İçiÅŸleri Bakanlığı tarafından yürütülen ‘KardeÅŸ Åžehirler Projesi' kapsamında GümüÅŸhane heyeti Bingöl'e geliyor. Proje kapsamında il protokolü ve sivil toplum kuruluÅŸlarının temsilcilerinden oluÅŸan GümüÅŸhane heyeti, Bingöl'de Bingöl protokolü ve STK temsilcileriyle bir araya gelecek.
Program kapsamında aralarında üst düzey bürokrat, il müdürü, STK temsilcisi ve gazetecilerin bulunduÄŸu GümüÅŸhane heyeti Bingöl'ün tarihi ve turistik yerlerini gezecek, Valilik baÅŸta olmak üzere çeÅŸitli kurumları ziyaret edecek ve düzenlenecek organizasyonlar sonunda GümüÅŸhane'ye uÄŸurlanacak.