Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
25 Eylül 2020 Cuma
°C

Şehit başkanın isminin yaşatılmasını talep ediyoruz

Önceki dönem MHP Bingöl Belediye Başkan Adayı Buyankara: 'Teröristler tarafından Şehit edilen Belediye Başkanımız Hikmet Tekin'in isminin Bingöl Havalimanı verilerek yaşatılmasını talep ediyoruz.'

14 AĞUSTOS 2020 CUMA 16:35
41
1830
16
AA aa
Şehit başkanın isminin yaşatılmasını talep ediyoruz

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) bir önceki dönem Bingöl Belediye Başkan Adayı Mehmet Ziya Buyankara, saldırıda hayatını kaybeden Hikmet Tekin'in isminin Bingöl Havalimanına verilmesini talep ettiklerini söyledi.

Buyankara açıklamasında şu sözlere yer verdi:

“12 Ağustos 1979'da Hain Terör Örgütünün Saldırısı Sonucu Ailesi ile Birlikte Şehit Edilen Belediye Başkanımız Hikmet Tekin'i Şehadetinin 41. Yıl Dönümün de Rahmet ve Dualarla anıyorum. Bingöl Siyasetine Mal Olmuş Henüz 27 Yaşındayken Bingöl'de Milliyetçi Hareket Partisinden 1977 Yerel Seçimlerinde % 33 Oy Alarak Belediye Başkanlığını Kazandıktan 2 Sene Sonra Din, Bayrak ve Vatan Uğruna Dönemin Teröristleri Tarafından Şehit Edilen Belediye Başkanımız Hikmet Tekin'in İsminin Bingöl Hava Alanına Verilerek Yaşatılmasını Talep Ediyoruz. Bu Ülke de Başbakanın İsmi Havaalanına Verilmiş, Bakanlık Yapanların İsmi Havaalanına Verilmiş Hatta Pilotluk Yapanların ismi de Verilmiştir. Bingöl Belediye Başkanıyken Görevi Başında Şehit Edilen Rahmetli Hikmet Tekinin İsminin Bingöl Havaalanına Verilerek; Adının Bingöl Hikmet Tekin Havaalanı Olarak Değiştirilmesi İsabetli Olacaktır. Teklifimizin Kabulünü Arz ve Talep Ederim.”

                      

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61210)
20 Ağustos 2020 Perşembe 06:09
Ziya Buyankara'nın isteği nazarımda hdp'lilerin herhangi bir havalimanına mazlum Doğan ismini koymak istemeleri gibi geliyor.Siz kendi davanizdan olana sehit diyorsunuz onlar da kendi dava arkadaşlarına şehit diyorlar ileride bu isim değişikliğini örnek olarak vereceklerdir.Bingöl sadece ülkücülerin değil ama bu memlekette Hdp,Chp ve Akp vb.partililer de var onların da istegini almak gerekmez mi?.Ben istiyorum olsun derseniz birlikten ve kardeşlikten bahsetmeyin.Kardeşsek sadece senin kardeşinin değil benim kardeşimin de ismini verme hakkı olmalı anladıysanız ne âlâ...
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61240)
21 Ağustos 2020 Cuma 01:28
@Misafir Kullanıcı Hdp hava limanlarını yakmayı bıraksın önce
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61068)
17 Ağustos 2020 Pazartesi 16:28
Şehit Belediye Başkanımız Hikmet Tekin İSminin Verilmesi Şarttır ve yerinde bir karar olur.
Şehrimizin tarihini bilmeyen ve sadece bölücülük yapanlar bunu istemez.
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61067)
17 Ağustos 2020 Pazartesi 16:22
şimdi hdpliler çıakr derki faşit mhp ne işin var bingölde tabbii onlar dağda ölenlerin isimlerini bir yere vermiyormu eee hikmet tekini şehit eden pkk lıalrdan ne beklersin tabi karşı çıkacaklar çünkü işlerine gelmyor hdppkk bu zamna karşı bu memleket için ne yapış ki araç yak sokakları ateşe ver miletin çocuğunu dağa çıkar işlerine gelmediği herşeyede faşist zihniyet deee tuhaaa ben mhp li değilim ama hikmet tekinin isminin verilmesi gayet yerinde olur
Beğendim (3) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61055)
17 Ağustos 2020 Pazartesi 12:49
Gerrek yok...
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61052)
17 Ağustos 2020 Pazartesi 12:47
Ziya Hocam , Teklifinizi Takdirle Destekliyorum . Ama Şu örneği Vermek Zorundayım ; Rahmetlinin Kardeşi MAHMUT TEKİN DHMİ Genel müdürü ilken , AKP Li 3 Milletvekilimiz , MAHMUT BEY ' i Görevden Almak İçin Zamanın ULAŞTIRMA BAKANI SN.BİNALİ YILDIRIM Gidiyorlar . ( Bunlardan Biri şu an vekil ) . Fazla Söze Gerek Varmı ZİYA HOCAM .
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61027)
16 Ağustos 2020 Pazar 11:55
Burada karar verecek olan Bingöl halkıdır böyle siyasi rant peşinde koşan siyasetçiler asla değil
Beğendim (5) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61213)
20 Ağustos 2020 Perşembe 06:19
@Misafir Kullanıcı Bütün siyasiler parti fark etmeksizin kendi rantını ve davasının rantını düşünmüyor mu?
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61069)
17 Ağustos 2020 Pazartesi 17:17
@Misafir Kullanıcı Eğer iyi okursan sadece talep etmiş sayın mehmet ziya bey siyasi rantı sizinkiler iyi bilir
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61061)
17 Ağustos 2020 Pazartesi 12:57
@Misafir Kullanıcı bingöl halkı meliste iki kişinin dudaklarına bakmıyor mu ? Bugün oylama yapılsa yüzde 70 ismi değişsin der. rant peşinde koşan siyasilerin kim olduğunu öğren öye gel
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61022)
15 Ağustos 2020 Cumartesi 19:14
Fasit turkler once elazig sonra erzurumda öz bingilluleri kendi turan turki irki icin asimile edip colig gecligin uzerine saldirdilar..oysaki 21 .yuzyilda dili yasak olan bir kavmin evladi ozunu inkar edip dewsirme olmasi....yazilacak cok sey var lakin kalsin.avukat şakir unutulmaz rencber diyor ya şuno şuno bra şuno şakir suno cihat suno..
Beğendim (2) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61060)
17 Ağustos 2020 Pazartesi 12:55
@Misafir Kullanıcı bizi asimile eden yıllardır sahibi olmadığımız davaya köle eden kürtlerdir
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61013)
15 Ağustos 2020 Cumartesi 16:20
İranlı bir şairin sözü vardı sokaklar ölen kişilerin adlarıyla dolu sanki şehirler birer mezarlığa dönmüş gibi.
Ölenlere saygı duymak gerekir ama ölenlerin ardından hayır yapmak gerekiyor isim vermek değil İslamiyet bunu emrediyor.
Beğendim (2) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61070)
17 Ağustos 2020 Pazartesi 17:19
@Misafir Kullanıcı Türkiye Cumhuriyeti şeriatle yönetilmiyor laik bir devlettir senin söz ettiğin durumlar arap ülkelerinde oluyor
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Ali Demir (@demirali)
15 Ağustos 2020 Cumartesi 16:03
Bizde bir söz vardır
'Kırk iti Havlatmayana
KURT Denmez'.
Beğendim (9) Beğenmedim (14)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61011)
15 Ağustos 2020 Cumartesi 16:00
Bizde bir söz vardır
'Kırk iti Havlatmayana
KURT Denmez'.
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
25.09.2020
17:49
`Kendi hakkımızı, hukukumuzu başkasına yedirmeyiz`
'Kendi hakkımızı, hukukumuzu başkasına yedirmeyiz'
AK Parti'li Yılmaz, Doğu Akdeniz'deki gelişmelere ilişkin, 'Biz hiçbir zaman kendi hakkımızı, hukukumuzu başkasına yedirmeyiz, kararlı bir şekilde hakkımızı savunuruz, gücümüzü de ortaya koyarız, diplomasimizi de sonuna kadar kullanırız.' dedi.
25.09.2020
17:48
Sözen`den Bakan Soylu`ya tam destek
Sözen'den Bakan Soylu'ya tam destek
Sözen, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ve AYM arasında yaşanan tartışmaya dahil olarak, 'Amasız, fakatsız, lakinsiz, bakanımız Süleyman Soylu'nun yanındayız. Çünkü bakanımız, şehitlerimizin gazilerimizin en büyük destekçisi ve terör örgütlerinin en büyük düşmanıdır' dedi.
25.09.2020
17:47
Genç Kızılay`dan ihtiyaçlar sahiplerine gıda desteği
Genç Kızılay'dan ihtiyaçlar sahiplerine gıda desteği
Bingöl'deki Genç Kızılay İl Başkanlığı, kent genelindeki ihtiyaç sahibi ailelere gıda desteğinde bulundu.
25.09.2020
17:46
`Bu binalar hızlı bir şekilde yıkılmalı`
'Bu binalar hızlı bir şekilde yıkılmalı'
Saray Mahallesi sakinleri, boşaltılmış binaların içinde uyuşturucu kullanıldığını belirterek, hızlı bir şekilde yıkılması gerektiğini söyledi.
25.09.2020
17:45
Bingöl`de hırsızlık yapan 5 şüpheli tutuklandı
Bingöl'de hırsızlık yapan 5 şüpheli tutuklandı
Bingöl polisi, ev ve iş yerinde hırsızlık yapan şüphelileri yakaladı. Şüpheli 5 kişi, çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.
25.09.2020
17:44
Jandarmadan Kadına yönelik şiddetle mücadele semineri
Jandarmadan Kadına yönelik şiddetle mücadele semineri
Bingöl İl Jandarma Komutanlığı Kadın ve Çocuk Kısım Amirliği, Merkez İlçesi İçmeler mahallesinde 'Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Konulu' seminer düzenlendi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir