Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Ekim 2020 Salı
17 °C Yer yer bulutlu

'Dünyanın en merhametli askerlerine sahibiz'

İYİ Parti Bingöl İl Başkanı Hasan Kızılboğa, Suriye'de, Bingöl 49. Komando Tugayı'nın çocuklar için zırhlı araçlarını okul servisine dönüştürmesine ilişkin, 'Dünyanın en merhametli askerlerine sahibi, Mehmetçik, binlerce yıllık geleneklerini asla kaybetmiyor' ifadelerini kullandı.

13 EKİM 2020 SALI 17:23
10
1521
11
AA aa
`Dünyanın en merhametli askerlerine sahibiz`

Görev için Bingöl 49. Komando Tugayı'nda Suriye'ye giden askerler göğüs kabartan bir girişimde bulunuyor. Komandolar, Suriye'nin Resulayn kırsalında eğitim çağındaki çocuklara zırhlı personel taşıyıcılarla (Kirpi) okul servisi hizmeti veriyor. Askerler sayesinde, Türk Silahlı Kuvvetleri tarafından bölgede oluşturulan güvenli ortamda, çocuklar okullarına ulaşıyor. Öğrencilerin kıyafet, çanta ve kırtasiye ihtiyacı Mardin Valiliği ve Mardin İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından karşılanırken, Türk Silahlı Kuvvetleri tarafından yiyecek ihtiyacı gideriliyor.

“HİÇBİR ORDUNUN BÖYLE BİR ŞEY YAPTIĞINI GÖREMEZSİNİZ”

