Kardeşler bingöl'de buluştu!Içişleri bakanlığı himayesinde yürütülen 'kardeş şehirler projesi' kapsamında bingöl-gümüşhane heyeti, tekrar bir araya geldi. bingöl'de gerçekleşen buluşma, renkli görüntülere sahne oldu.![]() ‘KardeÅŸ Åžehirler Projesi' kapsamında geçtiÄŸimiz ay GümüÅŸhane'ye giden Bingöl heyeti, bu GümüÅŸhane'yi ağırladı. GümüÅŸhane'de 3 gün boyunca misafir edilen çeÅŸitli tarihi ve turistik yerleri gezen Bingöl heyeti, bu kez 3 gün boyunca GümüÅŸhane'yi ağırlayacak. Önceki akÅŸam Vali Ali Mantı ve Belediye BaÅŸkanı Yücel Barakazi tarafından karşılanan heyet, etkinlik kapsamında gerçekleÅŸtirdiÄŸi ‘KardeÅŸlik YürüyüÅŸü' ile 3 günlük ziyarete start verdi. Merkez Hacılar Camii önünden Genç Caddesi'ne kadar davul zurna eÅŸliÄŸinde yürüyüÅŸ gerçekleÅŸtiren Bingöl ve GümüÅŸhane heyeti, daha sonra Haserek Kayak Merkezi ve Ilıcalara gezdi. Yöresel yemeklerin verildiÄŸi etkinlikte, tarihi ve turistik alanlar gezildi. “HER TEMAS İZ BIRAKIR” Benzeri projelerin bölgeye ciddi katkılar sunacağını ifaden Vali Ali Mantı; “ Zaten bunun emarelerini de en güzel ÅŸekilde görüyoruz. Her temas iz bırakır. Bu güzel ülkemiz dünyanın en güzel toprağı, Anadolu kucağı, Anadolu coÄŸrafyası. Kadimden beri sulhun, barışın, sükûnun, kardeÅŸliÄŸin, birliÄŸin ve beraberliÄŸin yurdudur" dedi. “BİZ BÜYÜK BİR MİLLETİZ” Birlik, beraberlik ve kardeÅŸliÄŸin ilelebet devam edeceÄŸini de vurgulayan Vali Mantı; "Bizim asla ayrılmaya, bölünmeye kata, teflikaya, birbirimize yan bakmaya zamanımızda yok, haddimiz de yok. Biz büyük bir milletiz. Dünyaya, mazlumlara kucak açmış bir milletiz. Nerede başı sıkışan bir mazlum olsa, benim Anadolu'm var, benim Türkiyem var. Nitekim biz dün olduÄŸu gibi bugünde bütün maÄŸdur ve mazlumlara sahip çıkıyoruz. Allah birliÄŸimiz ve kardeÅŸliÄŸimizi Türkiye'de ve tüm dünyada bozmasın. Özellikle Bingöl ve GümüÅŸhane kardeÅŸliÄŸinin en güzel yerlere gelmesini Allah'tan niyaz ediyorum” diye konuÅŸtu. “KARDEÅžLİĞİMİZ BAKİ OLACAK” Bingöl ve GümüÅŸhane kardeÅŸliÄŸinin baki kalacağını vurgulayan Belediye BaÅŸkanı Yücel Barakazi ise; “GümüÅŸhane'den tüm duygularıyla buraya gelen kardeÅŸlerimizi baÄŸrımıza basıyoruz. Bu kardeÅŸlik İnÅŸallah baki olacak, İnÅŸallah gelecekte de sadece bu iki ÅŸehir arasında deÄŸil, ülkemize de, insanlığa da örnek teÅŸkil edecek pek çok güzelliklere buradan imza atmış olacağız” ifadelerini kullandı. 2 gün sürecek olan etkinlik çerçevesinde GümüÅŸhane heyeti, çeÅŸitli etkinlik ve gezilere devam edecek.
YORUM YAZIN
|
|