Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
29 Kasım 2022 Salı
5 °C Bulutlu ve güneşli

Kaldırım İşgali Önlenebilecek mi?

Bingöl Belediye Başkanı Erdal Arıkan, kaldırım işgalini sonlandırabilecek mi?

Kaldırım İşgali Önlenebilecek mi?
04 MAYIS 2019 CUMARTESİ 20:02
53
88000
53
AA aa

Bingöl'ün kangrenleşen sorunu olan "Kaldırım İggali"nin önlenmesinde ön görüşmelerini yapmaya başlayan ve Ramazan Bayramı sonrasında denetimlerin daha sıkı ve tavizsiz olacağını beyan eden Bingöl Belediye Başkanı Sayın Erdal Arıkan'ın; 

* Bu kararında başarılı olacağına inanıyor musunuz?

* Sizce kaldırım işgalinde esnafların baskısı Başkan Arıkan'ı yıldıracak mı?

* Olası baskılarda siyasilerin 'vazgeç' baskısı söz konusu olur mu?

NOT: Lütfen yorumlarınızda kişiler üzerinden polemik yaratmak, kişilik haklarına saldırı, iftira içerikli yaklaşımlardan kaçınınız. Eleştiri olacaktır ancak hakarete dönüşmemesi, ilgililerin bundan istifade etmesine vesile olacaktır. Yol gösterici olunması dileğiyle...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87460)
01 Aralık 2021 Çarşamba 16:20
Yasak herkese eşit uygulanırsa neden olmasın
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84931)
19 Ağustos 2021 Perşembe 14:54
Maden sokağa el atılması gerekiyor öncelikle yolu işgal edip manavlara peşkeş çekilmesi kabul edilebilir bi durum değil Cimer'e en yakın zamanda fotoğraf ile başvuracam ve bu işgali ortadan kaldıracam Manavları ve maden sokaktaki Hal'i kaldırıp Fırın başta olmak üzere 2 3 kişiye pay edip manavları biz sokak sakinlerine bela ettiler bu problem ortadan kalkmadan maden sokakta ne uyuşturucu ticareti ne kumarhane ne de araç trafiği düzelir.Köy minübüslerinden bahsetmiyorum bile anlayacağınız Zabıtasından temizlik görevlisine hiç kimse görevini yerine getirmiyor.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84757)
10 Ağustos 2021 Salı 16:10
bingölün en büyük sorunu dan birde kaldırım sorunu adam kayırma oldukça kaldırım larımız temizlenmez bi zabıta arkadaşa sordum neden temizlemiyorsunuz ben bi esnafa uyarıda bulundun iki dakika sonra sayın vekilim arayıp aradan ayrılmamı istedi bizim halimiz ?
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84731)
09 Ağustos 2021 Pazartesi 23:54
Erdal hoca diyecem çünkü başkanlığı yapamıyorsun 4 yolda bulunan seyyar satıcılar kaldırsın uydukentte kaldırımları işğal eden ek dükkan ilave edenimi desem milletin hakkını gasp edenler birer zalimsiniz
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir (@Misafir_81393)
24 Şubat 2021 Çarşamba 11:06
Bingöl belediyesi kaldırım işgaline son verir ise adam kayırmaksızın falanca filanca demez ise tarafsız bir şekilde tamamını kaldırır ise uydukent ve uzunsavata kaldırımı dükanlarına ilave ednleri kahvehanelerin kürsülerini kaldırım ve cadde ortasına atanların tamamını yeşil alanların tamamını örneğin merkez toki nin içindeki parkı işgalden kurtarır ise o zaman gerçektek bingöl belediye başkanımız erdal beyi cani yürekten kutlarız.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_81331)
18 Şubat 2021 Perşembe 16:13
... belediye tarafindan verilen kisa zaman sonrasi hala isgaliye devam ediyorsa iste o zaman cezai islem uygulanmalidir ve uygulanirken kimsenin gozunun yasina bakilmamalidir. Sonuca memleketin hayrina insanimizin hayrinadir. Topyekun bir duzenleme getirilmelidir. yayalar icin ozellikle sehiricinin rahatlamasi gerekir.
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_81330)
18 Şubat 2021 Perşembe 16:11
isgalin sona ermesi icin oncelikle esnafin bencillik duygusundan arinmasi gerekir, herkes kendisini dusundugunden dolayi gelip gecen yayaya saygi unutulmus durumdadir. unutmasinlarki isgaliye yapaninda ailesi ayni sorundan muzadirptir. Once igneyi kendimize batiralim ondan sonra cuvaldizi baskasina, biz millet olarak kurallara uyarsa belediyenin cezai islemine gerek kalmaz ama yok eger belediye isgaliye parasi aliyorsa buda isgal edilmeye sebep vereceginden dolayi en buyuk suclu belediyedir. Once isgal parasini kaldirmasi gerekir sonrada esnafa kisa bir zaman tanimalidir.......
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_81160)
07 Şubat 2021 Pazar 00:15
maden sokataki rezalet her şeyin örneğidir maden sokak adeta mafya bari tarzı ile işgal altındadır zabıta emeklisi elektrik trafosonun etrafını çevirerek manav haline getirmiş yetmediği gibi yolun ortasına kadar işgalini sürdürüyor Bir başka İşgalci sözde şehit yakını ...... yaparak 3 tane fotoğraf asarak .cevdet yılmaz.feyzi berdibek .erdal arıkan milleti hiçe saymaktadır sayın yetkililerden bu işgalcilerin işgallerine son verdirelim.çünkü bu vebaldir göz yumulmamalı tşk
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80705)
15 Ocak 2021 Cuma 14:30
Bingöl de insana gerçekten değer verilmiyor. Allah aşkına bu kaldırımların hali nedir böyle zaten yürüyemiyoruz birde ortasına süslü aydınlatma direği dikmiş belediyemiz. 50 cm lik kaldırıma en güzel aydınlatmayı yapsan neye yarar. Uydukent in hali fena yarın öbür gün öğrenciler geldiğinde yolun ortasından yürütürsünüz artık.
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
29.11.2022
09:56
AK Parti açıkladı! Seçim erkene alınabilir,
AK Parti açıkladı! Seçim erkene alınabilir,
Altılı Masa'nın Parlamenter Sisteme geçiş anayasa teklifini açıklamasının ardından AK Parti'den flaş bir çıkış geldi. 'Seçim tarihi bayram ve hac tarihine göre ayarlanabilir' diyen AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, 'Cumhurbaşkanlığı sistemi revize edilebilir; muhalefet kapıları kapatmasaydı her şeyi konuşurduk' dedi...
29.11.2022
09:45
Milyonlar merak içindeydi Erdoğan`dan EYT açıklaması
Milyonlar merak içindeydi Erdoğan'dan EYT açıklaması
Emeklilikte yaşa takılanların beklediği düzenleme için atık sayılı günler kaldı. İşverenler EYT için hükümete taleplerini iletti, formüller masada. Cumhurbaşkanı Erdoğan, dün akşamki kabine toplantısı sonrası yaptığı açıklamada çalışmaları en kısa sürede tamamlayıp kamuoyuna açıklayacaklarını duyurdu.
29.11.2022
09:35
Kış Lastiği Uygulaması 1 Aralık`ta başlıyor
Kış Lastiği Uygulaması 1 Aralık'ta başlıyor
Milyonlarca araç sahini için için zorunlu kış lastiği uygulamasının başlamasına sayılı günler kaldı.1 Aralık tarihinde başlayacak olan zorunlu kış lastiği uygulaması için araç sahiplerine önemli uyarı geldi. 1 Ocak 2023'ten itibaren yeniden değerleme oranının da devreye girmesiyle birlikte kış lastiği takmayanlara kesilen ceza artacak.
28.11.2022
18:53
Sözen: `Seçimin kaderini gençler tayin edecek`
Sözen: 'Seçimin kaderini gençler tayin edecek'
Bir dizi ziyaretlerde bulunmak için geldiği Bingöl'de seçim rüzgârını erken estiren isimlerden Ziya Sözen, aday adayı olacağını da ilan etmiş oldu. Seçime dair değerlendirmelerini paylaşan Sözen: 'Seçim kaderini gençlerin kararı tayin edecektir. Gençlik buluşması için hazırlıklarımıza başladık. Biz değil, gençler konuşacak. Raporu da ilgili tüm mercilere sunacağız.'
28.11.2022
18:45
Tıkla ne kadar emekli maaşı alacağını hemen öğren
Tıkla ne kadar emekli maaşı alacağını hemen öğren
SGK, 'Emekli olursam ne kadar maaş alırım?' uygulamasını erişime açtı. Kullanıcılar, emekli maaşı hesaplama uygulaması ile maaş miktarını öğrenebilecek. İşte detaylar.
28.11.2022
16:16
Belediye`nin 2023 bütçesi 982 milyon lira
Belediye'nin 2023 bütçesi 982 milyon lira