Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
18 Mayıs 2021 Salı
25 °C Kısmen güneşli

'Kadını darp eden şahsın gerekli cezayı alması gerekmektedir'

Aydemir, 'Halkı ve toplumu korumak ile mükellef bu şahsın derhal gerekli cezalara çarptırılması gerekmekte ve beklenmektedir.'

03 MAYIS 2021 PAZARTESİ 16:23
40
1762
11
AA aa
`Kadını darp eden şahsın gerekli cezayı alması gerekmektedir`

Halkın Demokratik Partisi (HDP) Bingöl Milletvekili, Karlıova ilçesinde meydana gelen şiddet olayını meclis gündemine taşıdı.

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu tarafından yanıtlanması için bir soru önergesi sunan Aydemir, uzman çavuşun gerekli cezayı alması gerektiğinin altını çizdi.

Aydemir, önergesinde şu sözlere yer verdi:

“Bingöl Karlıova'da ikamet eden Rahime Ö. isimli yurttaş, çocuğunu kovaladığını iddia ettiği bir uzman çavuş tarafından ölümle tehdit edilip ardından darp edilmiştir.

 Bingöl Turgut Özal TOKİ Evlerinde 2 Mayıs günü çocukları kovalayan uzman çavuşa tepki gösteren Rahime Ö., bu kişi tarafından önce tehdit edildiğini ardından şiddete maruz kaldığını ifade etmiştir. Şiddet gördüğü esnada burnu kırılan Rahime Ö.'ün raporları ile beraber görgü tanıklarının olduğu da bildirilmiştir. Halkı ve toplumu korumak ile mükellef bu şahsın derhal gerekli cezalara çarptırılması gerekmekte ve beklenmektedir.

Bu bağlamda;

1.) Rahime Ö.yü tehdit eden, şiddet uygulayan şahıs kimdir ve görevi nedir?

2.) Kolluk kuvvetleri şiddet serbestiyesi talimatlarını kimlerden almaktadırlar?

3.) Söz konusu şahsı görevden alacak mısınız?”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82954)
06 Mayıs 2021 Perşembe 15:42
Sonuç olarak kadına el kaldırmıs bacınızda annanızda olabılırdı uzmanı savunanlar gercekten sız ınmısınız
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82893)
04 Mayıs 2021 Salı 10:25
Olayı kendi ideolojin doğrultusunda değerlendiriyorsun. Sırf uzman çavuş olduğu için bir kavgadan dolayı suçluyorsun olayın iç yüzünü tarafsız kişilerden dinlerseniz daha gerçekçi olur.
Beğendim (28) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82953)
06 Mayıs 2021 Perşembe 15:39
@Misafir Kullanıcı Sen kimin avukatısın bacını onun yerıne koy
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82919)
05 Mayıs 2021 Çarşamba 13:39
@Misafir Kullanıcı Bir kavgadan dolayı ve sırf asker olduğu için kin kusan bir grup tarafından bu askere saldırıyor ve bu durum meydana geliyor. Kaldı ki bu uzman çavuş görevi başındayken olay yapmamış bir sivil kendini savunmuştur. Binlerce kürt çocuğunu dağa gönderen hdp değilmi erdal aydemir diyarbakır anaları için neden bir önerge vermiyor. Sadece devlete kinini kusan ve hainlik yapan bir zihniyetin ürünüdür. Allah vaj ma pkk kadinen
Beğendim (8) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82898)
04 Mayıs 2021 Salı 13:55
@Misafir Kullanıcı Yalakalik neyine yariyor? Ömründe bir defa dik durdun mu?
Beğendim (0) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82897)
04 Mayıs 2021 Salı 13:44
@Misafir Kullanıcı olayin ic yüzü nedir ortada kadina siddet var ,kadinin burnu kirilmis hangi gerekce bunu hakli kilabilir,hic mi vicdan kalmadi sizde aynisini annenie veya baciniza yapildigini düsünün o zamanda ayni seyleri mi söyleyeceksiniz,yaziklar olsun bu zihniyette..
Beğendim (2) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82892)
04 Mayıs 2021 Salı 09:57
Sayın veklim ne kadar ceza alsın onuda söyleyin
Beğendim (6) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82883)
03 Mayıs 2021 Pazartesi 18:04
Murat KARAYILAN'ın fantazileri için ailelerden koparılan gencecik kızların hesabını sorabildin mi Erdal Bey?
TERÖRİSTLERe çıt çıkaramayan bir partiniz var. Bu boşluğu DİYARBAKIR ANNELERİ dolduruyor. Sizin gibi PKK'nın güdümündeki siyasetçilerden KÜRT HALKIna zerre kadar fayda yoktur.
Beğendim (29) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82882)
03 Mayıs 2021 Pazartesi 16:47
Bingöl de halk otobüsleri var çoğu hdp li kasıtlı bilerek tepki olarak bir otobus çalışmıyor bu uda gündeme getir adamsan her yerde çalışıyor Bingöl sahipsiz
Beğendim (28) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82900)
04 Mayıs 2021 Salı 19:06
@Misafir Kullanıcı Hdpli diye çalışmıyor kardeş varsa bir itirazın git AKP'li belediye başkanına de ki AKP'li otobüs istiyoruz yasa insanlarla dalga mı geciyorsun otobüsleri yönetenler hepsi akp kadroları gelip HDP uzerinden siyaset yapıyorsun yazık gerçekten yazık bingöl online bı saçma yorumu yayınladiysaniz ona verilerin haklı ve cevapları da yayınlayın
Beğendim (2) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82896)
04 Mayıs 2021 Salı 13:38
@Misafir Kullanıcı Benim bildiğim hat otobüslerini yöneten kişi akp bin Bingöl'de önde gelen isimlerinden sen çıkmış otobüs sahipleri hdpli diye çalışmıyor diyorsun bırakın artık bı kirli siyaseti ülkeyi uçuruma sürüklediğiniz yetmedi mi sen bucusun sen filan partidensin diye diye insanları düşman eylediniz birbirlerine yeter artik yeterr
Beğendim (2) Beğenmedim (6)Cevapla
18.05.2021
10:35
Türkiye`deki işsiz sayısı yılın ilk çeyreğinde yükseldi
Türkiye'deki işsiz sayısı yılın ilk çeyreğinde yükseldi
Türkiye İstatistik Kurumu 2021 yılı ilk çeyrek işsizlik rakamlarını açıkladı. Söz konusu dönemde Türkiye genelindeki işsiz sayısı bir önceki çeyreğe göre, 142 bin kişi artarak 4 milyon 118 bin kişi oldu.
18.05.2021
09:27
Normalleşme sürecinde yeni kritik eşik `Yüzde 50`
Normalleşme sürecinde yeni kritik eşik 'Yüzde 50'
Temmuz ayına kadar 30 milyon kişinin daha aşılanması halinde yüzde 50 oranına ulaşmak mümkün olacak. Nüfusun yüzde 50'sinin aşılanması bile vaka sayılarını ciddi oranda azaltıp, Covid-19'a bağlı ölüm sayılarını da tek haneli rakamlara düşürebilir. Doç. Dr. Muhammed Keskin 'Nüfusun yüzde 50'sinin aşılanmasıyla tamamen normalleşemesek de yurt dışı ve şehirlerarası kısıtlamalar kalkacak, turizm sezonu açılacak, okullar ve restoranlar tedbirli de olsa açık kalmaya devam edecektir.' dedi.
18.05.2021
09:27
İşte esnafa 5 bin TL hibe desteğinin ayrıntıları
İşte esnafa 5 bin TL hibe desteğinin ayrıntıları
1 Haziran sonrası atılacak normalleşme adımlarının ve esnafa bir dizi müjde içeren kararların belirleneceği toplantı sonrası Başkan Erdoğan ulusa sesleniyor.
18.05.2021
09:26
Kafe ve restoranlara Avrupa modeli: Bahçesi olan açılsın
Kafe ve restoranlara Avrupa modeli: Bahçesi olan açılsın
1 Haziran'a kadar sadece paket servisle açılmalarına izin verilen kafe ve restoranlar Avrupa modeli istiyor: Bahçesi olanlar açılsın, olmayanlar kaldırıma masa atsın.
17.05.2021
15:47
`Ödeme emirlerini durduracak mısınız?`
'Ödeme emirlerini durduracak mısınız?'
HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir, Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay'ın yanıtlaması üzerine verdiği önergede, Diyanet Vakfı tarafından icraya verilen esnafı sordu: 'Diyanet Vakfına bağlı iş yerlerine mahkeme kararı ile yapılan ödeme emirlerini durduracak mısınız?'
17.05.2021
15:46
17 gün sonra siftah yaptılar!
17 gün sonra siftah yaptılar!
Bingöl'de tam kapanma sürecinin bitmesi ve kademeli normalleşme sürecinin başlamasıyla cadde ve sokaklarda yoğunluk oluşurken, 17 gün sonra da birçok esnaf işyeri açtı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir