Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
16 Mayıs 2022 Pazartesi
15 °C Açık

Kaldırım İşgali Önlenebilecek mi?

Bingöl Belediye Başkanı Erdal Arıkan, kaldırım işgalini sonlandırabilecek mi?

Kaldırım İşgali Önlenebilecek mi?
04 MAYIS 2019 CUMARTESİ 20:02
53
87254
53
AA aa

Bingöl'ün kangrenleşen sorunu olan "Kaldırım İggali"nin önlenmesinde ön görüşmelerini yapmaya başlayan ve Ramazan Bayramı sonrasında denetimlerin daha sıkı ve tavizsiz olacağını beyan eden Bingöl Belediye Başkanı Sayın Erdal Arıkan'ın; 

* Bu kararında başarılı olacağına inanıyor musunuz?

* Sizce kaldırım işgalinde esnafların baskısı Başkan Arıkan'ı yıldıracak mı?

* Olası baskılarda siyasilerin 'vazgeç' baskısı söz konusu olur mu?

NOT: Lütfen yorumlarınızda kişiler üzerinden polemik yaratmak, kişilik haklarına saldırı, iftira içerikli yaklaşımlardan kaçınınız. Eleştiri olacaktır ancak hakarete dönüşmemesi, ilgililerin bundan istifade etmesine vesile olacaktır. Yol gösterici olunması dileğiyle...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87460)
01 Aralık 2021 Çarşamba 16:20
Yasak herkese eşit uygulanırsa neden olmasın
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84931)
19 Ağustos 2021 Perşembe 14:54
Maden sokağa el atılması gerekiyor öncelikle yolu işgal edip manavlara peşkeş çekilmesi kabul edilebilir bi durum değil Cimer'e en yakın zamanda fotoğraf ile başvuracam ve bu işgali ortadan kaldıracam Manavları ve maden sokaktaki Hal'i kaldırıp Fırın başta olmak üzere 2 3 kişiye pay edip manavları biz sokak sakinlerine bela ettiler bu problem ortadan kalkmadan maden sokakta ne uyuşturucu ticareti ne kumarhane ne de araç trafiği düzelir.Köy minübüslerinden bahsetmiyorum bile anlayacağınız Zabıtasından temizlik görevlisine hiç kimse görevini yerine getirmiyor.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84757)
10 Ağustos 2021 Salı 16:10
bingölün en büyük sorunu dan birde kaldırım sorunu adam kayırma oldukça kaldırım larımız temizlenmez bi zabıta arkadaşa sordum neden temizlemiyorsunuz ben bi esnafa uyarıda bulundun iki dakika sonra sayın vekilim arayıp aradan ayrılmamı istedi bizim halimiz ?
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84731)
09 Ağustos 2021 Pazartesi 23:54
Erdal hoca diyecem çünkü başkanlığı yapamıyorsun 4 yolda bulunan seyyar satıcılar kaldırsın uydukentte kaldırımları işğal eden ek dükkan ilave edenimi desem milletin hakkını gasp edenler birer zalimsiniz
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir (@Misafir_81393)
24 Şubat 2021 Çarşamba 11:06
Bingöl belediyesi kaldırım işgaline son verir ise adam kayırmaksızın falanca filanca demez ise tarafsız bir şekilde tamamını kaldırır ise uydukent ve uzunsavata kaldırımı dükanlarına ilave ednleri kahvehanelerin kürsülerini kaldırım ve cadde ortasına atanların tamamını yeşil alanların tamamını örneğin merkez toki nin içindeki parkı işgalden kurtarır ise o zaman gerçektek bingöl belediye başkanımız erdal beyi cani yürekten kutlarız.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_81331)
18 Şubat 2021 Perşembe 16:13
... belediye tarafindan verilen kisa zaman sonrasi hala isgaliye devam ediyorsa iste o zaman cezai islem uygulanmalidir ve uygulanirken kimsenin gozunun yasina bakilmamalidir. Sonuca memleketin hayrina insanimizin hayrinadir. Topyekun bir duzenleme getirilmelidir. yayalar icin ozellikle sehiricinin rahatlamasi gerekir.
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_81330)
18 Şubat 2021 Perşembe 16:11
isgalin sona ermesi icin oncelikle esnafin bencillik duygusundan arinmasi gerekir, herkes kendisini dusundugunden dolayi gelip gecen yayaya saygi unutulmus durumdadir. unutmasinlarki isgaliye yapaninda ailesi ayni sorundan muzadirptir. Once igneyi kendimize batiralim ondan sonra cuvaldizi baskasina, biz millet olarak kurallara uyarsa belediyenin cezai islemine gerek kalmaz ama yok eger belediye isgaliye parasi aliyorsa buda isgal edilmeye sebep vereceginden dolayi en buyuk suclu belediyedir. Once isgal parasini kaldirmasi gerekir sonrada esnafa kisa bir zaman tanimalidir.......
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_81160)
07 Şubat 2021 Pazar 00:15
maden sokataki rezalet her şeyin örneğidir maden sokak adeta mafya bari tarzı ile işgal altındadır zabıta emeklisi elektrik trafosonun etrafını çevirerek manav haline getirmiş yetmediği gibi yolun ortasına kadar işgalini sürdürüyor Bir başka İşgalci sözde şehit yakını ...... yaparak 3 tane fotoğraf asarak .cevdet yılmaz.feyzi berdibek .erdal arıkan milleti hiçe saymaktadır sayın yetkililerden bu işgalcilerin işgallerine son verdirelim.çünkü bu vebaldir göz yumulmamalı tşk
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80705)
15 Ocak 2021 Cuma 14:30
Bingöl de insana gerçekten değer verilmiyor. Allah aşkına bu kaldırımların hali nedir böyle zaten yürüyemiyoruz birde ortasına süslü aydınlatma direği dikmiş belediyemiz. 50 cm lik kaldırıma en güzel aydınlatmayı yapsan neye yarar. Uydukent in hali fena yarın öbür gün öğrenciler geldiğinde yolun ortasından yürütürsünüz artık.
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
16.05.2022
17:25
Detay Dergisi 3. Sayısı çıktı
Detay Dergisi 3. Sayısı çıktı
Bingöl'ün en etkin ve seçkin dergisi Detay, 3. sayısıyla okurlarıyla buluştu. Derginin kapak manşetinde; kamuoyunun merak ettiği, hatta birçok kişinin bilgi sahibi olmadığı Şeyh Said Harekâtına dair çarpıcı detaylar yer aldı.
16.05.2022
16:48
`Engellilere her türde eğitim fırsatının sağlanması devletin zorunluluğudur`
'Engellilere her türde eğitim fırsatının sağlanması devletin zorunluluğudur'
Bingöl Engelliler Kültür Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Bahattin Tüz, 'Engelli bireylerin kendilerini gerçekleştirmesi, geliştirmesi için her kademe ve türde eğitim imkan ve fırsatının sağlanması devlet için temel bir sorumluluk ve zorunluluktur.'
16.05.2022
16:47
Yüzde 100 hibeli kükürt dağıtımı yapıldı
Yüzde 100 hibeli kükürt dağıtımı yapıldı
Tarım ve Orman İl Müdürlüğü'nce İl Özel İdare desteğiyle çiftçilere yüzde 100 hibeli olarak kükürt dağıtımı yapıldı.
16.05.2022
16:46
`Toplumun bütün kesimlerine ulaşmaya çalışacağız`
'Toplumun bütün kesimlerine ulaşmaya çalışacağız'
SGK İl Müdürü Muzaffer Çakar: 'Sosyal Güvenlik Kurumunu, herkese ve her kesime tanıtmak, insanlarda sosyal güvenlik bilincinin oluşmasına katkı sağlamak amacıyla düzenlediğimiz etkinliklerde, iletişimin her yöntemi kullanılarak toplumun bütün kesimlerine ulaşmaya çalışacağız.'
16.05.2022
16:45
SAR Ekibi, AFAD Eğitimine Katıldı
SAR Ekibi, AFAD Eğitimine Katıldı
Bingöl SAR ekibi, Adana AFAD Birlik Müdürlüğünde verilen orta seviye akreditasyon eğitimine katıldı.
16.05.2022
16:44
Göçerlere Hayvan Hastalıkları Anlatıldı
Göçerlere Hayvan Hastalıkları Anlatıldı
Bingöl İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, göçerleri hayvan hareketleri ve hayvan hastalıkları konusunda bilgilendirdi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir