Işte gerçek kaptan!
Alex tarihe geçtiği için mutlu olduğunu ama alınan sonucun ve 3 puanın daha önemli olduğunu söyledi, ikinci yarıda yaptıkları hatalara dikkat çekti.
24 KASIM 2010 ÇARŞAMBA 09:19 |
0 |
2356 |
0 |
|
AA |
aa |
|
Buca karşısında bir kez daha tarihe geçen Alex de Souza karşılaşma sonrasında son derece mutluydu. 3000. gol için “Birisinin o golü atması gerekiyordu. ‘Kim atar' diye sorduklarında benim için önemli olanın o değil, maçı kazanmak olduğunu söylüyordum. Golü atmaktan, tarihte 3000. golde ismimin yazılacak olmasından dolayı tabii ki çok mutluyum ama aldığımız sonuç ve 3 puan benim için daha önemli” diyen Alex, erken gelen sayı için ise “Hatırladığım kadarıyla bundan hızlı attığım bir gol yok” ifadesini kullandı.
"İKİNCİ YARI KÖTÜYDÜK"
Alex maç için ise, “İlk yarı iyi bir görüntü ortaya koyduk, skoru da bulduk. İkinci yarı vasatın altındaydık. Pozisyon almada, yerleşmede sıkıntılarımız vardı. Rakibe çok fazla topla oynama imkânı sağladığımız için pozisyonlar verdik. Buca ikinci yarının başında yakaladığı iki pozisyonu değerlendirebilseydi bizim için sıkıntılı olabilirdi. Neticede o devre 2-2 bitti. 3 puan aldığımız için mutlu olabiliriz ama hatalarımızı da düzeltmeliyiz” şeklinde yorum yaptı.
GENÇLERE DESTEK
Alex de Souza'nın maç değerlendirmesinde onbirde şans bulan Gökay Iravul da
gündemdeydi. “Gökay'ın forma giymesi nedeniyle büyük mutluluk duydum” diyen
Sambacı, Okan Alkan için de aynı şeyleri söylediğini hatırlatarak, “Okan da forma
giydiğinde çok iyi bir performans sergilemişti. İkisini de gördüğüm zaman mutluluk duyuyorum. Gökay ile ilgili olarak maçtan önce şüphem yoktu. İyi bir performans ortaya koydu. Ona güvenenlerin ne kadar haklı olduğunu gösterdi” diye konuştu.
TARAFTAR NE DEDİ?
- Alex'e yakışırdı 3000, yürü be kaptan...
- Bu akşam klasik müzik konserine gidemedim ama en azından Alex virtüöz gibi yine:)
- Fenerbahçe'ye inanmıyorum ama bir Alex var…
- 10 kere Alex, 100 kere Alex, 1000 kere Alex, 3000 kere KRALEX...
- 3000. golü atmak Alex'ten başkasına düşmezdi, on numara adamsın
- Alex Alex Alex diyorum sadece:)) Ne mutluluk bu be:)))
- Bir Galatasaraylı olarak söylemeliyim ki, bence de o golü Alex atmalıydı.
- Gönlümden geçtiği gibi oldu, iyi ki varsın Grande Capitao...
- 3000. golü Alex'in atması çok da haber niteliği taşımıyor, asistin Cristian'dan gelmesiyse flaştan girilmeli!
- Fenerbahçe iyi takım ama tabii bir Alex değil…
|
23.06.2026 20:46
 |
Bingöl'de Bir İlk! Böbrek Alınmadan Kanser Ameliyatı Yapıldı |
Bingöl Devlet Hastanesi'nde ilk kez gerçekleştirilen kapalı böbrek koruyucu kanser ameliyatında, 75 yaşındaki hastanın böbreğindeki 3,5 santimetrelik tümör başarılı bir operasyonla çıkarıldı. |
|
23.06.2026 17:38
 |
Bingöl'de İlaçlama Çalışmalarına Start Verildi |
Yaz aylarında artış gösteren haşere ve zararlılara mücadele kapsamında çalışmalarını başlatan Bingöl Belediyesi, kanal hatlarından parklara, su birikintilerinden yeşil alanlara kadar birçok noktada ilaçlama çalışması yürütüyor. Çalışmalar kapsamında mahallelerdeki ilaçlamaların da arttırılacağı vurgulandı. |
|
23.06.2026 17:26
 |
Bingöl Üniversitesi İçin 50 Kişi alınacak |
İŞKUR ve Bingöl Üniversitesi iş birliğinde yürütülecek İUP programına kabul edilecek 50 kişi, 30 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirilecek noter kurasıyla belirlenecek. Başvurular 22-26 Haziran 2026 tarihleri arasında İŞKUR İl Müdürlüğü, İŞKUR e-Şube, e-Devlet ve ALO 170 iletişim hattı üzerinden yapılabilecek. |
|
23.06.2026 12:45
 |
Zehirli Engereği Eliyle Yakalayıp Boynuna Doladı |
Solhan'da engerek yılanını yakalayan 'İmparator' lakaplı Ses Sanatçısı Yakup Koçak, tehlikeye dikkat çekerek uyardı: 'Sakın benim yaptığımı yapmayın. Bir ısırığı tahtalı köye gönderir.' |
|
22.06.2026 16:45
 |
Bingöl Belediyesi Yaz Kursları Başlıyor |
Bingöl Belediyesi Gençlik Merkezi tarafından düzenlenecek ücretsiz yaz kursları için başvurular başladı. Akademik, kültürel, sanatsal ve sportif alanlarda açılacak 21 branştaki kurslarla çocuklar ve gençler yaz tatilini verimli geçirme imkânı bulacak. |
|
22.06.2026 16:15
 |
O Artık Fahri Bir Gençli |
Genç Belediye Meclisi, ilçeden ayrılmaya hazırlanan Kaymakam Muhammet Güzel'e oy birliğiyle fahri hemşehrilik beratı verdi. İlçede bir kaymakama ilk kez verilen berat, duygusal anlara sahne oldu. |
|
|