaplarından #bizkazanacağız etiketiyle bir video paylaşıldı. Toplantının ardından da ortak bildiri yayınlandı. Bildiride, 'Altılı Masa hedefine emin adımlarla ilerlemektedir ve gösterdiğimiz ortak Cumhurbaşkanı adayı, Türkiye'nin 13. Cumhurbaşkanı olacaktır.' denildi.
02.10.2022
21:00
BİNTSO`da yeni dönem
BİNTSO'da yeni dönem
Bingöl Ticaret ve Sanayi Odası Meslek Komiteleri Seçimleri yoğun katılımla tamamlandı. Seçime beyaz listeyle giren mevcut Başkan Mahmut Ayas grubundan çıkamayarak yarışı noktalarken, mavi listeler ağırlıklı olarak kazandı. Seçim sonucu şöyle;
02.10.2022
20:56
LÖSEV: Boynumuzun borcudur
LÖSEV: Boynumuzun borcudur
Piyade Astsubay Yusuf Ataş (21), Pençe-Kilit operasyon bölgesinde şehit düştü. Ataş'ın vasiyetini içeren görüntülerde kız çocuk isteği ve lösemili bir çocuğun okutulması talebi dikkat çekti. LÖSEV, konuyla ilgili 'boynumuzun borcu' paylaşımı yaptı.
02.10.2022
20:55
`Tüm sorunları çözmeye çalışacağız`
'Tüm sorunları çözmeye çalışacağız'
Köy okullarını ziyaret eden Milli Eğitim Müdürü Yücel: 'Gelişimden ve değişimden haberdar olursak, çocuklarımızı geleceğe daha hazır vaziyette yetiştirmiş oluruz. İmkanlar dahilinde tüm sorunları çözmeye çalışacağız'
02.10.2022
20:55
Bingöl Sivil Toplum Dayanışma Platformu Kuruldu
Bingöl Sivil Toplum Dayanışma Platformu Kuruldu
Bingöl'de faaliyet yürüten yaklaşık 50 sivil toplum kuruluşu 'Bingöl için fikrim var' sloganıyla bir araya gelerek, Bingöl Sivil Toplum Dayanışma Platformu oluşturdu.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir