Valilik, son zamanlarda kent genelinde düÄŸün merasimlerinden sonra oluÅŸturulan konvoylarla ana arterlerin, cadde, sokak ve kavÅŸakların kapatıldığı diÄŸer yol kullanıcılarının can ve mal güvenliklerinin tehlikeye atıldığı tespitinde bulunarak, resmi açıklama yayımladı.
Açıklamada; “Ana Cadde, sokak ve kavÅŸaklar kamuya ait olup bütün vatandaÅŸların kullanımına ayrılan yerlerdir. Bu yerlerin düÄŸün sonrası oluÅŸturulan konvoylarla kapatılması, halay çekilmesi, klakson çalınarak gürültü edilmesi suretiyle kamunun istirahatini bozanların, mevzuata aykırı hareket edenlerin tespit edilmesi halinde, gerekli yasal iÅŸlemin yapılacağının bilinmesini, yasaların verdiÄŸi yetki ve görev çerçevesinde ve halka hizmet odaklı yürütülen bu denetim ve uygulamaların devam edeceÄŸi, sizlerin de vereceÄŸiniz destek ve yardımlar ile yürütülen çalışmaların baÅŸarıya ulaÅŸması ve sunulan hizmetin kalitesinin artması açısından önemlidir” denildi.