Hastane gözetim altında
Bingöl Devlet Hastanesinde olumsuzluklara karşı 9 ayrı noktaya konulan kameralarla hastanenin 24 saat gözetim altında olduğunu söyleyen Başhekim Şahin, güvenlik sitemi sayesinde çok ciddi mesafeler aldıklarını belirti...
10 TEMMUZ 2009 CUMA 08:46 |
0 |
1658 |
0 |
|
AA |
aa |
|
Bingöl Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Cahit Şahin, yaşanabilecek olumsuzluklara karşı 9 ayrı noktaya kurdukları kameralarla hastaneyi gözetim altında tuttuklarını söyledi. Hastaneye kurulan kamera sisteminin 24 saat kayıt yaptığı ve olası sorunlarda kayıtların geriye dönük izlenebileceğini ifade eden Şahin: “ Her geçen gün daha da modernleşen devlet hastanesine kurulan kamera sistemiyle çalışanların performansları, hastaneye giriş çıkış yapanlar, koridorlarda yaşanacak olaylar ve her türlü sorun ve sıkıntının anında takip ediliyor. Özellikle kamera sistemi sayesinde hastanede yaşanabilecek hırsızlık olayları ve güvenlik sorunlarının önüne geçilmiş oldu” dedi. Kamera sistemi sayesinde güvenlikte çok ciddi mesafeler aldıklarını söyleyen Şahin, “Hastane içerisindeki çalışma disiplini, güvenlik, yoğunluğun takibi ve adli olaylara delil sağlama amacıyla hastanemize 9 ayrı noktaya kamera sistemi kurduk. Hastane girişi, yatan servis girişi, poliklinikler, acil içi ve girişi, laboratuar, röntgen ve kan alma ünitesi, hasta kabul gibi bölümlere yerleştirdiğimiz kameralarla 24 saat kayıt alıyoruz. Kamera sistemi aynı zamanda benim ve güvenlik amirliği odasından izlenebiliyor” diye konuştu. Kamera sistemi ile güvenlik sorununu giderdiklerini de belirten Başhekim Şahin, sistem sayesinde olası olaylara anında müdahale veya ekiplerin yetersiz kalması halinde takviye gönderdiklerini söyledi.
Şahin, “Güvenlik amirliği odasında ve başhekimlikte sürekli olarak kayıtlar izleniyor. Acil serviste yaşanabilecek bir olumsuzluk anında hemen konuya müdahale edilip, gerektiğinde takviye eleman gönderiliyor. Bu sistem sayesinde olaylara zamanında müdahale edip büyümelerini önlüyoruz” şeklinde konuştu.
Bingol Kent Haber
|
23.06.2026 20:46
 |
Bingöl'de Bir İlk! Böbrek Alınmadan Kanser Ameliyatı Yapıldı |
Bingöl Devlet Hastanesi'nde ilk kez gerçekleştirilen kapalı böbrek koruyucu kanser ameliyatında, 75 yaşındaki hastanın böbreğindeki 3,5 santimetrelik tümör başarılı bir operasyonla çıkarıldı. |
|
23.06.2026 17:38
 |
Bingöl'de İlaçlama Çalışmalarına Start Verildi |
Yaz aylarında artış gösteren haşere ve zararlılara mücadele kapsamında çalışmalarını başlatan Bingöl Belediyesi, kanal hatlarından parklara, su birikintilerinden yeşil alanlara kadar birçok noktada ilaçlama çalışması yürütüyor. Çalışmalar kapsamında mahallelerdeki ilaçlamaların da arttırılacağı vurgulandı. |
|
23.06.2026 17:26
 |
Bingöl Üniversitesi İçin 50 Kişi alınacak |
İŞKUR ve Bingöl Üniversitesi iş birliğinde yürütülecek İUP programına kabul edilecek 50 kişi, 30 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirilecek noter kurasıyla belirlenecek. Başvurular 22-26 Haziran 2026 tarihleri arasında İŞKUR İl Müdürlüğü, İŞKUR e-Şube, e-Devlet ve ALO 170 iletişim hattı üzerinden yapılabilecek. |
|
23.06.2026 12:45
 |
Zehirli Engereği Eliyle Yakalayıp Boynuna Doladı |
Solhan'da engerek yılanını yakalayan 'İmparator' lakaplı Ses Sanatçısı Yakup Koçak, tehlikeye dikkat çekerek uyardı: 'Sakın benim yaptığımı yapmayın. Bir ısırığı tahtalı köye gönderir.' |
|
22.06.2026 16:45
 |
Bingöl Belediyesi Yaz Kursları Başlıyor |
Bingöl Belediyesi Gençlik Merkezi tarafından düzenlenecek ücretsiz yaz kursları için başvurular başladı. Akademik, kültürel, sanatsal ve sportif alanlarda açılacak 21 branştaki kurslarla çocuklar ve gençler yaz tatilini verimli geçirme imkânı bulacak. |
|
22.06.2026 16:15
 |
O Artık Fahri Bir Gençli |
Genç Belediye Meclisi, ilçeden ayrılmaya hazırlanan Kaymakam Muhammet Güzel'e oy birliğiyle fahri hemşehrilik beratı verdi. İlçede bir kaymakama ilk kez verilen berat, duygusal anlara sahne oldu. |
|
|