Etrafımızda maşa örgütler varVali Mantı: 'İnşallah devletimiz ve milletimiz bu hainlere derslerini verecektir. Önemli olan ülkemizin, milletimizin, bayrağımızın, ezanımızın, toprağımızın, bütünlüğümüzün yanında olabilmek ve her attığımız adıma, icraatlarımıza dikkat edebilmektir![]() Bingöl Valisi Ali Mantı, kentte faaliyet gösteren Sivil Toplum KuruluÅŸları (STK) ile yemekte bir araya geldi. İl Özel İdaresi misafirhanesinde düzenlenen programa, Vali Yardımcısı Cevat Gün, İl Emniyet Müdürü Metin Akay ve kentteki STK'ların temsilcileri katıldı. Bingöl'e atandığından bu yana ‘Åžehir ile iç içe' anlayışını benimsediÄŸini ilk olarak ifade eden Vali Mantı, STK temsilcileri ile tanışma, birlik, beraberlik ve kaynaÅŸma duygularının pekiÅŸmesi amacıyla buluÅŸtuklarını ifade etti. Kentteki kamu kurumlarının verdiÄŸi hizmetlerde eksikliklerin yaÅŸandığını ifade eden Vali Mantı; “Asıl olan yaptığımız güzel iÅŸleri devam ettirebilmek ve eksik olanları da konuÅŸarak, istiÅŸare ile doÄŸrulamak ve tamamlamaktır. Benim özellikle istediÄŸim teÅŸekkür edilmesi gereken yerde teÅŸekkür edilmesidir; bunun dışındaki iÅŸlerimiz ise vazifemize dairdir. Herkesin kendi görev alanında vazifesini bihakkın ifa etmesi gerekir. Yanlışları usul dairesinde ikaz etmemiz lazım. Sırf laf olsun torba dolsun diye konuÅŸulmamalıdır. Önemli olan birbirimizi anlayabilmektir, hepimizin niyetinin iyi olduÄŸuna inanıyorum, iman ediyorum” dedi. “HİZMET ETMEK HEM HUKİKİ HEMDE İNSANI GÖREVDİR” Bürokrasinin en büyük amacının hizmet olduÄŸunu söyleyen Vali Mantı; “Bizlerin amacı görev süremiz içinde bulunduÄŸumuz ilimize hizmet edebilmektir. Bu bizim hem insani hem İslami hem de hukuki görevimizdir. İnÅŸallah ömrümüzün ve görev süremizin çoÄŸunu doÄŸru, iyi ve faydalı iÅŸler yaparak geçiririz, niyetimizi budur. Niyetimiz de amelimiz de hayırdan ve iyilikten yanadır. Bingöl'de son derece güzel bir kardeÅŸlik ortamı var zaten. Bu kardeÅŸlik ortamında bir nebze olsun katkımız bulunursa bizim için en büyük mutluluk olacaktır. İnsan nisyan ile maluldür, hata da yapabiliriz, yanlış da yapabiliriz zaman zaman birbirimizi üzeriz de, birbirimizi severiz de. Yanlışlarda ısrar etmemek lazım. Küçük yerlerin kısır iliÅŸkileri üzerinden birbirimize ve güzel Bingöl'ümüze zarar vermemeliyiz. Kamu kurum ve kuruluÅŸları sizler, bizler ve içinde bulunduÄŸumuz toplum için hizmet üretmektedir. Daha kaliteli hizmet için karşılıklı destek olmalıyız. Ama bunun yanında STK'lar olarak bir yerde bir yanlış varsa birlikte buna ‘yanlış' diyebilmeliyiz. Birlikte hareket ederek toplumun ulaşılmamış kılcallarına kadar ulaÅŸmak ve devletin imkânlarını sunmak durumundayız. Burada size de bize de görev düÅŸüyor. Bazı iÅŸleri birlik ve beraberlik içinde yaparsak bir mana ifade eder; aksi takdirde hizmette bir bütünlük oluÅŸmaz dolayısıyla hizmet verimli olmaz” ÅŸeklinde konuÅŸtu. “MİLLETİMİZ BU HAİNLERE DERSLERİNİ VERECEKTİR” VatandaÅŸlara yapılmayan vaatlerin verilmesine karşı olduÄŸunun altını çizen Vali Mantı; “Yapabileceklerimizi yapmalı ve yapamayacaklarımız için de muhterem vatandaÅŸlarımızda karşılıksız beklentiler yaratmamalıyız. Hukukun bize verdiÄŸi yetki çerçevesinde gücümüz nispetinde yapılması gereken muhakkak yaparız. Ondan kimsenin endiÅŸesi olmasın. Ben bir kez daha davetimize icabetiniz için teÅŸekkür ediyorum. Bingöl'ümüz için birlikte yapacağımız iÅŸler ve hizmetler için ÅŸimdiden hepinize teÅŸekkür ediyorum. Hamdolsun memurlarımız, jandarmamız, emniyetimiz ve diÄŸer kamu kurum ve kuruluÅŸlarımız gece gündüz demeden çalışıyor. Her personelimiz görevini doÄŸru yapmanın bilinci ve kaygısı içindedir. Hepinize teÅŸekkür ediyorum. Tek başına eleÅŸtiri hiçbirimize fayda saÄŸlamaz. Net olmak, iÅŸ üretmek lazımdır. Netlik doÄŸruyu bulma sanatıdır. Ülkemiz kritik bir süreçten geçiyor. Emperyalist iliÅŸkilerin maÅŸaları huzurumuzu bozmaya çalışıyorlar. Etrafımızda kime hizmet ettiÄŸini dahi bilmeyen maÅŸa örgütler, yapılar var. İnÅŸallah devletimiz ve milletimiz bu hainlere derslerini verecektir. Önemli olan ülkemizin, milletimizin, bayrağımızın, ezanımızın, toprağımızın, bütünlüÄŸümüzün yanında olabilmek ve her attığımız adıma, icraatlarımıza dikkat edebilmektir” diye konuÅŸtu. Program, karşılıklı fikir alışveriÅŸinin ardından sona erdi. YORUM YAZIN
|
|