Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
14 Ağustos 2022 Pazar
38 °C Güneşli

Hekimlere ek gösterge zammı TBMM'de kabul edildi

Sağlık Bakanı Koca'nın daha önce açıkladığı, doktor ve diş hekimlerinin ek ödeme ve ek göstergelerinde değişiklik TBMM Genel Kurulu'nda kabul edildi.

Hekimlere ek gösterge zammı TBMM`de kabul edildi
01 ARALIK 2021 ÇARŞAMBA 19:09
10
3238
14
AA aa

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, AK Parti grup toplantısının ardından sağlıkçılara yönelik zamlarla ilgili konuşmuş ve hekimlere 5000 TL'ye kadar zam planlandığını belirterek, "Pratisyen hekimlerin ek göstergesi 13 binden 33 bine, diş hekimleri dahil olmak üzere uzman hekimlerin ek göstergesi 17 binden 40 bine çıkmış olacak. Pratisyenlere 2 bin 500, uzman hekimlere 5 bin olmak üzere bir düzenleme. Mecliste tüm grupların desteğini bekliyoruz" demişti.

Bakan Koca'nın açıklamalarının üzerinden henüz 4 saat geçmişken konu hakkında yeni bir gelişme yaşandı. Doktorların maaş ve ek göstergeleriyle ilgili önerge Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Genel Kurulunda kabul edildi.

Bütün pratisyen hekimlere 2 bin 500, diş hekimleri dahil olmak üzere uzman hekimlere 5 bin lira ek gösterge zammı teklife eklendi.

 

 

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87525)
03 Aralık 2021 Cuma 09:17
Doktorlarımıza bu verilen az bile adamlar 25-26 yıl eğitim görüyorlar 5 yıl ilkokul 3 yıl orta, 4 yıl lise 7 yıl tıp fakültesi 6 yıl uzmanlık yapıyorlar. diğer kamu çalışanlarının da ücretlerinde iyileştirme yapmak gerekir.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87523)
03 Aralık 2021 Cuma 08:43
Anlamadığım bur da neden imamlar karlı çıkıyor. Her kıldırdıkları namaz para. Hem dünyalarını kurtarıyorlar hem de ahiretlerini
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87501)
02 Aralık 2021 Perşembe 11:41
Doktorun hakkı bu para. Doktorla öğretmen bir tutulur mu. Biri çalışıyor diğer kendince eğitim verdiğini zannediyor.
Beğendim (7) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90156)
08 Mart 2022 Salı 19:02
@Misafir Kullanıcı Çok yanlış düşünüyorsun.. Doktorları eğiten ve tıp fakültesini kazanmaları için öğrencilere ilim irfan öğreten öğretmenlik mesleği kutsal bir meslektir doktorlar nasıl insanlara hizmet ediyorsa öğretmenlerde aynı şekilde ilim irfan öğreterek hizmet ediyor millete.. elbette doktorlar emeklerinin karşılığını hak ediyorlar öğretmenliği küçük görmek hakkın yoktur
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87487)
02 Aralık 2021 Perşembe 00:28
Hemsireler, diger saglik calisanlari insan degil mi?? Bu ayirim neden ey akp ?? Polisimize, ogretmenlerimize de verin. 3600 ek gostergeleri hayal oldu
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87481)
01 Aralık 2021 Çarşamba 22:59
Hekimlere saygım sonsuz. Benim hayalimdi. Hayalim olmadı ama olsun. İçimde bir yerlerde kıskançlık değil, özentim var. Bence aylık 50 bin alsalar azdır. Niye? İki kelime konuşamayan aklı kıt kurnaz bazı müteahhitler ayda milyon kazanıyor. İnsan hayatı kurtaran hekimler neden az kazansın?
Beğendim (6) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87514)
02 Aralık 2021 Perşembe 22:29
@Misafir Kullanıcı sizin hiç kimseye saygınız olamaz!! Olsaydı seviyesiz bir yorum yapmazdınız..
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87478)
01 Aralık 2021 Çarşamba 22:23
Doktorlar da 657'ye tabidir. O zaman diğer memurlar kölemidir? Yoksa üvey evlat mıdır? Yüzde 5 artı enflasyon farkı diyorlar ama enflasyon farkının kıymet-i harbiyesi yoktur. Uzman öğretmenin yaptığı hiçbir şey yok ve 1000 TL artış veriliyor. Haksızlıkların hesabı Allah katında sorulacaktır.
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87471)
01 Aralık 2021 Çarşamba 19:37
Hekim maasi ile ogretmen maasi ayni para zaten oglumu bu yuzden ogretmenlige yonelttim. Bos yere niye dayak yesin
Beğendim (4) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87528)
03 Aralık 2021 Cuma 10:08
@Misafir Kullanıcı Eğitim camiasından umudum zerre kadar yok. Zararları olmasın o yeter
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87521)
03 Aralık 2021 Cuma 08:42
@Misafir Kullanıcı Zaten öğretmen o dayağı öğrenciye atmasa ileride hasta da doktora o dayağı atmaz. Sebep öğretmen sonuç doktor. Öğretmeni düzeltmeden eğitim düzelmezzzz
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87509)
02 Aralık 2021 Perşembe 18:54
@Misafir Kullanıcı Oğlun yirmi bin lira mı alıyor. Bu nasıl bakış açısı.
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87504)
02 Aralık 2021 Perşembe 14:54
@Misafir Kullanıcı Sen çocuğunu para için okutmuşsun. Doktorun itibarı var öğretmenin neyi var. Aslında sorun senin tam bir eğitim alamaman.
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87477)
01 Aralık 2021 Çarşamba 22:07
@Misafir Kullanıcı Toplumda insan olduğunu sanan saldırgan tiplere tokat gibi bir cevap olmuş. Süper di. İnşallah öğretmenlerimiz daha güzel bir gelecek inşaa eder.
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
14.08.2022
15:58
Bingöl balına alım garantisi
Bingöl balına alım garantisi
TBMM Plan ve Bütçe Komisyon Başkanı Cevdet Yılmaz; 'Bingöl'de üretilen ballara Tarım Kredi Kooperatifi alım garantisi verecek. Bu yıl 600 ton alım olacak ve 16 bin dekarlık buğday tohumu yüzde 50 hibe ile çiftçiye dağıtılacak.'
14.08.2022
15:57
Döner ustalarının aşırı sıcakla zorlu mesaisi
Döner ustalarının aşırı sıcakla zorlu mesaisi
Bingöl'de hava sıcaklıkları 40 dereceyi bulurken, hazır yemek ustaları da ocak başındaki sıcaklıkla birlikte yaklaşık 100 derece altında ekmek parası için mücadele ediyor.
14.08.2022
15:55