Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
16 Mayıs 2022 Pazartesi
14 °C Açık

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anket!

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, katıldığı televizyon programında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anketi paylaştı. Ankete göre; AK Parti yüzde 38,5'le ilk sırada yer alırken CHP yüzde 25,3, İYİ Parti de yüzde 12,1 oy alıyor. Cumhur İttifakı'nın iki ortağı AK Parti ve MHP'nin toplam oy oranı ise 48,4 oldu.

Cumhurbaşkanı Erdoğan`ın masasındaki anket!
09 KASIM 2021 SALI 14:02
7
2687
10
AA aa

AK Parti AR-GE ve Eğitimden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, A Haber'de katıldığı programda Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın masasındaki son anketin sonuçlarını açıkladı. Ankette, vatandaşlara, "Bu pazar bir genel seçin olsa hangi partiye oy veririsiniz?" sorusu yöneltildi.

İYİ Parti yüzde 12.1'e çıktı

Alınan sonuçlara göre, AK Parti yüzde 38,5'le rakiplerinin önünde ilk sıraya oturdu. Ana muhalefet Partisi CHP yüzde 25,3, oy toplarken İYİ Parti yüzde 12,1'ye çıktı. MHP yüzde 9,9 oy alırken HDP 9,2'yle MHP'nin gerisinde kaldı.

Deva ve Gelecek yüzde 1'i geçti

Yeni kurulan partilerden DEVA Partisi yüzde 1,7, Gelecek Partisi yüzde 1,1, Saadet Partisi yüzde 0,7, Memleket Partisi yüzde 0,6, Yeniden Refah Partisi yüzde 0,4, BBP yüzde 0,3, diğer partiler ise yüzde 0,2 oy aldı.

Cumhur İttifakı yüzde 50'nin altına indi

2023 seçimleri öncesi Cumhur İttifakı'nın iki ortağı AKP ve MHP'nin toplam oyları ise yüzde 48,4 oldu. Cumhur İttifakı'nın oy oranın yüzde 50'nin altında kalması dikkatlerden kaçmadı.

 

İnternethaber

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87287)
26 Kasım 2021 Cuma 11:53
demek ki reisi bu yalan dolan anketlerle kandırıyor halktan koparıyorsunuz mustafa şen efendi ! şu an sokağa çıkıp sor baklaım 10 kişiden 1'i ak partiye oy veriyor mu diye ? bu masallarla hem reisi hem memleketi yediniz elbet defteriniz kapanır hesaplaşılır !
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86958)
11 Kasım 2021 Perşembe 07:49
Reissiz bir Türkiye eskiye döner. Türkiye eskiye dönerse hepiniz deliye dönersiniz.
Beğendim (2) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86957)
11 Kasım 2021 Perşembe 07:43
Hüdapar lı değilim ama merak ettiğim,Bir husus var. Hür Dava partisinin oy oranı Türkiye geneli geçen seçim % 0,3 tü.Hüdapar ın neden Hiç bir ankette oy oranı verilmiyor. Üstelik ankette verilen bazı partilerle oy oranı aynı veya daha fazla olmasına rağmen. Bunun, kasıtlı bir hareket olarak yapıldığına inanıyorum.
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86928)
10 Kasım 2021 Çarşamba 01:03
Deva partisi köre sağıra desen yüzde %7 bandında.
Beğendim (6) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86947)
10 Kasım 2021 Çarşamba 16:01
@Misafir Kullanıcı sen galiba yeni uykudan uyandın çok hayal peressiniz
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86927)
10 Kasım 2021 Çarşamba 01:02
Anket ortada sokağa çık görürsünüz. Bu gidişle AKPnin esamesi okunmaz. AKP MHP Toplamı % 30 bile bulamayacaktır.
Beğendim (10) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86908)
09 Kasım 2021 Salı 15:26
Hayirlisiyla yine reisi basa getirecegiz. Bingol yaninda reis bu kez bir 90 yakisir
Beğendim (12) Beğenmedim (34)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86952)
10 Kasım 2021 Çarşamba 19:22
@Misafir Kullanıcı Bingöle hepsi verse ne olur heryerde akp bitti Bingöl birinci yapsın yine sıkıntı yok
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86926)
10 Kasım 2021 Çarşamba 00:54
@Misafir Kullanıcı Sen hangi gezegende yaşıyorsun. Klavyeye eziyet etme bari
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86920)
09 Kasım 2021 Salı 23:30
@Misafir Kullanıcı Reis size ne yapsa azdır ...
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
16.05.2022
17:25
Detay Dergisi 3. Sayısı çıktı
Detay Dergisi 3. Sayısı çıktı
Bingöl'ün en etkin ve seçkin dergisi Detay, 3. sayısıyla okurlarıyla buluştu. Derginin kapak manşetinde; kamuoyunun merak ettiği, hatta birçok kişinin bilgi sahibi olmadığı Şeyh Said Harekâtına dair çarpıcı detaylar yer aldı.
16.05.2022
16:48
`Engellilere her türde eğitim fırsatının sağlanması devletin zorunluluğudur`
'Engellilere her türde eğitim fırsatının sağlanması devletin zorunluluğudur'
Bingöl Engelliler Kültür Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Bahattin Tüz, 'Engelli bireylerin kendilerini gerçekleştirmesi, geliştirmesi için her kademe ve türde eğitim imkan ve fırsatının sağlanması devlet için temel bir sorumluluk ve zorunluluktur.'
16.05.2022
16:47
Yüzde 100 hibeli kükürt dağıtımı yapıldı
Yüzde 100 hibeli kükürt dağıtımı yapıldı
Tarım ve Orman İl Müdürlüğü'nce İl Özel İdare desteğiyle çiftçilere yüzde 100 hibeli olarak kükürt dağıtımı yapıldı.
16.05.2022
16:46
`Toplumun bütün kesimlerine ulaşmaya çalışacağız`
'Toplumun bütün kesimlerine ulaşmaya çalışacağız'
SGK İl Müdürü Muzaffer Çakar: 'Sosyal Güvenlik Kurumunu, herkese ve her kesime tanıtmak, insanlarda sosyal güvenlik bilincinin oluşmasına katkı sağlamak amacıyla düzenlediğimiz etkinliklerde, iletişimin her yöntemi kullanılarak toplumun bütün kesimlerine ulaşmaya çalışacağız.'
16.05.2022
16:45
SAR Ekibi, AFAD Eğitimine Katıldı
SAR Ekibi, AFAD Eğitimine Katıldı
Bingöl SAR ekibi, Adana AFAD Birlik Müdürlüğünde verilen orta seviye akreditasyon eğitimine katıldı.
16.05.2022
16:44
Göçerlere Hayvan Hastalıkları Anlatıldı
Göçerlere Hayvan Hastalıkları Anlatıldı
Bingöl İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, göçerleri hayvan hareketleri ve hayvan hastalıkları konusunda bilgilendirdi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir