Havası olsun diye yüksek gösterdik
Cem Özer, "Kadri'nin Götürdüğü Yere Git" filminden 150 bin TL alacağı olduğunu iddia eden Şafak Sezer'e yanıt verdi.
11 HAZİRAN 2009 PERŞEMBE 10:03 |
0 |
814 |
0 |
|
AA |
aa |
|
Özer, ünlü oyuncuyla 40 bin TL'ye anlaştıklarını, ancak onun ricası üzerine bu ücreti daha yüksek gösterdiklerini söyledi. Şafak Sezer, "Kadri'nin Götürdüğü Yere Git" filminden alacağı 150 bin TL'nin kendisine ödenmediğini söylemiş, "Film sayemde 580 bin gişe yaptı. 3,5 trilyon para kazandılar. Ama hakkımı ödemiyorlar. Paramı yedirtmem, dava açtım" demişti. Filmin yapımcılığını üstlenen Cem Özer, ünlü oyuncunun bu sözlerine önceki gün düzenlediği basın toplantısında yanıt verdi. Sezer'le 40 bin TL'ye anlaştığını söyleyen Özer, "Film 3,5 trilyon hasılat yaptı diyor, artık milyon tabii o. Kaldı ki KDV, dağıtımcı ve sinema komisyonu düşülünce aşağı yukarı yapımcının cebine 1,5 milyon kalıyor. 300 bin dolara anlaşmışız. Benim Şafak'a 300 bin dolar vermem için, beni derhal akıl hastanesine kapatmanız gerekiyor. Çünkü bu, 1 milyon 400 bin TL'ye mâl olmuş bir filmin üçte biridir. Kaldı ki Türkiye'de 300 bin dolarlık oyuncu yok" dedi.
Hatır çekine icra gönderdiŞafak Sezer'in ücretini onun rızası üzerine yüksek gösterdiklerini söyleyen Cem Özer, sözlerine şöyle devam etti: "O beni Usta Film'in ortağı sanıyordu. Projeyi ilk konuştuğumuzda anladım ki çaresizlikten kabul edecek. 'Piyasada 300 bin istediğin söyleniyor, benim 40 bin TL'lik bütçem var' deyince, 'Tamam abi ama senden bir ricam var, bu filmin ortakları dahil herkes benim 300 bin TL aldığımı bilsin' dedi. O dönem bunu nasıl yapacağımızı bilemedik. Bir de o 'Kolpaçino'ya başlayacaktı, onlara bu filmden 300 bin aldığını söylemiş. Bana 'Yarısını peşin almışım gibi bir çek ver de onlara göstereyim' dedi. Aynı tarihte iki sözleşme yapıldı, rakamları değişti. Ama biz sette tartışınca, tavrı değişti. Sonra avukatlar, bu çek karşılığında hacze geldiler. Şafak çekleri, filmde yaptığı oyunculuk bedeli karşılığı aldığını söylüyor." kelebek
|
23.06.2026 20:46
 |
Bingöl'de Bir İlk! Böbrek Alınmadan Kanser Ameliyatı Yapıldı |
Bingöl Devlet Hastanesi'nde ilk kez gerçekleştirilen kapalı böbrek koruyucu kanser ameliyatında, 75 yaşındaki hastanın böbreğindeki 3,5 santimetrelik tümör başarılı bir operasyonla çıkarıldı. |
|
23.06.2026 17:38
 |
Bingöl'de İlaçlama Çalışmalarına Start Verildi |
Yaz aylarında artış gösteren haşere ve zararlılara mücadele kapsamında çalışmalarını başlatan Bingöl Belediyesi, kanal hatlarından parklara, su birikintilerinden yeşil alanlara kadar birçok noktada ilaçlama çalışması yürütüyor. Çalışmalar kapsamında mahallelerdeki ilaçlamaların da arttırılacağı vurgulandı. |
|
23.06.2026 17:26
 |
Bingöl Üniversitesi İçin 50 Kişi alınacak |
İŞKUR ve Bingöl Üniversitesi iş birliğinde yürütülecek İUP programına kabul edilecek 50 kişi, 30 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirilecek noter kurasıyla belirlenecek. Başvurular 22-26 Haziran 2026 tarihleri arasında İŞKUR İl Müdürlüğü, İŞKUR e-Şube, e-Devlet ve ALO 170 iletişim hattı üzerinden yapılabilecek. |
|
23.06.2026 12:45
 |
Zehirli Engereği Eliyle Yakalayıp Boynuna Doladı |
Solhan'da engerek yılanını yakalayan 'İmparator' lakaplı Ses Sanatçısı Yakup Koçak, tehlikeye dikkat çekerek uyardı: 'Sakın benim yaptığımı yapmayın. Bir ısırığı tahtalı köye gönderir.' |
|
22.06.2026 16:45
 |
Bingöl Belediyesi Yaz Kursları Başlıyor |
Bingöl Belediyesi Gençlik Merkezi tarafından düzenlenecek ücretsiz yaz kursları için başvurular başladı. Akademik, kültürel, sanatsal ve sportif alanlarda açılacak 21 branştaki kurslarla çocuklar ve gençler yaz tatilini verimli geçirme imkânı bulacak. |
|
22.06.2026 16:15
 |
O Artık Fahri Bir Gençli |
Genç Belediye Meclisi, ilçeden ayrılmaya hazırlanan Kaymakam Muhammet Güzel'e oy birliğiyle fahri hemşehrilik beratı verdi. İlçede bir kaymakama ilk kez verilen berat, duygusal anlara sahne oldu. |
|
|