Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
02 Nisan 2020 Perşembe
°C

Halk otobüsleri saatlerinde düzenleme!

Bingöl şehir içi ulaşımda saat düzenlemesine gidildi. Kooperatif, çalışma saatlerinin sabah 06.00 ile akşam 22.00 arasında olduğunu bildirdi.

20 MART 2020 CUMA 16:01
14
6033
12
AA aa
Halk otobüsleri saatlerinde düzenleme!

Türkiye'de de görülmeye başlanan korona virüs nedeniyle birçok işletme tedbirler kapsamında çeşitli düzenlenmelere gitti.

Bu tedbirler kapsamında Bingöl merkezde şehir içi ulaşım kooperatifi, otobüslerin hizmet saatlerinin değiştiğini bildirdi. Buna göre, sabah 06.00 ile akşam 22.00 arasında halk otobüslerinin hizmet vereceği öğrenildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_56700)
23 Mart 2020 Pazartesi 13:53
otobüs seferleri arasındaki süre ne kadar acaba?
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_56698)
23 Mart 2020 Pazartesi 11:18
sefer sayısı düştü ama durakta bekleme suresi fazla oldu adam araç dolduğundan zamanım var diyor bekliyor 30 ve 40 kişi hep bi arada bekliyor ey bingöl belediyesi varsa gücün bu milleti kurtar şu hatçılaradan
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_56671)
22 Mart 2020 Pazar 18:46
Slm alaykum basta şoforler degissin kendini bilmeyen soforler var ustunde nasil kullanacagini bilmiyorlar konturolyok temizlik yok araclarda durak lar degistirsinler
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_56650)
21 Mart 2020 Cumartesi 18:29
Sokaklar da planlanması
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_56649)
21 Mart 2020 Cumartesi 18:23
Mesele otobüs olunca virüs bile size daha şirin geliyor içinizdeki bu kini, nefreti artık bırakın. Millet evinden çıkmasın bu kadar basit sefer sayısı da azalır otobüs de zorunlu çıkmak zorunda kalanlar için risk oluşturmaz herkes rahat eder.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_56646)
21 Mart 2020 Cumartesi 14:56
Araclar daha sık gelmeli.aracın ici tıkıs tıkıs olmamalı
Beğendim (5) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_56642)
21 Mart 2020 Cumartesi 12:29
Hadi Bingöl kendini farkındalığını göster. Sağlık çalışanlarına bu süreçte bedava olsun.İnan kaybeymezsin taksir alırsın
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_56638)
21 Mart 2020 Cumartesi 03:05
Düzenli çalışın hijyenik olun ama virüs gidince bile
Beğendim (7) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_56632)
21 Mart 2020 Cumartesi 00:23
Sefer sayılarını azalmışlar buda sabah ve akşam mesai giriş ve çıkışlarda araçlarda aşırı yoğunluğa sebep oluyor ve vürüsün yayılmasına sebebiyettir birde sizden ricam her ulaşım aracının koltuk aralarına sıkıştırılmış kirli fırça, paspas ve kovaların sağlığımız için araç içlerinde bulundurma huylarından inşallah vaz geçerler
Beğendim (22) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_56623)
20 Mart 2020 Cuma 18:24
Yolcu kapasitesi yarıya düşürülsün
Beğendim (22) Beğenmedim (2)Cevapla
01.04.2020
22:53
Bingöl`deki vaka sayısı açıklandı
Bingöl'deki vaka sayısı açıklandı
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Türkiye genelindeki korona virüs vakalarını il il açıkladı. Buna göre Bingöl'de vaka sayısının 8 olduğu, ölümlü hastanın olmadığı belirtildi.
01.04.2020
17:28
Erdoğan: Devlet içinde devlet olmaz!
Erdoğan: Devlet içinde devlet olmaz!
Cumhurbaşkanı Erdoğan, 'En büyük avantajımız güçlü sağlık altyapımız. Kurumlarımız uygulamaları sıkı bir şekilde takip ediyor' dedi. Erdoğan, 'Kampanyayı devletimiz yürütüyor. Devlet içinde devlet olmanın bir anlamı yoktur' ifadelerini kullandı.
01.04.2020
17:24
Ücretli öğretmenler ek ders ücreti alacak mı?
Ücretli öğretmenler ek ders ücreti alacak mı?
Hazine ve Maliye Bakanı Bakan Albayrak, 'Ücretli öğretmenlerimizin ve usta öğreticilerimizin ek ders ücreti ödemelerini de bu süreç boyunca yapmaya devam edeceğiz.' açıklaması yaptı.
01.04.2020
17:23
UEFA, Şampiyonlar Ligi ve Avrupa Ligi maçlarını askıya aldı
UEFA, Şampiyonlar Ligi ve Avrupa Ligi maçlarını askıya aldı
UEFA, koronavirüs salgını sebebiyle UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi başta olmak üzere tüm organizasyonları ikinci bir açıklamaya kadar askıya aldı.
01.04.2020
17:22
ABD`de koronavirüs bir günde 920 can kaybı
ABD'de koronavirüs bir günde 920 can kaybı
ABD'de yeni tip Corona Virüs nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı son 24 saatte 920 artarak 4 bin 90'a yükseldi. İspanya'da ise 864 kişi hayatını kaybetti. Vaka sayısı da 100 bini aştı.
01.04.2020
16:55
Bingöl`de kar yağışı, 281 köy yolu kapandı
Bingöl'de kar yağışı, 281 köy yolu kapandı
Bingöl'de kar yağışı nedeniyle kent genelinde şuana kadar 281 köy yolunun ulaşıma kapandığı öğrenildi. Ekiplerin köy yollarını açmak için çalışma yaptığı bildirildi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir