KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
06 Şubat 2023 Pazartesi
-1 °C Kar

Kızılboğa'dan Sözen'e yanıt!

İYİ Parti Bingöl İl Başkanı Hasan Kızılboğa, Şehit Aileleri ve Güvenlik Korucuları Konfederasyonu Genel Başkanı Ziya Sözen'in '28 Şubat sürecinde bu Kemal Kılıçdaroğlu, bu 6'lı masanın ortağı Meral Akşener, sizlere irticacı diyordular' sözlerine yanıt verdi.

Kızılboğa`dan Sözen`e yanıt!
25 OCAK 2023 ÇARŞAMBA 18:03
16
2348
10
AA aa

İYİ Parti Bingöl İl Başkanı Hasan Kızılboğa, Şehit Aileleri ve Güvenlik Korucuları Konfederasyonu Genel Başkanı Ziya Sözen'in, geçtiğimiz haftasonu “Büyük Kadın Buluşması” programında, İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener ile ilgili söylemlerine yanıt verdi.

Meral Akşenir'in 28 Şubat'ta darbecilere karşı mücadele verdiğini söyleyen Kızılboğa, “Sayın Meral Akşener 28 Şubat'ta, darbecilere karşı tek başına rahmetli Erbakan'a destek veren ve 28 Şubat kararlarına imza atmayan biridir. Meral hanımı 28 Şubatçı olarak lanse ediliyorlar, bu hadsizliktir. Tayyip Erdoğan şiir nedeniyle cezaevine atıldığında Meral Akşener kendisine destekçi olmuştu. Sayın Akşener ile ilgili bir şey söylerken iki defa düşünsünler. Devlet memuru olarak Meral hanımı eleştirmek onun işi değil. Memurluktan ayrıl, siyasi rozetini tak o zaman meydana çık” dedi.

Sözen, geçtiğimiz gün yaptığı açıklamada ise şu ifadelere yer vermişti:

“İçinizde kara çarşaflı ablalarımız, bacılarımız var. 28 Şubat sürecinde bu Kemal Kılıçdaroğlu, bu 6'lı masanın ortağı Meral Akşener, sizlere irticacı diyordular. Başınızı örttüğünüz için aranızda ayrımcılık yapıyordular. Bugün de gelmişler aramıza, bizimle Sayın Cumhurbaşkanımızın arasına mesafe sokmaya çalışıyorlar.” 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_97725)
27 Ocak 2023 Cuma 16:05
kara çarşaflı kelimesi de yanlış kara nedir yahu çarşaflı desen yeter
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_97703)
27 Ocak 2023 Cuma 09:24
Kahraman korucuların hakkını savundun mu
sporu getirdiğin yer batırma noktası, kaldı siyaset sana ne hacet.
Düne kadar Feyzi ve Yusufun yanından çıkmıyordu önce bağımsız ol ve er meydanına çık ve siyasetini yap. Sen bile kendine inanmamışsın dostum
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_97681)
26 Ocak 2023 Perşembe 23:18
Milli görüşü bölüp iktar olmadını engellemek için akp yi abd ve israil kurdurdu ve onların politikalarını uyguluyor diyen rahmetli Erbakan değilmiydi ayrıca kafa gelince 28 şubatı abd israil tüsiad koç doğan yaptı deniliyor ama 15 temmuzdan sonra elkonulup sahipleri hapse atılan şirketlerin hepsi 28 şubatçıların listesinde islami-yeşil sermaye olarak geçen şirketler tüsiadçılara hiçbir şey olmadı
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_97675)
26 Ocak 2023 Perşembe 13:48
kim siyaset yapıyorsa memurluktan bir daha dönmemek üzere istifa edip öyle siyaset yapsın
Beğendim (10) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_97668)
26 Ocak 2023 Perşembe 11:29
Başkan gözlerin var AMA'sın. Parti kurulmadan önce ABD'nin Türkiye büyükelçisiyle, Hilary Clintonla, CİA Direktörü ile kaç defa görüşüldü sayısı belli değil. sen gelmiş fıkra anlatıyorsun
Beğendim (5) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_97704)
27 Ocak 2023 Cuma 09:35
@Misafir Kullanıcı AMA(Anlamı: Kör gözü görmeyen) Acaba bahsedilenler le görüşmeden iktidara gelen varmı bir aciklasan bizde bilelim. Anladigima göre ve sizin odanıza göre demek iyi parti iktidara gelecek diyorsunuz. O anlam çıkıyor icazet tamam yani. Birde İl başkanı öyle Sızın Tabirinizle AMA falan değil MHP den Gelme bence uyanık ve görüyor Bence. Cevabı bekliyorum memleket faydalansın
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_97665)
26 Ocak 2023 Perşembe 10:26
MGK kararlarını uygulayacam diyen meral değilmidi dönemin içişleri bakanı Anıtkabire gidip imanımızı tazelemeye geldik diyen yine meral değilmidi sen kimi koruyorsun 5 parti den kovulmuş birinden bahsediyoruz
Beğendim (4) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_97705)
27 Ocak 2023 Cuma 09:43
@Misafir Kullanıcı Anıtkabir de din tazelemek bayağı zoruna gitmiş anlaşılan bayağı Meral hanıma kafayı takmış sin ciddiye alıyorsun bu bir gelişme siz dinimizi nerede tazeliyorsunuz. Acaba. Birde bayağı araştırma yapmışsınız 5 partiden kovuldu diyorsunuz 1-dyp 2-mhp Birde kendi parti kurdu diyer 3 tanesini yazarsınız bilelim. Ama şu gerçek iyi parti bayağı sızı rahatsız etmiş. Siyasi. Görüşünü bilelim delikanlı isen .
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_97664)
26 Ocak 2023 Perşembe 09:23
Ziya Efendiyi Bingöl'de ne olduğunu bilmiyen yok. Bingöl'de Ziya Efendi'nin bir karşılığı yoktur. Cevap vermeye değmez.
Beğendim (13) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_97658)
25 Ocak 2023 Çarşamba 19:29
Sağa sola saldırmakla olmaz, ZİYAAAA.
Beğendim (12) Beğenmedim (4)Cevapla
06.02.2023
06:15
DEPREM BİNGÖL`DE DE HASARA NEDEN OLDU
DEPREM BİNGÖL'DE DE HASARA NEDEN OLDU
Bingöl Valisi Kadir Ekinci: 'Birkaç ilçemizde ufak çatlak ihbarları var onun ötesinde çok şükür büyük bir ihbar tarafımıza henüz ulaşmadı. Ekiplerimiz sahada tarama yapıyorlar şu an.'
05.02.2023
18:51
2 bin 323 engelli memur alınacak
2 bin 323 engelli memur alınacak
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Derya Yanık, 'Şubat ayı sonunda 2 bin 323 engelli bireyin kamuya memur olarak yerleştirilmesini gerçekleştireceğiz. Böylelikle kamuda çalışan engelli memur sayımızı 67 bin 985'e çıkarmış olacağız' dedi.
05.02.2023
18:28
Bingöl Valiliği, tipi ve soba zehirlenmesine karşı uyardı!
Bingöl Valiliği, tipi ve soba zehirlenmesine karşı uyardı!
Bingöl'deki etkisini sürdüren yoğun kar nedeniyle ardı ardına uyarılarda bulunan Bingöl Valiliği, tipi uyarısında bulunurken soba zehirlenmelerine karşı tedbirli olunmasını da istedi!
05.02.2023
17:10
Belediye Uyardı; Çatılara DİKKAT!
Belediye Uyardı; Çatılara DİKKAT!
Bingöl'de etkisini sürdüren yoğun kar nedeniyle çalışmalarını sürdüren Bingöl Belediyesi, çatılarda oluşan buz sarkıtlarını temizlerken bir de uyarıda bulundu; 'Çatılarda biriken ve tabanı buzlanan kar kütlelerine ve buz sarkıtlarına karşı hem yayaların hem de araç sahiplerinin tedbirli olmasını diliyoruz'.'
05.02.2023
17:10
Meteorolojiden çığ uyarısı!
Meteorolojiden çığ uyarısı!
Meteoroloji Elazığ Bölge Müdürlüğü, Bingöl'ün de içinde bulunduğu bölge illeri için çığ uyarısı yaptı.
05.02.2023
17:03
Barolardan Hülakü`ye destek
Barolardan Hülakü'ye destek
Türkiye Barolar Birliği ve 75 barodan yapılan ortak basın açıklamasında, Bingöl Barosu Başkanı Ömer Faruk Hülakü'nün hedef gösterildiği belirtilerek, 'Bu hedef gösterme girişimlerinin hala devam ediyor olmasının en temel sebebi şüphesiz ki cezasızlık kültürüdür'denildi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir