Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
01 Aralık 2021 Çarşamba
8 °C Yağmur

İhaleye fesat operasyonu: 200 gözaltı

Operasyonda, aralarında bir gün önce görevden alınan Adana İl Milli Eğitim Müdürü Bingöllü Veysel D., açığa alınan yardımcıları ve kamu müteahhitlerinin bulunduğu 200'e yakın şüphelinin gözaltına alındığı öğrenildi.

15 EKİM 2021 CUMA 16:19
25
4304
16
AA aa
İhaleye fesat operasyonu: 200 gözaltı

Adana'da İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün açtığı ihalelere fesat karıştırdıkları ve devleti yaklaşık 60 milyon TL zarara uğrattıkları ileri sürülen 200'e yakın şüpheli gözaltına alındı.

Adana Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Adana İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün açtığı ihalelere fesat karıştırıldığı ve devletin yaklaşık 60 milyon TL zarara uğratıldığını belirledi.

İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ, YARDIMCILARI, KAMU MÜTEAHHİTLERİ

Savcılıktan alınan izinle operasyon için harekete geçen ekipler, belirlenen adreslere dün şafak vakti eş zamanlı baskın düzenledi. Operasyonda, aralarında bir gün önce görevden alınan İl Milli Eğitim Müdürü V.D., açığa alınan yardımcıları ve kamu müteahhitlerinin bulunduğu 200'e yakın şüphelinin gözaltına alındığı öğrenildi.

Adana Adli Tıp Birimi'nde sağlık kontrolünden geçirilen şüphelilerin, emniyetteki sorguları sürüyor. Şüphelilerin bazılarının ifadelerinin ardından serbest bırakıldığı bildirildi.

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86234)
19 Ekim 2021 Salı 08:49
Kimse kusura bakmasın ama bu güveni Eğitim Bir Sen tarafından atamalar yapıldığı için bu seviyeye geldi. El altından verilen kadroyu mu örnek versem, bilgisi tecrübesi olmayanlara kıyak mı desem. desem de desem
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86213)
18 Ekim 2021 Pazartesi 10:40
Nankörlüğü anlatan en güzel resim bu. Devlet yetki veriyor, maaş veriyor, makam veriyor, ev veriyor. Sen de bu yetkileri az buluyor daha fazlasına gözünü dikiyorsun. İnsan kansız oldu mu yapılabilecek bir şey yok. Devletimiz Milli eğitim camiası ve diğer kurumlara atamaları yapan sendikaları etkisiz kılsın.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86211)
18 Ekim 2021 Pazartesi 09:00
Eğitim birsen in atadığı idarecilerden başka ne beklersiniz
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86207)
17 Ekim 2021 Pazar 18:27
Gençteyken memleket ne hayır gördü ki Adana ili hayır görsün. Eğitim bir sen bu olayı okuyor mu. Kurban olduğum Allah büyüklüğün dillerle anlatılmaz. Dünya bir gün değil.
Beğendim (12) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86203)
17 Ekim 2021 Pazar 16:05
siyasal islam lokalden genele tepeden tirnaga yolsuzluk, kindarlik fesatlik duzeni. bu duzene sempati dahi duyana yaziklar olsun, hakkimiz haram zikkim olsun.
Beğendim (11) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86201)
17 Ekim 2021 Pazar 09:39
Kurnazlık, düzenbazlık yeryüzüne inmişse yüzde 90 ı bu V.D isimli şahsa inmiştir. Bu meseleden yine sıyrılır. Bunu buraya yazıyorum. Etme bulma dünyası.
Beğendim (10) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86194)
16 Ekim 2021 Cumartesi 21:45
Biraz geç fark etmedilermi
Beğendim (8) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86189)
16 Ekim 2021 Cumartesi 18:19
Çocuklarımızı emanet ettiklerimiz neler yapıyorlar.
Beğendim (16) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86184)
16 Ekim 2021 Cumartesi 12:21
Umarım yakında ödül olarak İstanbul ya da Ankara'ya atamazlar
Beğendim (14) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86212)
18 Ekim 2021 Pazartesi 09:39
@Misafir Kullanıcı İtirafçı kimliğine birileri girer. Daha ülke içi mi olur ülke dışına Ateşe oyarak mı gönderilir Allah bilir.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86190)
16 Ekim 2021 Cumartesi 18:21
@Misafir Kullanıcı Baştaki müdür sıyırır. Tilkiyle yuzlestirsen tilkiliğinden istifa eder
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86183)
16 Ekim 2021 Cumartesi 12:15
Kim ki devlet malını çalmışsa ya da çalmaya göz yummuşsa Allah her iki dünyada da belasını versin. Eskiden insanlar beytül mala el uzatmaktan çok korkarlardı, şimdi ise büyük bir zevkle devleti soymaya kalkıyorlar
Beğendim (14) Beğenmedim (0)Cevapla
30.11.2021
16:27
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Bingöl'de son 1 aydır üst solunum yolu enfeksiyonu nedeniyle sağlık kuruluşlarına başvuran hasta sayısındaki artış dikkat çekerken, Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Uzmanı Doktor Azize Sezin Şeyhanoğlu, grip hastalığı konusunda önemli uyarılarda bulundu.
30.11.2021
16:26
`Güçlü büyüme devam ediyor`
'Güçlü büyüme devam ediyor'
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: 'Pandemi kısıtları sonrası ekonomik toparlanma ve güçlü büyüme devam ediyor.'
30.11.2021
16:25
`Medya kuruluşları kapanmanın eşiğinde`
'Medya kuruluşları kapanmanın eşiğinde'
Koronavirüs salgını, döviz krizi, enerji ve akaryakıt fiyatlarındaki artış gibi birbiri ardına yaşanan krizler, medya kuruluşlarını kapanmanın eşiğine getirdi.
30.11.2021
16:24
Akbulut, sporculara malzeme desteğinde bulundu
Akbulut, sporculara malzeme desteğinde bulundu
Bingöl Kayak Kulübü Başkanı Bayram Anşin, Malatya'da görev alan hemşerimiz Prof. Dr. Ahmet Sami Akbulut, kayakçılara malzeme desteğinde bulunduğunu söyledi.
30.11.2021
16:23
`İslam, gücünü siyasetten değil ahlaktan alır`
'İslam, gücünü siyasetten değil ahlaktan alır'
Özgür-Der Bingöl Şubesinin gerçekleştirdiği aylık seminerler dizisinin ikincisinde Eğitimci-Yazar Mehmet Mahsum Yokuş'un sunumuyla 'İslami Bilginin Eyleme Dönüştürülmesinde Geleneksel ve Modern Zaaflar' konulu seminer gerçekleştirildi.
30.11.2021
16:22
Yedisu`da `Doğa Kardeşliği` Etkinlikleri
Yedisu'da 'Doğa Kardeşliği' Etkinlikleri
'2021 Bingöl Kardeşlik Yılı Projesi' etkinlikleri kapsamında Yedisu'da fidan dikimi ve çevre temizliği yapıldı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir