Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Ekim 2020 Salı
17 °C Yer yer bulutlu

'Hakkınızı ödeyemeyiz dediniz, gerçekten de ödemediniz!'

Bingöl Sağlık Milsen Şube Başkanı Muhammet Asutay, Devlet Hastanesi'nde bir sağlık çalışanına Covid-19 ek ödemesinin yapıldığını ve bu rakamın 135 TL olduğunu söyledi. Asutay: 'Doktoru, Hemşiresi, sağlık personeli, hizmetlisi, şoförü olarak hakkımızı vermeyenlere hakkımızı helal etmiyoruz. Hakkınızı ödeyemeyiz dediniz, gerçekten de ödemediniz.'

12 EKİM 2020 PAZARTESİ 17:36
23
3548
16
AA aa
`Hakkınızı ödeyemeyiz dediniz, gerçekten de ödemediniz!`

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, koronavirüs (Covid-19) ile mücadele eden doktorlara ek ödeme yapılacağını duyurmuş, ardından ödemeler yapılmıştı. Ancak Manisa'da bir sağlık personeline yatırılan 7 TL'lik ödemenin ardından benzer bir örnek de Bingöl'den geldi.

Bingöl Devlet Hastanesi'nde görevli bir sağlık personelinin ek ödemesinin 135 TL olduğunu ileri süren Bingöl Sağlık Milsen Şube Başkanı Muhammet Asutay, sert açıklamalarda bulundu.

“HASTANE ÇALIŞANLARI NEDEN MAĞDUR EDİLMİŞ NEDEN SAHİPSİZ BIRAKILMIŞTIR”

Milli Eğitim Bakanlığı'nın öğretmenlere ek ders ücretlerini kesinti yapmadan ödediğini söyleyen Asutay, Sağlık Bakanlığı'nın aynı hassasiyeti göstermediğini ileri sürdü.

Asutay; “Öncelikle yazıma başlarken yaklaşık bir senedir görünmeyen bir canavara karşı kahramanca mücadele veren doktorlarımıza sağlık personelimize, hizmetli personellerimize ve veri hazırlama personelimize şükranlarımı sunuyorum. Allah hepinizde razı olsun. Gelelim yazımızın amacına. Sağlık Bakanlığı tarafında covid-19 hastalığı ile mücadele veren personelin morallerini yükseltmek için açıklanan tavan döner miktarları hüsran oluşturmuştur. Milli eğitim bakanlığımız okulun tatil olduğu dönemde tüm öğretmenlerin ayırt etmeden tüm ek ders ücretlerini kesinti yapmadan tam ödemiştir. Covid-19 ile mücadele sürecinde hiçbir maddi beklenti içerisinde olmadan kahramanca mücadele veren hastane çalışanları neden mağdur edilmiş neden sahipsiz bırakılmıştır” dedi.

“HAKKINIZI ÖDEYEMEYİZ DEDİNİZ VE GERÇEKTEN ÖDEMEDİNİZ”

Asutay, açıklamasının devamında şu sözlere yer verdi:

“Covid-19 pozitifli hastanın muayenesini tedavisini yapan yemeğini başına götüren odasını temizleyen covid-19 atıklarını atan, covidli hastayı evine taşıyan, kısacası doktoru, hemşiresi, sağlık personeli, hizmetlisi, şoförü olarak hakkımızı vermeyenlere hakkımızı helal etmiyoruz. Hakkınızı ödeyemeyiz dediniz ve gerçekten ödemediniz.”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63263)
14 Ekim 2020 Çarşamba 14:16
Sen daha aslini söyleyemiyorsun Ben kürt evladiyim diyebiliyormusun bu ülkede binlerce kürt öldürüldü diyebiliyormusunuz nerde seyh sait nerde saidi nursi nerde esref bitlis rahmetli özal Musa anter ve bunlara benzer binlerce insan 3 bin Köy bosatildi bu memlekete
Suc Ben kürdüm suc Ben hdp liyim bu memleket yanliz sizin deyil girin tarih kitaplarina yüzlesin kendi kendinizle
Biz kürdüz ama insaniz serefliyiz onurluyuz bütün insanligi seviyoruz insan oldullari icin
Bizler Türk kardeslerimizi seviyoruz ama onlar bizi sevmiyor irkciligin ayrimciligin en alasini yapiyorlar bati illerinde
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63296)
15 Ekim 2020 Perşembe 14:46
@Misafir Kullanıcı o dediğin değerli şahısların hiçbir zaman kürtçülük ile davaları olmadı. bunu önce bir ayır. islamla kürtçülüğü bir tutma
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63261)
14 Ekim 2020 Çarşamba 13:25
Bu hastalık döneminde öğretmenlere ek ders ücreti ödenmedi kardeş
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63230)
13 Ekim 2020 Salı 19:09
Ögretmen çalismadan maaş artı girmediği (hak etmedigi) ek ders ücretini alirken, hemsire gece gunduzg calisip ek ödemesini alamiyor. Sizcede bi gariplik yokmu. Yada adalet nerede.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63245)
14 Ekim 2020 Çarşamba 09:01
@Misafir Kullanıcı Sağlık çalışanlarının yerinde olsam valla iş bırakırım. Eğitim kesime verilen ayrıcalık başka bir kesime verilmiyor.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63226)
13 Ekim 2020 Salı 18:35
Yalan dolan sahtekarlik cikar torpil üzerine kurulmus bir memlekete sahibiz ne bekliyebilirsiniz hakli olsaniz bile haksizsiniz ya onlar gibi olacaksiniz ya onlar ne derse öyle konusacaksiniz bunlarin adeleti Boyle sorsaniz en iyi müslümanda onlar en iyi bilende onlar
Hak adelet insanlik esitlik bunlar yok artik kendi kendimizi kandirmayalin
Selametle kalin
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63202)
13 Ekim 2020 Salı 01:36
Hak varmi bizim memlekete Onu bir sorun
Beğendim (6) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63192)
12 Ekim 2020 Pazartesi 22:45
Çok bile vermişler.. imam hatip okumazsaniz alamazsiniz tabi.
Beğendim (6) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63225)
13 Ekim 2020 Salı 18:34
@Misafir Kullanıcı Allah tan kork ! imam Hatip nereden çıktı.
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63188)
12 Ekim 2020 Pazartesi 20:57
Öğretmenlerde ses yok. Demek ki ödemelerde sıkıntı yo
Beğendim (7) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63250)
14 Ekim 2020 Çarşamba 10:34
@Misafir Kullanıcı 6 bin alan öğretmen kim acaba merak ettim, Müdür yardımcısı olarak görev yapıyorum şimdiye kadar 5.150 nin üstünü görmedim, ayrıca MEB in ek ders ödemesi pandemi sürecinin sadece üç ayında geçerliydi onun dışında öğretmenler ham maaşları dışında herhangi bir ödeme almadılar. Uzaktan eğitim sürecinde de 15/18 saat maaş karşılığını bile dolduramadıkları için ek ödeme alabilen öğretmen yok denecek kadar az. Ücretli öğretmenlerin durumu daha vahim eylül ayı için 300-400 tl ancak ödeme yapabildiğimiz ücretli öğretmenlerimiz var.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63247)
14 Ekim 2020 Çarşamba 09:04
@Misafir Kullanıcı Banka satın aldınız derlerse inanırım.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63246)
14 Ekim 2020 Çarşamba 09:03
@Misafir Kullanıcı Bu eğitim camiasıyla zerre misvak bir yere gidilmez. Bingölde eğitim veren öğretmenler eğitim verdiklerine inanıyorlar mı
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63233)
13 Ekim 2020 Salı 20:18
@Misafir Kullanıcı Haberin öğretmenler ile ilgisi yok ama merak ettiyseniz parayı bankaya yatırdık. Bankaya ortak olacağız.....
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63220)
13 Ekim 2020 Salı 14:34
@Misafir Kullanıcı Ogretmen ne is yapiyor ki, aylik 6 bin oturarak aldi tam 6 ay boyunca
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63183)
12 Ekim 2020 Pazartesi 17:58
Ailede 3 hemsire 2 doktor var, biri haric hicbiri almadi.
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
20.10.2020
17:00
Berdibek: `Bir uzun yol şoförü misalidir siyaset`
Berdibek: 'Bir uzun yol şoförü misalidir siyaset'
'Bingöl halkı kadirşinastır. Düğününde, taziyesinde, hastalığında yanında görmek istiyor, bu hassasiyeti göstermenizi bekliyor. Bir uzun yol şoförü misalidir siyaset. Bazen lastik patlar, bazen arıza yapar aracınız. Nihayetinde taşıdığınız yükün kıymetini biliyorsanız, temkinli ve dikkatli olursunuz. Bizler de bu tecrübelerle yolumuza devam ediyor, hizmet üretimi için çabamızı sürdürüyoruz. Bu yolda tek derdimiz var, halkın gönlünde ilelebet yer almak..'
20.10.2020
16:40
Millet bahçesinde ilk kazı!
Millet bahçesinde ilk kazı!
Genç Belediyesi tarafından hayata geçirilen ve Bingöl tarihinin en önemli projeleri arasında gösterilen Millet Bahçesi projesinde ilk kazma vuruldu. Çalışmaların aralıksız sürdürüleceği ve projenin 2021 yılının Haziran ayı içerisinde tamamlanacağı öğrenildi.
20.10.2020
16:39
`İş hanını geri almak 26 milyon TL`ye mal oldu!`
'İş hanını geri almak 26 milyon TL'ye mal oldu!'
HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun yanıtlaması üzerine verdiği önergede: 'AKP'li Bingöl Belediyesi'nin bir önceki dönem parti yönetiminin, 5 milyon 656 bin TL ihale bedeli ile sattığı belediyeye ait iş hanını geri alması 26 milyon TL'ye mal olmuştur' dedi.
20.10.2020
16:38
Bal, Edirne`ye atandı
Bal, Edirne'ye atandı
Bingöl İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürü Meltem Bal, Edirne İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğüne atandı.
20.10.2020
16:37
19 Sivil Şehit Dualarla Anıldı
19 Sivil Şehit Dualarla Anıldı
Bingöl'de 18 yıl önce bugün bir mezrada teröristler tarafından şehit edilen 19 sivil dualarla anıldı.
20.10.2020
16:36
`İnsanlarımız, bu lanet yüzünden çok büyük acılar çekti`
'İnsanlarımız, bu lanet yüzünden çok büyük acılar çekti'
20 Ekim 1992 yılında Bingöl'ün Solhan ilçesindeki olayın unutulmadığını aktaran Kızılboğa: 'Terör, ülkemizde uzun yıllar boyunca kan döktü. İnsanlarımız, bu lanet yüzünden çok büyük acılar çekti ve çekmeye devam ediyor.'
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir