Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
29 Eylül 2020 Salı
°C

Halk otobüsleri saatlerinde düzenleme!

Bingöl şehir içi ulaşımda saat düzenlemesine gidildi. Kooperatif, çalışma saatlerinin sabah 06.00 ile akşam 22.00 arasında olduğunu bildirdi.

20 MART 2020 CUMA 16:01
14
8043
14
AA aa
Halk otobüsleri saatlerinde düzenleme!

Türkiye'de de görülmeye başlanan korona virüs nedeniyle birçok işletme tedbirler kapsamında çeşitli düzenlenmelere gitti.

Bu tedbirler kapsamında Bingöl merkezde şehir içi ulaşım kooperatifi, otobüslerin hizmet saatlerinin değiştiğini bildirdi. Buna göre, sabah 06.00 ile akşam 22.00 arasında halk otobüslerinin hizmet vereceği öğrenildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61702)
06 Eylül 2020 Pazar 23:56
Kervansaray sabah saat kaçta kalkıyor?
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59325)
13 Haziran 2020 Cumartesi 10:49
Hade halk otobuslerini nufusa göre küçük aldınız bari sabah ve aksam yogun saatlerde sefer sayılarını attırın.Hem tıkış tıkış hemde o kadar dolu ki kimseyi alamıyorlar.
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_56700)
23 Mart 2020 Pazartesi 13:53
otobüs seferleri arasındaki süre ne kadar acaba?
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_56698)
23 Mart 2020 Pazartesi 11:18
sefer sayısı düştü ama durakta bekleme suresi fazla oldu adam araç dolduğundan zamanım var diyor bekliyor 30 ve 40 kişi hep bi arada bekliyor ey bingöl belediyesi varsa gücün bu milleti kurtar şu hatçılaradan
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_56671)
22 Mart 2020 Pazar 18:46
Slm alaykum basta şoforler degissin kendini bilmeyen soforler var ustunde nasil kullanacagini bilmiyorlar konturolyok temizlik yok araclarda durak lar degistirsinler
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_56650)
21 Mart 2020 Cumartesi 18:29
Sokaklar da planlanması
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_56649)
21 Mart 2020 Cumartesi 18:23
Mesele otobüs olunca virüs bile size daha şirin geliyor içinizdeki bu kini, nefreti artık bırakın. Millet evinden çıkmasın bu kadar basit sefer sayısı da azalır otobüs de zorunlu çıkmak zorunda kalanlar için risk oluşturmaz herkes rahat eder.
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_56646)
21 Mart 2020 Cumartesi 14:56
Araclar daha sık gelmeli.aracın ici tıkıs tıkıs olmamalı
Beğendim (7) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_56642)
21 Mart 2020 Cumartesi 12:29
Hadi Bingöl kendini farkındalığını göster. Sağlık çalışanlarına bu süreçte bedava olsun.İnan kaybeymezsin taksir alırsın
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_56638)
21 Mart 2020 Cumartesi 03:05
Düzenli çalışın hijyenik olun ama virüs gidince bile
Beğendim (8) Beğenmedim (3)Cevapla
29.09.2020
18:25
Demir bilek çınarlar!
Demir bilek çınarlar!
İki kuzen... Biri 85, diğer 90 yaşında. Asırlık yaşlarına rağmen demircilik mesleğini severek yapıyorlar. Yorulunca da torunlarının çalışmasını izliyorlar. Yaşar usta: 'Zanaatımdır, vazgeçmem. Sağ olduğum sürece mesleğime devam edeceğim'
29.09.2020
18:24
AK Parti İl Başkanı Sağlar oldu
AK Parti İl Başkanı Sağlar oldu
AK Parti Genel Merkezi tarafından Bingöl İl Başkanlığı görevine Genç Eski Belediye Başkanlarından Haşim Sağlar getirildi.
29.09.2020
18:23
`Karlıova Belediyesi`nde usulsüzlük` iddiası
'Karlıova Belediyesi'nde usulsüzlük' iddiası
HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir, Karlıova Belediyesi'nde ihalelerde usulsüzlük yapıldığını iddia ederek, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun yanıtlaması üzere Meclis'e önerge verdi.
29.09.2020
18:22
Kaçak su tüketimine ceza yağdı!
Kaçak su tüketimine ceza yağdı!
Bingöl'de son 3 ayda kaçak su kullanımı yaptığı tespit edilen 185 kişiye 197 bin TL idari para cezası kesildi.
29.09.2020
18:21
Uzman köpek `Tokyo` göreve başladı
Uzman köpek 'Tokyo' göreve başladı
Bingöl polisi tarafından patlayıcı madde arama da yetiştirilen ve aldığı kursu da birincilikte bitiren Tokyo isimli detektör köpek göreve başladı.
29.09.2020
18:20
Kovalar: `Esnaf kan ağlıyor`
Kovalar: 'Esnaf kan ağlıyor'
Beraberindeki partililerle hem esnafı hem de çeşitli kamu kurum ve kuruluşlarını ziyaret eden DEVA Partisi Bingöl İl Başkanı Mikail Kovalar: 'İlgili kurumlarda fikirlerimizi paylaştık ancak esnafımızı dinlerken içimiz yandı. Esnaf kan ağlıyor, ekonomik sıkıntılar giderek daha büyük yaralar açıyor' dedi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir