Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Ocak 2022 Cumartesi
-7 °C Bulutlu

Köpek sürüsü, evine giden adama saldırdı

Bingöl'ün Genç ilçesinde sürü halinde gezen sokak köpekleri, evine giden adam saldırdı. Komşularının yardımıyla kurtulan adam hafif şekilde yaralandı.

13 OCAK 2022 PERŞEMBE 14:04
5
2958
7
AA aa
Köpek sürüsü, evine giden adama saldırdı

Olay, Genç ilçesi Yenişehir Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, Baki Çatkın adlı vatandaş akşam saatlerinde evine doğru giderken bir anda sayıları 10'dan fazla olan sokak köpeklerinin saldırısına uğradı.

Gelen sesler üzerine yardıma koşan komşularının çabalarına rağmen ayaklarından yaralanan Catkın, Genç Devlet Hastanesine kaldırıldı ve tedavi altına alındı.

Hayatında ilk defa bir köpek saldırısıyla karşı karşıya kaldığını belirten Çatkın, "Bir haftadır sürü halinde geziyorlar. Bu saldırıların olacağı kesindi ve bu da beni buldu. Ne olduğunu anlamadım, yolda yürürken toplu halde saldırmaya başladılar ve bacaklarımdan yaralandım. Komşuların yardımı olmasa sonunu düşünmek bile istemiyorum. Ben bu ısırıklarla kurtuldum ama çoluk çocuk için daha büyük tehlike. Benim canım yandı başka canlar yanmasın. Bir an önce sokak köpekleri ile ilgili çözüm bulunmasını istiyoruz'' diye konuştu. (Genç Havadis)

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88538)
14 Ocak 2022 Cuma 18:04
Genç belediyesi için de genç halkı içinde en hayırlısı belediyeyi Kayyuma atamak.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88537)
14 Ocak 2022 Cuma 18:01
Genç belediyesinin kurum içi müdür atamaları var bu ara. Lütfen rahatsız etmeyin.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88533)
14 Ocak 2022 Cuma 13:21
Hayvanlar aç soğuk kış yemek bulamıyorlar lütfen belediye ve halk olarak yardım edelim artan yemekleri çöpe değil de bir kaba koyup kapı önüne bırakalım Allah'ın dilsiz yaratıkları bunlar merhametli olalım
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88531)
14 Ocak 2022 Cuma 11:06
köpeklere müdahale edilmesi için bir iki kişinin parçalanarak ölmesini bekliyor çok kıymetli belediye reislerimiz. hele önce bir parçalanarak ölün ondan sonra bir çaresine bakarız zihniyeti.. ne de olsa onların arabaları var, arabalarıyla eve gidiyorlar ne de olsa onların evleri kenar mahlallerde kuytu dar sokaklarda değil ki.. Fakirin canı çıksın canı, kim ona demiş fakir olsun, bir de utanmadan sizi insan yerine koymayanlara da oy veriyorsunuz aslında millet olarak bazı şeyleri gerçekten hak ediyoruz. ideolojik körlüğün bizi getirdiği duruma bakın..
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88522)
14 Ocak 2022 Cuma 08:40
Çok geçmiş olsun, belediyelerin ivedilikle başıboş hayvanları toplaması ve hayvan bakım yerlerinde bakımları üstlenmesi gerekmekte, son dönemlerde bu haberleri çokça duyar olduk, birilerinin canı yanmadan ve de daha acı haberler duymadan lütffen önlem alın sayın yetkililer.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88520)
14 Ocak 2022 Cuma 04:32
Kentparkta durum aynı belediyeyi suçlamıyorum ama hayvan barınak personeli pasif zabita pasif işini düzgün yapan yok
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88504)
13 Ocak 2022 Perşembe 17:32
inönü mah. yeni tokilerde akşam 9 civarı başı boş köpekler geziyor
belediye uyuma ? bu köpekler birilerine zarar vermeden toplayın.insan canı köpeklerden daha önemlidir.
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir