KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
01 Mart 2024 Cuma
8 °C Açık

Genç Milli Eğitim ona emanet!

Genç İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde uzun süreden beri yaşanan belirsizlik son buldu. Bingöl Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Şube Müdürü Mahir Kaya, Genç İlçe Milli Eğitim Müdürü olarak atandı.

Genç Milli Eğitim ona emanet!
18 EYLÜL 2023 PAZARTESİ 04:05
10
1932
11
AA aa

2016 Yılında Elazığ İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nde Eğitim Uzmanı olarak görev yaparken Genç İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne atanan Remzi Dinler, ilçedeki 7 yıllık görev süresinin ardından geçtiğimiz yıl Eylül ayında Bingöl İl Milli Eğitim Şube Müdürlüğü'ne atandı.

Dinler'in ardından 1 Yıl içerisinde 3 isim ilçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne vekaleten atandı. Deprem nedeniyle birçok okulun ağır hasar raporundan dolayı boşaltılmaları, ikili eğitimden tekli eğitime geçiş gibi birçok sorunun ortada olduğu Genç ilçesinde Milli Eğitim Müdürlüğü'nde yaşanan belirsizlik kamuoyunun sürekli olarak tepkisine neden oluyordu. Bingöl Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Şube Müdürü Mahir Kaya'nın Genç İlçe Milli Eğitim Müdürü olarak atanması ile birlikte yaşanan belirsizliklerde kısmen son bulmuş oldu. Daha önce milli eğitimde öğretmen, okul idareciliği ve milli eğitim şube müdürlüğü görevlerini yürüten Kaya, tekrardan milli eğitim camiasına geri dönmüş oldu. Kaya'nın bugün ilçedeki görevine başlayacağı öğrenildi.

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_103998)
19 Eylül 2023 Salı 01:17
Değerli Mahir Bey her şeyden önce, iyi bir öğretmen, iyi yetişmiş bir pedagog. Mevzuata da oldukça hâkim. Tüm görevlerinde topluma yararlı işler yapmıştır. İş yaşamında ilkeli ve profesyonel davranan, mizaç ve karakter olarak olumlu bir insan. Kendisine başarılar diliyorum.
NOT: Bingöllü değilim.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_103997)
19 Eylül 2023 Salı 01:12
Mahir bey işinin ehli olduğunu kısa sürede gösterecektir. Gençlik sporda çalışkanlığı idareciligi öne çıkıyordu. Hayırlı uğurlu olsun
Misafir Kullanıcı (@Misafir_103996)
18 Eylül 2023 Pazartesi 23:32
Koskoca Milli Eğitim Müdürlüğünde hiç mi idareci kalmamış da Gençlik ve Spordan atama yapmışlar, yazık gerçekten. Adam iki defa Bakanlık değiştirmiş , gariban olanlar iller arası bile değil ilçeden merkeze dahi tayin işlemi yapamıyor.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_104015)
19 Eylül 2023 Salı 17:54
@Misafir Kullanıcı Genç AKP ilce başkanın neyi peki
Misafir Kullanıcı (@Misafir_104005)
19 Eylül 2023 Salı 12:33
@Misafir Kullanıcı Milli eğitimde adam var torpili yok. adam olanlar el etek öpmüyor
Misafir Kullanıcı (@Misafir_103992)
18 Eylül 2023 Pazartesi 21:00
Mahir Hocam ile beraber çalıştım.Bu işin ehlidir.Genç camiası ile beraber inşallah güzel çalismalar yapar. Hayırlı olsun.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_103991)
18 Eylül 2023 Pazartesi 20:17
Allah hayırlı etsin kendi insanımız ama bir gerçek ki kimse elini taşın altına koymuyor. Ne kadar isim yaparım ne kadar itibar kazanırım derdinde. Gelen yabancı öğretmene kendi insanımıza vermediğimiz değeri veriyoruz. Öğrencilerimizin durumuda ortada. Egitmeyelim köle ettirelim.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_103983)
18 Eylül 2023 Pazartesi 17:10
Amirlik beyin ister sorumluluk ister. Yoksa beyaz gömlek takım elbiseyle olacak iş degil
Misafir Kullanıcı (@Misafir_103980)
18 Eylül 2023 Pazartesi 15:21
Bir bingollu kardeşimizin üst goreve atanması sevindirici bir ilçe milli eğitim müdüründen ülkenin eğitim sorununu gidermeye beklemek bir o kadar ateştir tebrik edip başarı dilemek zor olmasa gerek hayırlı uğurlu olsun
Misafir Kullanıcı (@Misafir_103982)
18 Eylül 2023 Pazartesi 17:08
@Misafir Kullanıcı Her amir kendi sorumluluk alanından sorumludur. Sorumluluğu bilse zaten sorun kalmaz. Yorum yazan arkadaş herhalde genç ilçesine müdür atandığının farkında, biz bakan atamasından bahsetmiyoruz. Atanan şahıs kendini bakan olarak görmüyorsa tabiki
Misafir Kullanıcı (@Misafir_103973)
18 Eylül 2023 Pazartesi 10:42
Fatih Sultan Mehmet'in dediği gibi 'Zulum nedir bilirmisiniz, İşin ehli olmayanı o işe atamaktır.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_103972)
18 Eylül 2023 Pazartesi 10:41
Genç ilçesinde Milli Eğitim var mı.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_103971)
18 Eylül 2023 Pazartesi 10:39
Bakalım bu emanete ne kadar sahip çıkacak. Klasik bir Çevirme siyaseti, Amir olayım her yol mubah
29.02.2024
22:44
Başkan Arıkan yeni dönem için ne vadediyor? İşte 41 projesi…
Başkan Arıkan yeni dönem için ne vadediyor? İşte 41 projesi…
Proje Tanıtım Lansmanında 41 yeni projesini açıklayan Bingöl Belediye Başkanı ve AK Parti Adayı Erdal Arıkan; 'Depreme dirençli, yeşilin hâkim olduğu, çevreci ve insan odaklı bir şehir inşa ederken, sosyal ve kültürel alanlarda da yepyeni bir vizyonun temellerini yükselteceğiz' dedi. Arıkan'ın askeri alanın dönüşümüne dair vizyon projesi ise büyük heyecan uyandırdı.
29.02.2024
22:43
Kur`an-ı Kerim`i Güzel Okuma Bölge Finali Bingöl`de yapıldı
Kur'an-ı Kerim'i Güzel Okuma Bölge Finali Bingöl'de yapıldı
İlahiyat ve İslami İlimler Fakülteleri arasında düzenlenen Kur'an-ı Kerim'i Güzel Okuma Yarışması Doğu Anadolu Bölge Finali Bingöl'de yapıldı.
29.02.2024
22:42
Vali Usta`dan
Vali Usta'dan 'Doğru yer seçimi, güçlü inşaat' vurgusu
Deprem haritasının en kritik noktasındaki Bingöl için yapıların yönetmeliklere uygun ve sağlam inşa edilmesinin kaçınılmaz olduğunu belirten Bingöl Valisi Ahmet Hamdi Usta, 'Binaların yapımında yer seçimi, zemin etüdü, proje ve inşaat safhaları titizlikle takip edilmeli; ilgili kanun, yönetmelik ve diğer kurallara titizlikle uyulmalıdır' dedi.
29.02.2024
22:41
İlk Kez Sinema Heyecanını Yaşadılar
İlk Kez Sinema Heyecanını Yaşadılar
Miliamal AVM Müdürü Mehmet Emin Çolak, merkez ve ilçeler dahil tüm köy okullarındaki öğrencilere yönelik başlattıkları ücretsiz etkinliğin ilkini gerçekleştirmenin mutluluğunu yaşadıklarını söyledi.
28.02.2024
17:44
Bingöl Üniversitesi`nden 2`inci Hesarek Kar Festivali etkinliği
Bingöl Üniversitesi'nden 2'inci Hesarek Kar Festivali etkinliği
Bingöl Üniversitesi Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı tarafından düzenlenen 2'inci Hesarek Kar Festivali büyük bir coşkuyla kutlandı.
28.02.2024
15:19
27 yıl geçti ama hala 28 Şubat`ı unutamıyor
27 yıl geçti ama hala 28 Şubat'ı unutamıyor
28 Şubat postmodern darbesi döneminde öğretmenlik görevinden zorla istifa ettirilen Saadet Çiçek, o günlerde yaşadıklarını unutamadı ve o zor süreci şöyle anlattı;
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir