Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
19 Ocak 2021 Salı
-3 °C Bulutlu

Kaldırım İşgali Önlenebilecek mi?

Bingöl Belediye Başkanı Erdal Arıkan, kaldırım işgalini sonlandırabilecek mi?

04 MAYIS 2019 CUMARTESİ 20:02
50
63350
44
AA aa
Kaldırım İşgali Önlenebilecek mi?

Bingöl'ün kangrenleşen sorunu olan "Kaldırım İggali"nin önlenmesinde ön görüşmelerini yapmaya başlayan ve Ramazan Bayramı sonrasında denetimlerin daha sıkı ve tavizsiz olacağını beyan eden Bingöl Belediye Başkanı Sayın Erdal Arıkan'ın; 

* Bu kararında başarılı olacağına inanıyor musunuz?

* Sizce kaldırım işgalinde esnafların baskısı Başkan Arıkan'ı yıldıracak mı?

* Olası baskılarda siyasilerin 'vazgeç' baskısı söz konusu olur mu?

NOT: Lütfen yorumlarınızda kişiler üzerinden polemik yaratmak, kişilik haklarına saldırı, iftira içerikli yaklaşımlardan kaçınınız. Eleştiri olacaktır ancak hakarete dönüşmemesi, ilgililerin bundan istifade etmesine vesile olacaktır. Yol gösterici olunması dileğiyle...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80705)
15 Ocak 2021 Cuma 14:30
Bingöl de insana gerçekten değer verilmiyor. Allah aşkına bu kaldırımların hali nedir böyle zaten yürüyemiyoruz birde ortasına süslü aydınlatma direği dikmiş belediyemiz. 50 cm lik kaldırıma en güzel aydınlatmayı yapsan neye yarar. Uydukent in hali fena yarın öbür gün öğrenciler geldiğinde yolun ortasından yürütürsünüz artık.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80047)
20 Aralık 2020 Pazar 14:22
Bingöl'de kaldırım işgali bitmez çünkü yıllardır yetkili yetkisiz herkes bu sorunu dile getiriyor ama kimse çözemiyor...
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_64257)
11 Kasım 2020 Çarşamba 08:22
ben inanmıyorum bu memlekette kimse asil işini yapsın belediyede kendi asil işini yapmıyor başka işlerle uğraşıyor.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62440)
23 Eylül 2020 Çarşamba 09:23
Kollukla beraber çalışsın zabıta, o zaman biter. Şehrin görüntüsü bir anda değişir.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61403)
27 Ağustos 2020 Perşembe 15:16
Bingöl'de düğünler neden yasaklanmıştır.
Bingöl,de düğünler neden yasaklanmiyor .Hiç bir kurala uyulmuyor. Yetkililer nerede?
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61118)
18 Ağustos 2020 Salı 22:50
Yaptığımız yorumlar maalesef karşılık bulmuyor.yorumda kalıyor çok üzücü.Yorumlardan hangisi dillendirilebiliyor.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61094)
18 Ağustos 2020 Salı 12:04
Urfa valisi Bingöl'de gelsin.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61093)
18 Ağustos 2020 Salı 12:03
Bingöl'de düğünler maalesef denetlenmiyor.dugun başlangıcında bir iki sözde uyarı yapılıyor.sonrasi facia.neden göz yumuluyor.hersey sözde kalmamalı.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60984)
14 Ağustos 2020 Cuma 20:13
Şoförler cemiyetinin önündeki kaldırımdan yürümek imansız .kaldırım. Park eden araçlarla dolu.kaldirim yayaların değil mi ?başkan bunları görmüyor mu.?üstelik şehrin merkezi.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60787)
08 Ağustos 2020 Cumartesi 21:36
Düğün salonlarında maalesef taş kayip denetim yok.el ele oyunlara devam .yetkililer nerede?
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
18.01.2021
18:10
250 milyon nüfuslu ülkede BİP çılgınlığı! Whatsapp`ı siliyorlar
250 milyon nüfuslu ülkede BİP çılgınlığı! Whatsapp'ı siliyorlar
Türkiye'nin yerli uygulamasın BİP, dünyaya açılmaya başladı. Endonezyalılar, WhatsApp'ta mahremiyetin korunmasına ilişkin endişeler nedeniyle, Türkiye'nin sosyal iletişim platformu BiP'e geçmeye başladı. Popüler mesajlaşma uygulaması Whatsapp'a tepki çeken kararından ötürü dünya çapında boykot başlamıştı.
18.01.2021
17:56
`Bingöl deyince dimdik duran insanlar aklımıza geliyor`
'Bingöl deyince dimdik duran insanlar aklımıza geliyor'
AK Parti 7. Olağan Kongresinde konuşan Genel Başkan Yardımcısı Hamza Dağ: 'Bingöl deyince İzmir'den şöyle bir baktığımda aklımıza ne geliyor diye düşündüm. Açıkçası Bingöl ve Bingöllüler deyince sadece bu dönemde terörle önemli bir mesafe kat ettiğimizi bu dönemde değil her dönem milletinin ve devletinin yanında olan burada bir sınır taşı gibi dimdik duran insanlar aklımıza geliyor.'
18.01.2021
17:55
`En büyük sorun tarımsal üretim olacak`
'En büyük sorun tarımsal üretim olacak'
CHP Bingöl İl Başkanı Hasan Aktaş: 'Gelecek yılların en önemli sorunlarından biri de tarımsal üretim olacak. Dünyanın en verimli topraklarına sahip ülkelerden biri olmamıza rağmen gelinen nokta içler acısıdır.'
18.01.2021
17:54
Çelik`ten seçmeli ders çağrısı
Çelik'ten seçmeli ders çağrısı
Çocukların Kur'an ahlakı ve Peygamber sevgisiyle yetiştirilmesi gerektiğini belirten Diyanet-Sen Bingöl Şube Başkanı Mücahit Çelik, Kur'an-ı Kerim, Peygamber Efendimizin Hayatı, Temel Dini Bilgiler derslerinin tercih edilmesi çağrısında bulundu.
18.01.2021
17:53
Eski Bakan Kılıç`tan Vali Ekinci`ye ziyaret
Eski Bakan Kılıç'tan Vali Ekinci'ye ziyaret
Bir dizi temas ve incelemelerde bulunmak üzere Bingöl'de bulunan Gençlik ve Spor eski Bakanlarından Suat Kılıç, Vali Kadir Ekinci'yi ziyaret etti.
18.01.2021
17:52
281 köy yoluna kar engeli
281 köy yoluna kar engeli
Bingöl'de etkili olan kar yağışı nedeniyle 281 köy yolunu ulaşıma kapandı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir