2007 yılında yapılan ve bir süre sonra ayağında meydana gelen çökme nedeniyle kullanılamaz hale gelen köprü, yıkılarak yeniden inÅŸa edildi.
Çiftlik, Geçitli ve MollaÅŸakir köylerinin baÄŸlantı yolu olan köprü, Karlıova Kaymakam Levent Yetgin ve il özel idaresi teknik personelleri tarafından yerinde incelenerek trafiÄŸe açıldı.
Kaymakam Yetgin, 3 köyün baÄŸlantı yolunu oluÅŸturan köprünün onarılmasıyla, bölge sakinlerinin ulaşımda yaÅŸadıkları zorlukların da giderildiÄŸini söyledi.