Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
18 Ocak 2020 Cumartesi
°C

Eski yüzler olursa oy vermeyeceğim

Erdoğan'ın 'Her şehrimizde oranın en itibarlı en gayretli en birikimli isimlerini partimizin yönetim kademelerine kazandıracağız' açıklamasına vatandaşlar; 'Eski yüzler olursa artık Ak Partiye oy vermeyeceğim. Yeter artık Reis milletin malına sahip çık' yorumu geldi.

06 EYLÜL 2019 CUMA 18:06
335
5219
61
AA aa
Eski yüzler olursa oy vermeyeceğim

Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, önceki gün 81 ilin il başkanlarıyla bir araya gelerek önemli açıklamalarda bulunmuştu.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, yapmış olduğu açıklamada; “Yeni isimlerle kadrolarımızı tahkim edeceğiz. Her şehrimizde oranın en itibarlı en gayretli en birikimli isimlerini partimizin yönetim kademelerine kazandıracağız” şeklindeki ifadelere yer vermişti.

Erdoğan'ın açıklamasının ardından Bingöl'deki AK Parti seçmeni, sosyal medya hesaplardan bu açıklamaya çeşitli yorumlar yaparak, kent genelinde değişimden yana oldukları iletti.

İşte birçok vatandaşın Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın açıklamasına yapılan yorumlar:

“Eski yüzler olursa artık Ak Partiye oy vermeyeceğim. Yeter artık Reis, milletin malına sahip çık. Zeki Korkutata, Alican Bayram gibi isimlerin önünü aç yeni yüzler katılsın. Eskilerden bir kişi olsa dahi bu isimlerde olsa ben yokum Nokta.”

“Reis AKP virüs kaptı, menfaatperestler vatansever, vatanseverler pasivize edildi.”

“Güzel söylüyorsun reis ağzına sağlık ama bu işler menfaatçilerle olmuyor”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49859)
11 Eylül 2019 Çarşamba 15:16
Zeki bey Ankarada bingöllülerin işlerini halletti diye şimdi kötümü oldu yani? gidip sorunlarınızı anlatırken yardım isterken güzeldi iyiydi şimdi kötü gitmeyeyediiz o zaman birde eleştiriyorsunuz
burada herkesin tayini oluyor işi oluyor bu kotu bişeymi yardımcı olmak
Beğendim (0) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49815)
10 Eylül 2019 Salı 12:21
Alican BAYRAM diye bir genç geldi geçti seçim döneminde bu şehirden bir dünya proje sundu koydu ortaya benim düşüncem siyasi olarak sadece Belediye Başkanlığı yapsın bu şehre hangi parti olursa olsun farketmez Ziya BUYANKARA aynı şekilde projeler sundu böyle adamları görmek isteriz proje hazırlayan işi bilen insanları istiyoruz aşiret bey istemiyoruz birşeyler değişsin artık HİZMET İSTİYORUZ BİZ sadece HİZMET...
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49806)
10 Eylül 2019 Salı 06:59
Sevgili bingöllu hemsehrilerim diğer yorum yalanların aksine isimlerle uzaktannyakindan ilişkim yok. Ama bir ricam var yeni çıkan ve hevesi olan bu yeni yüzleri yıpratmayın 30 yaşında bir genç o özgüvenle karşınıza çıkmış gençlere güvenin demiş ne buldunuz eski isimlerden. Değmez mi yeni bir vizyon için gençliğin önünü açmak için bir şans vermemize
Beğendim (7) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49802)
10 Eylül 2019 Salı 00:06
Yazık bu memlekete
Beğendim (5) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49800)
09 Eylül 2019 Pazartesi 23:13
Bu Bingöl halkı gerçekten heves kırar iki üç yeni adam çıkmış cesaret etmiş genç yaşta adamları yıldırma derdindeler. Size mustehak aslında bunlarda var geçsin kadrolu siyasilere tamaha devam edin
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49792)
09 Eylül 2019 Pazartesi 17:09
Zeki beye Hacı Bayramda tahsis edilmiş bir mezarlık yoktur. Kişileri eleştirip yargılarken ailelerinden diğer bireylerin iyi yada kötü yönleri üzerinden eleştirmeyin. Her koyun kendi bacağından asılır. Zeki beyin ihale ve benzeri bir işle ilgiliside olmamıştır. Ailesinden birilerinin yapıyor olması kendisini bağlamaz.
Beğendim (3) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49790)
09 Eylül 2019 Pazartesi 15:49
Arkadaşlar yeni yüz olsun olsunda zihniyet aynıysa ne yapayım ben yüzün yenisini? Zeki Korkutata dediğiniz adam nasıl mesur oldu bu şehirde? Tayin atama iş görme. Bu zihniyet bu memlekete hizmet etmez edemez bu işler bu bakış açısı bunların yakasını bırakmaz bir süre sonra temizse bile ihalelere bulaşır kafa farklı çalışır. ZİHNİYET DEĞİŞMELİ
Beğendim (12) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49782)
09 Eylül 2019 Pazartesi 11:38
Vekil Olma Sevdası Eski Yüzler Neden İstensin 3
1- Baylazlar yıllardır Ankarada yaşarlar iş vekilliğe gelince mafyacılık oyunları ile aday olurlar arada sırada.
2- Feyzi Berdibek, Vekil olmadığı dönemde evi yurdu neredeydi? Bingölle ne alakası var? Kardeş Muhammet her fırsatta bingöl laf sokar cehaletini konuşur çok kültürlü yazar bey. Bingöl yaşanılmaz der
Asıl memleket sevdalıları kim bilir misiniz? Selahattin Kaya gibi Ali Bayram gibi içimizde yaşayanlar memleketi terketmeden siyaset yapanlardır. Diğerleri boş Bingöl onlar için basamaktır. Halkı anlamazlar, halktan uzaklaşırlar .
Beğendim (48) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49781)
09 Eylül 2019 Pazartesi 11:34
Vekil Olma Sevdası Eski Yüzler Neden İstensin - 2
1- Cevdet Beyin iş yürüten kardeşi de bürosunu Ankaraya taşıdı Bingölle bir ilişkileri kalmadı. Yarın birgün çocukları burada yaşamaz buralıolduklarını da unuturlar.
2- Yücel Barakazi daha aday açıklanmadan eşi özel okul ile sözleşme yapmadı. Oturduğuevin sözleşmesini yenilemedi. Hemen yol aldı Ankaaraya gitti.
3- Bu Mahfuz Güler, adını hatırlamadığım diğer her dönemde aday olan vekiller neredeler bilinmiyor bile. Ankarada keyifleri yerindedir.
4- Alican Bayram, Amerika İngiltere avrupa gezmez bitiremedi döndü nerede yaşıyor Eskişehirde.
Beğendim (28) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49814)
10 Eylül 2019 Salı 12:17
@Misafir Kullanıcı Allah rızası için bunları iyice araştırıp öyle yorum yapın ya Allah aşkına Alican Bayram şu an Doktora yapıyor Eskişehir de bu algıları oluşturmayın kamuoyunda yazıktır günahtır kimsenin günahını almayın adamın bu şehir için hazırladığı proje ülkede dereceye giriyor daha neyin davasını yapıyorsunuz siz bize layık değil mi o projeler soruyorum size
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49788)
09 Eylül 2019 Pazartesi 14:26
@Misafir Kullanıcı Ayrıca Alican Bayram eğitim için İngiltere de yaşadı. Bahs ettiğin yerlerin hepsinde turistik amaçla gezmedi.
Beğendim (11) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49787)
09 Eylül 2019 Pazartesi 14:25
@Misafir Kullanıcı Kardeşim bilmeden konuşuyorsun. Alican Bayram Eskişehirde Doktorasını yapıyor. Eğitimi bitince kadrosunu alıp gelip Bingölde yaşayacak ve Bingöl Üniversitesinde çalışacak.
Beğendim (10) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49780)
09 Eylül 2019 Pazartesi 11:30
Vekil Olma Sevdalısı Eki Yüzler Neden İstensin - 1
1- Hüsamettin Korkutata ve Zeki Korkutata, Ankarada Hacı Bayramda ortağı Gökçekler tarafından kendilerine çocuklarına elerine damatlarına özel tahsis mezar yerleri. İstenmeme nedeni ADAMLAR MEMLEKETE DAHİ GÖMÜLMEMEYİ HAYAL EDİYOR. Ama vekil olma SEVDASI olunca Bingöllüler.
2- Yusuf Çoşkun'un oğlu Furkan Çoşkun ve Kazım Ataoğlunun Çocukları Bu adamların düğünleri nerede oldu? Düğünler Ankara'da oldu VEKİLLİK SEVDASI olunca Bingöllüler ama Bingölle bir kültürel bağları kalmadığının göstergesi.
Beğendim (37) Beğenmedim (2)Cevapla
17.01.2020
16:04
58 bin öğrenci karne heyecanı yaşadı
58 bin öğrenci karne heyecanı yaşadı
Bingöl'de 2019-2020 Eğitim ve Öğretim yılının birinci döneminin son bulmasıyla 58 bin öğrenci karne heyecanı yaşadı.
17.01.2020
16:03
Vali Ekinci, Gazeteciler Cemiyeti`ni ziyaret etti
Vali Ekinci, Gazeteciler Cemiyeti'ni ziyaret etti
Basının kamusal ve toplumsal alandaki etkisine dikkat çeken Vali Ekinci, Bingöl basınının şehrin gelişimi noktasındaki hassasiyetinden memnuniyet duyduğunu ifade etti.
17.01.2020
16:02
Bin 200 hastaya evde sağlık hizmeti
Bin 200 hastaya evde sağlık hizmeti
Bingöl'de 2019 Aralık ayı içinde Evde Sağlık Hizmetinden yaralanan hasta sayısının bin 222 olduğu, MHRS sistemi ile randevu alan kişi sayısının da 27 bin 655 olduğu bildirildi.
17.01.2020
16:01
`Ulaşmadık üreticimiz kalmayacak!`
'Ulaşmadık üreticimiz kalmayacak!'
Bingöl Tarım ve Orman Müdürü Burhan Bahadır: 'İnşallah bu yıl 325 köyümüzde, ulaşılmadık üreticimiz kalmayacak. Bu ilkeyle çalışmalarımıza mesai mevhumu göstermeden devam edeceğiz.'
17.01.2020
16:00
Solhanspor, Cevhertepe`yi mağlup etti
Solhanspor, Cevhertepe'yi mağlup etti
Voleybol temsilcimiz Solhanspor, mücadele ettiği Türkiye Voleybol Federasyonu 1. Lig Erkekler B Grupta oynadığı 14'üncü hafta müsabakasında konuk ettiği Cevhertepe Voleybol takımını 3-0 mağlup etti. 10'uncu galibiyetini alan temsilcimiz 30 puan ile 3'üncü sırada bulunuyor.
17.01.2020
12:07
Yatkın`ı şehit eden terörist öldürüldü
Yatkın'ı şehit eden terörist öldürüldü
Bingöl'de önceki yılın Haziran ayında karakolda çöp dökmeye giderken şehit edilen er Şevki Eren Yatkın'a saldırı düzenleyen teröristlerin, 2018 Ağustos ayında Tunceli'de etkisiz hale getirilen 2 teröristin olduğu kriminal inceleme ile kesinlik kazandı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir