Gaziler Günü Programı çerçevesinde, Bingöl'ün Genç ilçesindeki Kültür Merkezinde gaziler onuruna yemek verildi.
Gaziler onuruna verilen akÅŸam yemeÄŸinde konuÅŸan Kaymakam Yusuf KaptanoÄŸlu, “Vatanı ve milleti için canlarını feda eden, büyük fedakârlıklar göstererek bu vatanı bizlere emanet eden aziz ÅŸehitlerimizi ve kahraman gazilerimizi hiçbir zaman unutmayacağız. Aziz ÅŸehitlerimizin kıymetli ailelerinin ve siz kahraman gazilerimizin derdine derman olmaya, sıkıntılarınızı çözmeye, hüznünüzde ve sevinçlerinizde her zaman yanınızda olmaya hazırız. Kaymakamlık olarak sizlerin taleplerini ve ihtiyaçlarını karşılamak üzere tüm kurum, kuruluÅŸlarımızla ve imkanlarımız dahilinde yanınızda olduÄŸumuzu ve taleplerinizin hassasiyetle takip edileceÄŸini bilmenizi istiyorum. Bu vesileyle gaziler gününüzü tebrik ediyor, baÅŸta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere, ebediyete intikal eden tüm ÅŸehitlerimizi ve gazilerimizi rahmetle, minnetle anıyorum. Siz kahraman gazilerimize de mutlu, huzurlu, saÄŸlıklı günler diliyorum” diye konuÅŸtu.
Yemek programına Kaymakam Yusuf KaptanoÄŸlu'nun yanı sıra Belediye BaÅŸkanı Mehmet Zeki Dirik, Cumhuriyet Savcısı Elanur Üzmez Turaç, Cumhuriyet Savcısı Seda Özcan, daire amirleri, dernek temsilcileri ve gaziler katıldı.