Askerlere gurur verici uygulamalarından dolayı teşekkür eden Başkan İYİ Parti Bingöl İl Başkanı Hasan Kızılboğa; “Bugün bir kere daha gördük ki Dünya'nın en merhametli askerlerine sahibiz. Bununla gurur duymalıyız. Bingöl 49. Komando Tugayı'na bağlı askerlerimiz bölgedeki çocuklara kendi zırhlı araçlarıyla okul servisi hizmeti veriyor. Dünya'nın hiçbir noktasında, hiçbir ordunun böyle bir şey yaptığını göremezsiniz. Mehmetçiğimiz binlerce yıllık geleneğini kaybetmeden, ülkesini savaş sahasının yanında, insani sahada da en güzel şekilde temsil ediyor ve yükseltiyor. Uğradığı onca zorluğa ve ihanete rağmen bağlarından asla kopmuyor. Şanlı ordumuza ve 49. Komando Tugayı'mıza bize böyle bir gururu yaşattıkları için en içten duygularımla teşekkür ediyorum. Allah yardımcınız olsun” dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63295)
15 Ekim 2020 Perşembe 13:38
Sen daha aslini söyleyemiyorsun Ben kürt evladiyim diyebiliyormusun bu ülkede binlerce kürt öldürüldü diyebiliyormusunuz nerde seyh sait nerde saidi nursi nerde esref bitlis rahmetli özal Musa anter ve bunlara benzer binlerce insan 3 bin Köy bosatildi bu memlekete
Suc Ben kürdüm suc Ben hdp liyim bu memleket yanliz sizin deyil girin tarih kitaplarina yüzlesin kendi kendinizle
Biz kürdüz ama insaniz serefliyiz onurluyuz bütün insanligi seviyoruz insan oldullari icin
Bizler Türk kardeslerimizi seviyoruz ama onlar bizi sevmiyor irkciligin ayrimciligin en alasini yapiyorlar bati illerinde
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63260)
14 Ekim 2020 Çarşamba 13:15
HASAN Başkanım , ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN , ALLAH' TAN ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM .(Korona pozitif ) .ANKARALI
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63244)
14 Ekim 2020 Çarşamba 07:41
boş boş bir açıklama hiçbir anlamı yok bu sözlerin
Beğendim (4) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63243)
14 Ekim 2020 Çarşamba 00:23
Uzmanlardan dan belli oluyor doğuda neler yaptıkları senin neyin kafasını yaşıyorsun anlamadım
Beğendim (2) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63234)
13 Ekim 2020 Salı 20:21
Bunu Hdpkk ile ittifak kuran bir partinin il başkanından duymak ilginç
Beğendim (4) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63284)
15 Ekim 2020 Perşembe 04:29
@Misafir Kullanıcı ATMAA , DİN KARDEŞİYİZ BE ..ÇADIR MAHKEMELERİNİ KİM KURDU .!.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63224)
13 Ekim 2020 Salı 18:29
Müslümanin müslüman kardesini öldürmesi ne zaman dan beri merhamet sayilmis
Sizi gidi din tücarlari sizi milleti böyle avutuyorsunuz
Süriyede binlerce insan öksüz yetim evsiz yurtsuz kaldi bumu merhamet yaziklar olsun
Beğendim (6) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63262)
14 Ekim 2020 Çarşamba 14:03
@Misafir Kullanıcı Bu dini ancak sizin gibiler bu hale getirebilir kendi cikarlariniz icin herseyi yaparsiniz din tücarlari sizi
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63256)
14 Ekim 2020 Çarşamba 12:46
@Misafir Kullanıcı Süriyede binlerce insan öksüz yetim evsiz yurtsuz kaldi bumu merhamet diyorsun pkk sevici biz gitmeseydik oraların halı ortadaydi ...size yeri dar ettik edecez de inşallah
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63239)
13 Ekim 2020 Salı 23:48
@Misafir Kullanıcı Eline yüregine saglik
Beğendim (7) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63236)
13 Ekim 2020 Salı 21:20
@Misafir Kullanıcı Senin ve senin zihniyetindeki adamlar yüzünde oluyor..anaşistler ne zamandan beri Müslüman oluyor, mürtetlere Müslüman denmez.. Askerimiz tüm anarşistleri temizleyecek inşallah
Beğendim (1) Beğenmedim (5)Cevapla
20.10.2020
17:00
Berdibek: `Bir uzun yol şoförü misalidir siyaset`
Berdibek: 'Bir uzun yol şoförü misalidir siyaset'
'Bingöl halkı kadirşinastır. Düğününde, taziyesinde, hastalığında yanında görmek istiyor, bu hassasiyeti göstermenizi bekliyor. Bir uzun yol şoförü misalidir siyaset. Bazen lastik patlar, bazen arıza yapar aracınız. Nihayetinde taşıdığınız yükün kıymetini biliyorsanız, temkinli ve dikkatli olursunuz. Bizler de bu tecrübelerle yolumuza devam ediyor, hizmet üretimi için çabamızı sürdürüyoruz. Bu yolda tek derdimiz var, halkın gönlünde ilelebet yer almak..'
20.10.2020
16:40
Millet bahçesinde ilk kazı!
Millet bahçesinde ilk kazı!
Genç Belediyesi tarafından hayata geçirilen ve Bingöl tarihinin en önemli projeleri arasında gösterilen Millet Bahçesi projesinde ilk kazma vuruldu. Çalışmaların aralıksız sürdürüleceği ve projenin 2021 yılının Haziran ayı içerisinde tamamlanacağı öğrenildi.
20.10.2020
16:39
`İş hanını geri almak 26 milyon TL`ye mal oldu!`
'İş hanını geri almak 26 milyon TL'ye mal oldu!'
HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun yanıtlaması üzerine verdiği önergede: 'AKP'li Bingöl Belediyesi'nin bir önceki dönem parti yönetiminin, 5 milyon 656 bin TL ihale bedeli ile sattığı belediyeye ait iş hanını geri alması 26 milyon TL'ye mal olmuştur' dedi.
20.10.2020
16:38
Bal, Edirne`ye atandı
Bal, Edirne'ye atandı
Bingöl İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürü Meltem Bal, Edirne İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğüne atandı.
20.10.2020
16:37
19 Sivil Şehit Dualarla Anıldı
19 Sivil Şehit Dualarla Anıldı
Bingöl'de 18 yıl önce bugün bir mezrada teröristler tarafından şehit edilen 19 sivil dualarla anıldı.
20.10.2020
16:36
`İnsanlarımız, bu lanet yüzünden çok büyük acılar çekti`
'İnsanlarımız, bu lanet yüzünden çok büyük acılar çekti'
20 Ekim 1992 yılında Bingöl'ün Solhan ilçesindeki olayın unutulmadığını aktaran Kızılboğa: 'Terör, ülkemizde uzun yıllar boyunca kan döktü. İnsanlarımız, bu lanet yüzünden çok büyük acılar çekti ve çekmeye devam ediyor.'
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir