Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
11 Nisan 2021 Pazar
7 °C Güneşli

Kaldırım İşgali Önlenebilecek mi?

Bingöl Belediye Başkanı Erdal Arıkan, kaldırım işgalini sonlandırabilecek mi?

04 MAYIS 2019 CUMARTESİ 20:02
51
73797
48
AA aa
Kaldırım İşgali Önlenebilecek mi?

Bingöl'ün kangrenleşen sorunu olan "Kaldırım İggali"nin önlenmesinde ön görüşmelerini yapmaya başlayan ve Ramazan Bayramı sonrasında denetimlerin daha sıkı ve tavizsiz olacağını beyan eden Bingöl Belediye Başkanı Sayın Erdal Arıkan'ın; 

* Bu kararında başarılı olacağına inanıyor musunuz?

* Sizce kaldırım işgalinde esnafların baskısı Başkan Arıkan'ı yıldıracak mı?

* Olası baskılarda siyasilerin 'vazgeç' baskısı söz konusu olur mu?

NOT: Lütfen yorumlarınızda kişiler üzerinden polemik yaratmak, kişilik haklarına saldırı, iftira içerikli yaklaşımlardan kaçınınız. Eleştiri olacaktır ancak hakarete dönüşmemesi, ilgililerin bundan istifade etmesine vesile olacaktır. Yol gösterici olunması dileğiyle...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir (@Misafir_81393)
24 Şubat 2021 Çarşamba 11:06
Bingöl belediyesi kaldırım işgaline son verir ise adam kayırmaksızın falanca filanca demez ise tarafsız bir şekilde tamamını kaldırır ise uydukent ve uzunsavata kaldırımı dükanlarına ilave ednleri kahvehanelerin kürsülerini kaldırım ve cadde ortasına atanların tamamını yeşil alanların tamamını örneğin merkez toki nin içindeki parkı işgalden kurtarır ise o zaman gerçektek bingöl belediye başkanımız erdal beyi cani yürekten kutlarız.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_81331)
18 Şubat 2021 Perşembe 16:13
... belediye tarafindan verilen kisa zaman sonrasi hala isgaliye devam ediyorsa iste o zaman cezai islem uygulanmalidir ve uygulanirken kimsenin gozunun yasina bakilmamalidir. Sonuca memleketin hayrina insanimizin hayrinadir. Topyekun bir duzenleme getirilmelidir. yayalar icin ozellikle sehiricinin rahatlamasi gerekir.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_81330)
18 Şubat 2021 Perşembe 16:11
isgalin sona ermesi icin oncelikle esnafin bencillik duygusundan arinmasi gerekir, herkes kendisini dusundugunden dolayi gelip gecen yayaya saygi unutulmus durumdadir. unutmasinlarki isgaliye yapaninda ailesi ayni sorundan muzadirptir. Once igneyi kendimize batiralim ondan sonra cuvaldizi baskasina, biz millet olarak kurallara uyarsa belediyenin cezai islemine gerek kalmaz ama yok eger belediye isgaliye parasi aliyorsa buda isgal edilmeye sebep vereceginden dolayi en buyuk suclu belediyedir. Once isgal parasini kaldirmasi gerekir sonrada esnafa kisa bir zaman tanimalidir.......
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_81160)
07 Şubat 2021 Pazar 00:15
maden sokataki rezalet her şeyin örneğidir maden sokak adeta mafya bari tarzı ile işgal altındadır zabıta emeklisi elektrik trafosonun etrafını çevirerek manav haline getirmiş yetmediği gibi yolun ortasına kadar işgalini sürdürüyor Bir başka İşgalci sözde şehit yakını ...... yaparak 3 tane fotoğraf asarak .cevdet yılmaz.feyzi berdibek .erdal arıkan milleti hiçe saymaktadır sayın yetkililerden bu işgalcilerin işgallerine son verdirelim.çünkü bu vebaldir göz yumulmamalı tşk
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80705)
15 Ocak 2021 Cuma 14:30
Bingöl de insana gerçekten değer verilmiyor. Allah aşkına bu kaldırımların hali nedir böyle zaten yürüyemiyoruz birde ortasına süslü aydınlatma direği dikmiş belediyemiz. 50 cm lik kaldırıma en güzel aydınlatmayı yapsan neye yarar. Uydukent in hali fena yarın öbür gün öğrenciler geldiğinde yolun ortasından yürütürsünüz artık.
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80047)
20 Aralık 2020 Pazar 14:22
Bingöl'de kaldırım işgali bitmez çünkü yıllardır yetkili yetkisiz herkes bu sorunu dile getiriyor ama kimse çözemiyor...
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_64257)
11 Kasım 2020 Çarşamba 08:22
ben inanmıyorum bu memlekette kimse asil işini yapsın belediyede kendi asil işini yapmıyor başka işlerle uğraşıyor.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62440)
23 Eylül 2020 Çarşamba 09:23
Kollukla beraber çalışsın zabıta, o zaman biter. Şehrin görüntüsü bir anda değişir.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61403)
27 Ağustos 2020 Perşembe 15:16
Bingöl'de düğünler neden yasaklanmıştır.
Bingöl,de düğünler neden yasaklanmiyor .Hiç bir kurala uyulmuyor. Yetkililer nerede?
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61118)
18 Ağustos 2020 Salı 22:50