KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
14 Nisan 2024 Pazar
17 °C Kısmen güneşli

Meral Akşener'den HDP resti..!

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Altılı Masa'ya dönmüş olsa da HDP konusunda rezerv koydu. Kendisinin milletvekili adayı olmayacağını belirten Akşener; 'CHP HDP ile görüşebilir ama masaya getiremez, HDP'ye bakanlık mümkün değildir' dedi.

Meral Akşener`den HDP resti..!
08 MART 2023 ÇARŞAMBA 13:38
13
2743
10
AA aa

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Habertürk canlı yayınında Fatih Altaylı'nın konuğu oldu. Millet İttifakı'nın 13. Cumhurbaşkanı adayı Kemal Kılıçdaroğlu'nun, HDP ile görüşmesiyle ilgili bir onay bir de şerh koyan Meral Akşener, kendisinin milletvekili adayı olmayacağını ilan etti. Meral Akşener neden milletvekili adayı olmuyor?.. HDP'ye bakanlık verilebilir mi?.. 

Milletvekili adayı olmayacağım çünkü...

Yapılacak seçimlerde milletvekilliğine aday olmayacağını belirten Meral Akşener, bunun 'kazanmaya olan inancın' göstergesi olduğunu dile getirdi. Akşener, "Şu anda biz Cumhurbaşkanı yardımcısı olacağımızı söyledik, dolayısıyla milletvekili olmayacağız. Ben kendi adıma söyleyeyim, milletvekili adayı olmaya kalksam bu işe inanmıyorum demektir. Yardımcılığını Kılıçdaroğlu atayacak. Hepimiz atanacağız aslında" dedi.

Her partinin bir bakanlığı var şu anda!

"Bakanlık konuşmadık, ben hiç itiraz etmedim. O kadar insan bir arada, sen büyüksün ben küçüğüm denemez, ayıptır" diyen Meral Akşener, "Her siyasi partiye seçim öncesi söz, şu bakanlık değil ama birer bakanlık... Altı siyasi partinin birer bakanlığı var şu anda..." ifadelerini kullandı. 

HDP ile görüşebilir ama bakanlık olmaz

"CHP, HDP ile görüşebilir bu net. Ama bize asla getiremez" diyen Meral Akşener, "Bakanlık gibi alışveriş olması mümkün değil. Diyalog başka bir şeydir, CHP diyebilir, anlayışla karşılardım. 'Sizin oy oranınızla HDP'nin oyu farklı hadi size güle güle' deselerdi o masadan kalkardık" dedi.

 

İnternethaber

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_100112)
23 Mart 2023 Perşembe 19:33
Evet hdp ile görüşülebilir amaa bakanlık yok hdp meşru deyil amaaa hdp seçmenine lafım yok bu devşirme bu kafayla Türkiye' cumhuriyeti başbakanı olmaya aday
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99078)
09 Mart 2023 Perşembe 16:15
Sanki duruşu varda ahkam kesiyor.iki gün sonra gene dediğini yutarsın
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99063)
08 Mart 2023 Çarşamba 23:14
Adamlar HDP yi adam yerine koymuyor Selahattin Demirtaş da HDP de yalvarıyor şuan bize de gölgenizde yer verin diye...Zerre kadar omurgalı değiller Meral Akşener bir göz kırpsa uçarak giderler
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99057)
08 Mart 2023 Çarşamba 22:04
Benim tahminim altılı masaya rest çeken Meral akşener'in haklı olduğudur. Geriye kalan 5li Akp'nin eski adamları, ortakları olduğuna göre Kilıçdaroğlu'nu aday göstermeleri Tayyip erdoğan'ın işine gelecektir. Seçilmişleri karşımıza getirip oy verin diyorlar! Aynı tas aynı hamam devam eder gider bu 3. Sınıf ülkenin siyaseti
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99054)
08 Mart 2023 Çarşamba 21:05
Kılıçdaroğlu'nun aday olmasına da karşıydı ama neye yaradı ki sonuç meral akşenerin istemediğini kılıçdaroğlu isterse sonunda kılıçdaroğlunun istediği oluyor şimdi de haklı olarak hdpkk ya bakanlık verilmesini istemiyor ama neye yarar ki kılıçdaroğlu istemişse hdpkk' ya Allah muhafaza bakanlıkta verilir ama bütün bunlara halk razı olmaz o halde yapılması gereken tek şey bunlara oy vermeyip seçimde kaybetmelerini sağlamaktır
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99048)
08 Mart 2023 Çarşamba 18:55
Bakanlik mevki pesinde olan sizsiniz siz!! Baktiniz sifirlandiniz kosa kosa geri geldiniz
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99046)
08 Mart 2023 Çarşamba 18:09
Hanımeli HDP masanın göbeğinde bakanlıkta verilecek
Sizin sayenizde Ülke eski gönlerine dönecek kıvır kıvır
Nereye kadar. yalan atmayı CHP den öğrenmiş
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99044)
08 Mart 2023 Çarşamba 16:17
Bilmeyende sanir HDP bakanlik istemis/ bakanlik pesinde. Bunu iyi parti yumurtlamis. HDP birlikte yasamin olusmasi icin var. Hak, hukuk adalet istiyor HDP bakanlik koltuk istemiyor. Siz koltuk pesinde kosuyorsunuz...
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99043)
08 Mart 2023 Çarşamba 16:03
Hdp de onur gurur yokki olsa oyları belli olmayan bu tehlikeli kadının O masanı peşine düşer yanaşma olarak kendini adlendirirmi hayret kalıyorum.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99042)
08 Mart 2023 Çarşamba 14:54
21.yuzyil ve kafatasci bi kadin ve etrafindakiler.allahim sen kurdleri yarattin suan kabile namina tek haklari yok.sen bunlari helak eyle.
13.04.2024
21:36
Bingöl`de trafik kazası: 4 yaralı
Bingöl'de trafik kazası: 4 yaralı
Bingöl'de otomobil ile minibüs çarpıştı, kazada 4 kişi yaralandı.
12.04.2024
18:11
Bingöl`de geri dönüşümden sanata….
Bingöl'de geri dönüşümden sanata….
Bingöl'de Gençlik Hizmetleri Müdürlüğü'nce açılan kursta gençler, evde kullanılmayan veya dışarda buldukları ürünleri, el becerisi ve hayal güçleriyle geri dönüşüm atölyesinde sanata dönüştürüyor.
12.04.2024
18:10
Bingöl`de Aksa şehitleri için gıyabi cenaze namazı kılındı
Bingöl'de Aksa şehitleri için gıyabi cenaze namazı kılındı
Siyonist işgal rejimi tarafından Hamas Lideri İsmail Heniyye'nin katledilen ailesi ve Gazze şehitleri için Bingöl'de gıyabi cenaze namazı kılındı, basın açıklaması yapılarak katliamlar tel'in edildi.
11.04.2024
13:05
Bakanlık`tan Bingöl`de taksitli arsa satışı!
Bakanlık'tan Bingöl'de taksitli arsa satışı!
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı'na bağlı Kentsel Dönüşüm Başkanlığı'ndan vatandaşların yüzünü güldüren arsa satış imkânı. Aralarında Bingöl'ün de bulunduğu 47 ilde başlatılacak olan bu satışlarda arsa sayısı belli oldu. İşte zenginleştiren toprak yatırımının detayları...
11.04.2024
12:42
Bingöl`de Bayramlaşma Programı düzenlendi
Bingöl'de Bayramlaşma Programı düzenlendi
Bingöl'de valilik koordinesinde Ramazan Bayramı nedeniyle program düzenlendi. Vali Ahmet Hamdi Usta, il protokolüyle bayramlaştı.
11.04.2024
12:40
Leylekler 10 yıldır aynı camide yuvalarını kuruyor
Leylekler 10 yıldır aynı camide yuvalarını kuruyor
Bingöl'ün Garip köyünde yaklaşık 20 yıl önce yapılan caminin kubbesi ve etrafına, 10 yıldır leylekler yuvalarını kuruyor. Bahar aylarının başlamasıyla caminin kubbesine yuvalanan leylekler, doğa fotoğrafçıların da uğrak noktası haline geldi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir