Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
30 Temmuz 2021 Cuma
36 °C Kısmen güneşli

'HDP halkların fikriyatıdır'

HDP Bingöl Milletvekili Aydemir; 'HDP halkların umududur, HDP halkların fikriyatıdır, HDP halkların demokratik düşüncesidir. Siz insanların beyinlerine, kalplerine kilit vuramazsınız, iradesini kapatamazsınız.'

11 HAZİRAN 2021 CUMA 16:18
22
1805
11
AA aa
`HDP halkların fikriyatıdır`

HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir, partilerinin kapatılması talebiyle hazırlanan iddianame ile ilgili açıklama yaptı.

Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından HDP'nin kapatılması talebiyle bir iddianame hazırlanıp Anayasa Mahkemesi'ne gönderildiğini hatırlatan Milletvekili Erdal Aydemir, “insanların beyinlerine, kalplerine kilit vuramazsınız, iradesini kapatamazsınız” dedi.

Aydemir, şunları söyledi: “Sözümüz buradan İslamcılara değil, dincilere değil, bizim sözümüz, gerçekten mütedeyyin, samimi bir şekilde düşünen ve yaşayan dindarlaradır. Bu zulme bu haksızlığa, bu işkenceye, bu talana, bu soyguna dur demeleri için söz kurmaları gerekiyor.

Düne kadar mazlumu oynamış, çeşitli baskılarla yüz yüze kalmış, bugün Cumhur İttifakının büyük ortağı Adalet ve Kalkınma Partisinin Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan ve onun gelmiş olduğu siyasi geleneğin defalarca kurmuş oldukları partiler kapatılmayla yüz yüze geldi.

İlk parti Milli Nizam Partisi, 1971 yılında yapılan darbeyle, laikliğe karşı odak haline geldiği için kapatıldı.

Yine 1980 darbesinde, Milli Selamet Partisi laikliğe karşı odak haline geldiği için kapatıldı.

1998 yılında, Refah Partisi yine laikliğe karşı odak haline geldiği gerekçesiyle kapatıldı.

2003 yılında Fazilet Partisi, aynı gerekçeyle kapatıldı.

Recep Tayyip Erdoğan'ın genel başkanlığını yapmış olduğu AKP, 2008 yılında kapatma davasıyla karşı karşıya kaldı. 1 oyla kapatılmaktan kurtuldu.

Bu süreç içerisinde şuandaki Cumhurbaşkanı, AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın siyaset yaptığı parti geleneğine karşı defalarca kapatma davaları açıldı.

Biz buradan kendisine şu hatırlatmada bulunuyoruz; eğer partimiz HDP'ye yönelik tamamen yargı ve hukuk dışı olan bu kapatma davası olumsuz sonuçlanırsa, siz Türkiye siyasi tarihine, bir siyasi partiyi kapatan hükümetin başı olarak geçeceksiniz. Tarihte yeriniz böyle anılacak.

Son olarak şunu söylüyoruz; HDP halkların umududur, HDP halkların fikriyatıdır, HDP halkların demokratik düşüncesidir. Siz insanların beyinlerine, kalplerine kilit vuramazsınız, iradesini kapatamazsınız.”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83790)
14 Haziran 2021 Pazartesi 20:43
HDP isimli parti PKK'nın siyasi uzantısıdır. Allahu Teala ülkemizi bu HDPKK isimli partinin teröristlerinden muhafaza eylesin.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83758)
13 Haziran 2021 Pazar 22:32
Pankartı yanlış yazmışlar halkın değil hdp pkk nın umududur. Kendileriyle çelişiyorlar demedi deme
Beğendim (4) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83742)
12 Haziran 2021 Cumartesi 21:18
Eğer bu ülkede bir parti kapatılacaksa o parti sayısız yolsuzluk ve dalavereyle adı anılan akp ve bu ülkede kin ve nefret tohumu erken MHP olmalıdır.Hdp'ye gelecek olursak mutlak suretle pkk ile arasına mesafe koymalı ve Baluken-Demirtaş çizgisinde ilerlemelidir
Beğendim (7) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83738)
12 Haziran 2021 Cumartesi 19:52
Elin fakir,fukara çocuğunu dağa yolla,devletin mallarını üçe beşe kapatıp milyonlar içinde
yüz ,çocuklarınız mersedes arabalara binip hava atsın , her ayda 30 bin tl cebe at sonra mazlumu oynayın ..Size inanan bu halka Allah akıl fikir versin
Beğendim (10) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83731)
12 Haziran 2021 Cumartesi 12:44
Amerikanın israilin ingilizlerin Türkiyedeki şubesi. Allah akıl versin size
Beğendim (12) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83725)
12 Haziran 2021 Cumartesi 08:45
Terörle aranıza mesafe koyun zındıklar
Beğendim (20) Beğenmedim (22)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83723)
12 Haziran 2021 Cumartesi 02:07
siz ancak,uyuşturucu bağımlısı gençleri yanınızda barındırarak onların kafasını yıkayarak yakmayı,yıkmayı ,vurmayı öğretirsiniz ucu hafif size dokununcada demokrasiden insan haklarından bahsedersiniz....
Beğendim (20) Beğenmedim (24)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83719)
11 Haziran 2021 Cuma 23:39
hdp demek pkk demektir onun için benim temsilcim olamaz kimse kusura bakmasın
Beğendim (19) Beğenmedim (22)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83716)
11 Haziran 2021 Cuma 21:31
PKK'ya destek veren herkesin bir günlüğüne 'dağlara gel, dağlara' şarkısındaki gibi dağlara gitmesini istiyorum.
Başkasının çocuğunu ölüme gönderip DEVLETİN ŞEFKATLİ KOLLARI altında PKK'çı olmak cesaretin değil İHANET(Kürt çocuklarının kanın üzerinde yükselmek)in ve HAİN(Devletin nimetlerinden faydalanıp nankörlük etmek)liğin göstergesidir.
İlginç bir şey daha SOSYAL YARDIMLARdan en çok bu kişiler yararlanır; DEVLET dairelerinde en çabuk bunların sözü geçer.
Dağdaki gençler dağdan inerse önce bu HAİNLERİ yok eder. O yüzden onlar dağdan inmesin diye her şeyi yapıyorlar.
Beğendim (19) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83707)
11 Haziran 2021 Cuma 16:56
Ey hdp sizler pkk terör örgütü ile aranıza mesafe koymadıkca bu milletten oy alamazsınız
Beğendim (27) Beğenmedim (24)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83751)
13 Haziran 2021 Pazar 19:52
@Misafir Kullanıcı Alıyorlar ya, Tbmm de3.partiler
Beğendim (6) Beğenmedim (5)Cevapla
29.07.2021
17:08
Merkez Bankası`ndan büyüme ve enflasyon açıklaması
Merkez Bankası'ndan büyüme ve enflasyon açıklaması
TCMB Başkanı Şahap Kavcıoğlu, 'Veriler ikinci çeyrekte büyümenin baz etkisiyle oldukça yüksek oranda gerçekleşeceğine işaret ediyor' dedi. Öte yandan Merkez Bankası, yılsonu enflasyon tahminini yüzde 12,2'den yüzde 14,1'e çıkardı.
29.07.2021
17:07
Trafiğe ilk 6 ayda 607 bin aracın kaydı yapıldı
Trafiğe ilk 6 ayda 607 bin aracın kaydı yapıldı
Haziran ayında trafiğe kaydı yapılan taşıt sayısı bir önceki aya göre yüzde 35,7 arttı. Bu araçların yüzde 54,3'ünü ise otomobiller oluşturarak ilk sırada yer aldı.
29.07.2021
17:06
2 ayda litre fiyatı 5 TL zamlandı! Yeni indirim için ilk açıklama
2 ayda litre fiyatı 5 TL zamlandı! Yeni indirim için ilk açıklama
Ayçiçeği üretiminde dünyada yüzde 10, Türkiye'de ise yüzde 15'e yakın artış öngörülüyor. Litre başına market fiyatı sadece mayıstan temmuza kadar yeniden 5-6 lira zam gören ayçiçek yağında fiyatların gevşemesi bekleniyor.
29.07.2021
17:05
Nöbetçi noterlik uygulaması tekrar başlıyor
Nöbetçi noterlik uygulaması tekrar başlıyor
Adalet Bakanlığı, korona virüs salgını nedeniyle ara verilen nöbetçi noterlik uygulamasının yeniden başladığını duyurdu.
29.07.2021
16:36
Türkiye`nin İlk `Millet Vadisi` İhaleye Çıkıyor
Türkiye'nin İlk 'Millet Vadisi' İhaleye Çıkıyor
Kamuoyunun yakından takip ettiği Çapakçur Vadisi Millet Bahçesi Projesi'nin Eylül ayında ihaleye çıkacağını müjdeleyen Başkan Arıkan: 'Uzun uğraşlar sonucu nihai sonuca ulaştırdığımız proje, vadi üzerinde harika görüntüsü ile yerini alacak. Kütüphane, spor tesisleri, eğlence alanlarıyla birlikte bu bölge yeni bir yaşam merkezi haline gelecek'
29.07.2021
16:35
Gündoğdu: `Vaka artışındaki sebep düğün ve taziyeler`
Gündoğdu: 'Vaka artışındaki sebep düğün ve taziyeler'
Vaka sayısının son bir ayda en çok artış gösterdiği illerden biri olan Bingöl'de, İl Sağlık Müdürü Uzman Doktor Mehmet Emin Gündoğdu, artışın sebebini açıkladı. Gündoğdu: 'Özellikle son bir ay içinde vakaların bu kadar hızlı artmasının sebebi olarak düğünler ve taziyeler olduğunu söyleyebiliriz' dedi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir