Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
29 Eylül 2020 Salı
°C

Gelecek Partisi'nin İl başkanı belli oldu!

Eski Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun kurduğu Gelecek Partisi'nin Bingöl İl Başkanı Muhittin Ağırbaş oldu.

12 ŞUBAT 2020 ÇARŞAMBA 16:21
35
4536
13
AA aa
Gelecek Partisi`nin İl başkanı belli oldu!

Yakın bir zaman önce parti kuran ve teşkilatlanmaya giden eski Başbakan Ahmet Davutoğlu, parti sözcüsü vasıtasıyla Bingöl'ün de aralarında bulunduğu 9 ilin kurucu il başkanları açıkladı.

Gelecek Partisi'nin haftalık basın açıklamasını yapan parti sözcüsü, Bingöl'ün Kurucu İl Başkanlığı'na Muhittin Ağırbaş'ın getirildiğini açıkladı.

Açıklamanın ardından Ağırbaş ve diğer illerin il başkanları toplu fotoğraf çekerek toplantıyı tamamladı.

MUHİTTİN AĞIRBAŞ KİMDİR?

Anadolu Üniversitesi İlahiyat Fakültesi mezunu olan Muhittin Ağırbaş, daha önce 25 ve 26'ıncı genel seçimlerinde AK Parti Bingöl Milletvekilliği aday adayı olmuştu.  Ağırbaş, Diyanet Vakfı Bingöl Şube Başkanlığı görevini de yapmıştı.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58429)
12 Mayıs 2020 Salı 20:20
Yorumlara bakıyorum kimse bu şahıs için hayır konuşmuyor gelecektede hayri yoktur
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58427)
12 Mayıs 2020 Salı 20:08
Memleketin bedduasını alan parti içinde .Memlekete bi faydası yoktur
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_55773)
15 Şubat 2020 Cumartesi 14:21
Siyaset bumu
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_55702)
13 Şubat 2020 Perşembe 22:37
Adamı tanımam ama Bingölü iyi tanıyanlardan anladığım kadarıyla yazık olmuş Bingöl' e. Olumlu tek bir yorum okuyamadım.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_55688)
13 Şubat 2020 Perşembe 14:40
Yıllarca ak parti aday adaylığı, olmayınca geçen yerel seçimde tüm ailece güçlü şekilde mhp yi destekle.. Oda tutmayınca bu sefer ya burdan bişeler düşerse diye yeni parti. Gelecek partisini de anlamakta güçlük çekiyorum daha genç, idealist, hakkını verebilen siyasetçi mi yoktu acaba ?? pesss...
Beğendim (4) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_55687)
13 Şubat 2020 Perşembe 14:35
memur olup işini yapmayan nadir insanlardan. yıllardır diyanette çalışıyor görünüyor ama müftü gibi havası var
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_55681)
13 Şubat 2020 Perşembe 13:52
Öncelikle Akpartiden neden ciktigini topluma anlatsin. Gelecek partisine neden gectigini anlatsin. Ona Akpartide vekillik falan vermedikleri icin mi yoksa Akpartinin ic ve dis politikasindan memnun olmadigi icin mi bunu yapti? Neresinden bakarsaniz bakin tamamiyle kendi rantlari icin daldan dala atliyorlar. Buna suan akpartide siyaset yapan burokratlik yapanlarin ezici cogunlugu da dahildir. Cogunun topluma hizmet gibi bir dertleri hicbir zaman olmadi
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_55679)
13 Şubat 2020 Perşembe 13:23
bu ne şimdi bir orda bir burda sahi KATILIM Yönetiminde değilmiydi bu şahıs Bingölün değeri olan o marketten eser varmı şimdi
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_55674)
13 Şubat 2020 Perşembe 12:31
İsmim duyulsun. dostlar alışverişte görsün misali. Hedefi olmayan bir insan
Beğendim (12) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_55645)
12 Şubat 2020 Çarşamba 23:27
Geleceği olmayan bir hamle.
Beğendim (12) Beğenmedim (4)Cevapla
29.09.2020
18:25
Demir bilek çınarlar!
Demir bilek çınarlar!
İki kuzen... Biri 85, diğer 90 yaşında. Asırlık yaşlarına rağmen demircilik mesleğini severek yapıyorlar. Yorulunca da torunlarının çalışmasını izliyorlar. Yaşar usta: 'Zanaatımdır, vazgeçmem. Sağ olduğum sürece mesleğime devam edeceğim'
29.09.2020
18:24
AK Parti İl Başkanı Sağlar oldu
AK Parti İl Başkanı Sağlar oldu
AK Parti Genel Merkezi tarafından Bingöl İl Başkanlığı görevine Genç Eski Belediye Başkanlarından Haşim Sağlar getirildi.
29.09.2020
18:23
`Karlıova Belediyesi`nde usulsüzlük` iddiası
'Karlıova Belediyesi'nde usulsüzlük' iddiası
HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir, Karlıova Belediyesi'nde ihalelerde usulsüzlük yapıldığını iddia ederek, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun yanıtlaması üzere Meclis'e önerge verdi.
29.09.2020
18:22
Kaçak su tüketimine ceza yağdı!
Kaçak su tüketimine ceza yağdı!
Bingöl'de son 3 ayda kaçak su kullanımı yaptığı tespit edilen 185 kişiye 197 bin TL idari para cezası kesildi.
29.09.2020
18:21
Uzman köpek `Tokyo` göreve başladı
Uzman köpek 'Tokyo' göreve başladı
Bingöl polisi tarafından patlayıcı madde arama da yetiştirilen ve aldığı kursu da birincilikte bitiren Tokyo isimli detektör köpek göreve başladı.
29.09.2020
18:20
Kovalar: `Esnaf kan ağlıyor`
Kovalar: 'Esnaf kan ağlıyor'
Beraberindeki partililerle hem esnafı hem de çeşitli kamu kurum ve kuruluşlarını ziyaret eden DEVA Partisi Bingöl İl Başkanı Mikail Kovalar: 'İlgili kurumlarda fikirlerimizi paylaştık ancak esnafımızı dinlerken içimiz yandı. Esnaf kan ağlıyor, ekonomik sıkıntılar giderek daha büyük yaralar açıyor' dedi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir