Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
01 Aralık 2021 Çarşamba
8 °C Yağmur

Erdoğan Bingöl'e geliyor

Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Erdoğan'ın, 13 Ocak 2018 günü AK Parti İl Kongresi için Bingöl'e geleceği bildirildi.

19 ARALIK 2017 SALI 01:00
14
9219
13
AA aa
Erdoğan Bingöl`e geliyor

Bir kaç gün içerisinde Bingöl İl Başkanının belirleneceği AK Parti'de flaş gelişme Cumhurbaşkanı'nın Bingöl'e geleceği haberi oldu.  

Alınan bilgiye göre; Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti İl Kongresi için 13 Ocak 2018 Cumartesi günü saat 15.00'da Bingöl'e gelecek. 
Bir dizi açılışları da gerçekleştirmesi beklenen Erdoğan'ın Bingöl programına ilişkin detayların önümüzdeki birkaç günde netleşmesi bekleniyor.

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Cevdet Yılmaz, Bingöl Online'ye yaptığı açıklamada; “Henüz kesinleşmiş bir tarih yok. Sadece taslak çalışması var. Kesinleşince gerekli bilgilendirmeye yapacağız” dedi.

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21669)
06 Ocak 2018 Cumartesi 13:32
Enver fehmioğlu kadar beceriksiz iş bilmeden bir vekil(!) daha bu memlekete gelmedi.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21055)
27 Aralık 2017 Çarşamba 17:32
Sizde olmasaniz reisin bu kadar Mali mülkü nasil olur ensar vakti ogluna nasil calisir riza sarabla ortaklik nasil olur memleketi satilar yazik bingöl Halkina sayin erbakan cennet sözü vermisti uyutu simdi Reis ayni isi görüyor
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_20871)
20 Aralık 2017 Çarşamba 13:21
Gelsin, görsün belediye hizmetini. Bırakın hizmeti, kendi bozduğu sokakları aylarca düzeltmiyor. İnşallah sesimizi duyar Reis. Zaten eskiden beri ona güvenerek oy verdik. Sesimizi duymazsa, gereğini yapmazsa söz olsun biz de artık oy vermeyeceğiz.
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_20870)
20 Aralık 2017 Çarşamba 12:56
Eskiden 'REİS-i CUMHUR' ulaşılamaz adamdı. Sayın Cumhurbaşkanımız, Cumhurbaşkanı olduktan sonra Bingöl'e ikinci teşrifi olacak. Bir zamanlar erişilemez makam olan REİS-i CUMHURluk makamını 'Tayyip' lafıyla ağzında evimize kadar getiren 'SOSYOLOJİ' meraklısı 'aydın'larımız da artık bol bol ukalalık yaparak konuşsunlar.
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_20855)
19 Aralık 2017 Salı 23:05
Sayin Cevdet yilmaz siz ilk basta il baskanini neden gönderdiniz bunu bir millete aciklayin gerekcesi nedir
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_20853)
19 Aralık 2017 Salı 22:38
Reis gelecek vekiller dönmemek üzere gidecek byyyyyyy
Beğendim (7) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_20847)
19 Aralık 2017 Salı 16:06
özledik gelmesini; gelsin reisimiz baş göz üstüne
Beğendim (6) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_20846)
19 Aralık 2017 Salı 15:07
cumhurbaşkanımızı dört gözle bekliyoruz Bingöllüler kendisini çok seviyor ve bugüne kadar her seçimde desteklediler fakat Belediye hizmetleri bingölde çok zayıf umarım bunlar saygıdeğer cumhur başkanımıza bildirilir
Beğendim (9) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_20844)
19 Aralık 2017 Salı 14:36
Reise saygımız sonsuz lakin mevcut siyasılerı ve teskılatı ıstemıyoruz bingöl hickimsenin degildir
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_20841)
19 Aralık 2017 Salı 14:14
Gelsinde bu gelişi sizin sonunuz olsun bingöl ün kaymak takımı.Beledye ayın 12 sinde yolları temizlemeye başlar.bi köprü açılışı olacak onun dışında ne var. istihdamda nasıl türkiye 3.olyor bingöl işkura mevsimlik yerleştirilen işçilerlemi.herşeyde sonuncu olyoz olmayan şeydede dereceye giryoz yine biz zararlıyız aslında işsiziz ama işimiz var görünyoz ne ilginç.hep göz boyayın bakalım nerye kadar Bingöl siyasetinde değişim şartttt
Beğendim (11) Beğenmedim (0)Cevapla
30.11.2021
16:27
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Bingöl'de son 1 aydır üst solunum yolu enfeksiyonu nedeniyle sağlık kuruluşlarına başvuran hasta sayısındaki artış dikkat çekerken, Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Uzmanı Doktor Azize Sezin Şeyhanoğlu, grip hastalığı konusunda önemli uyarılarda bulundu.
30.11.2021
16:26
`Güçlü büyüme devam ediyor`
'Güçlü büyüme devam ediyor'
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: 'Pandemi kısıtları sonrası ekonomik toparlanma ve güçlü büyüme devam ediyor.'
30.11.2021
16:25
`Medya kuruluşları kapanmanın eşiğinde`
'Medya kuruluşları kapanmanın eşiğinde'
Koronavirüs salgını, döviz krizi, enerji ve akaryakıt fiyatlarındaki artış gibi birbiri ardına yaşanan krizler, medya kuruluşlarını kapanmanın eşiğine getirdi.
30.11.2021
16:24
Akbulut, sporculara malzeme desteğinde bulundu
Akbulut, sporculara malzeme desteğinde bulundu
Bingöl Kayak Kulübü Başkanı Bayram Anşin, Malatya'da görev alan hemşerimiz Prof. Dr. Ahmet Sami Akbulut, kayakçılara malzeme desteğinde bulunduğunu söyledi.
30.11.2021
16:23
`İslam, gücünü siyasetten değil ahlaktan alır`
'İslam, gücünü siyasetten değil ahlaktan alır'
Özgür-Der Bingöl Şubesinin gerçekleştirdiği aylık seminerler dizisinin ikincisinde Eğitimci-Yazar Mehmet Mahsum Yokuş'un sunumuyla 'İslami Bilginin Eyleme Dönüştürülmesinde Geleneksel ve Modern Zaaflar' konulu seminer gerçekleştirildi.
30.11.2021
16:22
Yedisu`da `Doğa Kardeşliği` Etkinlikleri
Yedisu'da 'Doğa Kardeşliği' Etkinlikleri
'2021 Bingöl Kardeşlik Yılı Projesi' etkinlikleri kapsamında Yedisu'da fidan dikimi ve çevre temizliği yapıldı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir