Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
19 Şubat 2020 Çarşamba
°C

Kaldırım İşgali Önlenebilecek mi?

Bingöl Belediye Başkanı Erdal Arıkan, kaldırım işgalini sonlandırabilecek mi?

04 MAYIS 2019 CUMARTESİ 20:02
46
13408
27
AA aa
Kaldırım İşgali Önlenebilecek mi?

Bingöl'ün kangrenleşen sorunu olan "Kaldırım İggali"nin önlenmesinde ön görüşmelerini yapmaya başlayan ve Ramazan Bayramı sonrasında denetimlerin daha sıkı ve tavizsiz olacağını beyan eden Bingöl Belediye Başkanı Sayın Erdal Arıkan'ın; 

* Bu kararında başarılı olacağına inanıyor musunuz?

* Sizce kaldırım işgalinde esnafların baskısı Başkan Arıkan'ı yıldıracak mı?

* Olası baskılarda siyasilerin 'vazgeç' baskısı söz konusu olur mu?

NOT: Lütfen yorumlarınızda kişiler üzerinden polemik yaratmak, kişilik haklarına saldırı, iftira içerikli yaklaşımlardan kaçınınız. Eleştiri olacaktır ancak hakarete dönüşmemesi, ilgililerin bundan istifade etmesine vesile olacaktır. Yol gösterici olunması dileğiyle...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_54398)
12 Ocak 2020 Pazar 19:49
Neden her şey yöneticilerden beklenilir bu problemi çözmek isteyen esnafa halk tepkisini koysa ya da esnaflarımızda yaşattığı sorunun farkına varsa daha iyi olmaz mı?Var olan problemleri yöneticilere yıkmaya çalışmak doğru düşünme.......
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52652)
13 Kasım 2019 Çarşamba 21:52
Öncelikle halk olarak yerel seçim beyannamesinde söz verdiği projelerin yerine getirilmesini halk 5 aydır sabırsızlıkla bekliyor maalesef şu ana kadar yol kaldırım parke taşından başka bir şey yapılmadı mesela teleferik şehir stadyumu aşağı çarşı deresinin ıslahı parkur sit piknik alanları hükümet konağın eski yerinin kent meydanına dönüştürülmesi hiç biri proje aşamasında değil bu arada bingöl online sevgi saygı çerçevesinde hakaret küfür iftira atmadan gayet medeni seviyeli uygar çağdaş demokrasi anlayışı çerçevesinde yaptığımız mesajları yayınlayın tarafsız adil ilkeli davranın
Beğendim (12) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51577)
15 Ekim 2019 Salı 08:15
Şehit Mustafa Gündoğdu mahallesinde sağlı solu işkalere kim dur diyecek
Beğendim (16) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_50842)
01 Ekim 2019 Salı 09:03
vatandaşlarımız başkana destek verirse arkasında durursa erdal başkanınımızın yapamayacağı şey yoktur.kaldırım işgalide köy münibüs sorunu kaçak yapılar hepsi hal olur.
Beğendim (19) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_50299)
22 Eylül 2019 Pazar 00:19
mümkün değil ne kaldırm işgalden kurtulur nede işgal ve ilegal yapılar yıkılır bu irade bingöl belediyesinde yok
Beğendim (11) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_50034)
17 Eylül 2019 Salı 18:49
Ben bir bayan olarak kaldırımlardan geçerken çok rahatsız oluyorum. Hatta bazen yolun ortasından geçiyorum.
Beğendim (21) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49842)
11 Eylül 2019 Çarşamba 07:58
Asla bitiremez, bir işi yapabilmek için iradeli olmak lazım, mevcut başkanın kendi iradesi yok bunu açık açık görüyoruz. Etrafına aldığı akıl babaları ile de asla yapamaz, hatta not edin 5 yıl sonra dönüp baktığınız da belediyeyi koca bir enkaz olarak bırakacaktır.
Beğendim (16) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49481)
05 Eylül 2019 Perşembe 09:40
5 ay geçti, herhangi bir adım atamayan bundan sonra atamaz.Bana göre bingöldeki bütün sorunların temel kaynağı siyasiler. Sorunlar çıkaran siyasilerdir.Kurumlarda personel işe gitmez arkasında siyasi çıkıyor personel çalışmaz sorguladığında arkasında siyasi çıkıyor. nerede bir yanlış varsa sorguladığında arkasında siyasi çıkıyor. Bu yüzden bu sorunda çözülmez.
Beğendim (12) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49183)
27 Ağustos 2019 Salı 12:34
* Bu kararında başarılı olacağına inanmıyorum.
* Evet, bence kaldırım işgalinde esnafların baskısı Başkan Arıkan'ı yıldıracak.
* Evet, siyasiler bu karar üzerinde 'Vazgeç' talimatını verecekler.
Beğendim (11) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_54856)
26 Ocak 2020 Pazar 16:01