Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
30 Temmuz 2021 Cuma
35 °C Kısmen güneşli

'Siyaset yapalım diye ayrıştırıcı dil kullanılmaz'

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Yılmaz: 'Siyaset yapalım diye ayrıştırıcı dil kullanılmaz. Keşke Bingöl halkının hiç hak etmediği bir imajı oluşturmak yerine sağlıklı bilgiler alıp faydalı eleştiriler yapsanız.'

15 EYLÜL 2020 SALI 18:23
19
1675
10
AA aa
`Siyaset yapalım diye ayrıştırıcı dil kullanılmaz`

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Bingöl Milletvekili Cevdet Yılmaz, HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir'in eleştirilerine sosyal medya hesabından yaptığı açıklama ile cevap verdi.

Yılmaz, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamalarda; “Keşke Bingöl halkının hiç hak etmediği bir imajı oluşturmak yerine sağlıklı bilgiler alıp faydalı eleştiriler yapsanız. Muhtarlarla zaten anlaştığımız yol haritamız aynen uygulanmaya devam edecek. Coğrafi şartların maliyetleri yükselttiği, nüfusun göçlerle azaldığı bu değerli bölgemiz için kişi başına harcamamızı diğer bölgelerle siz karşılaştırın. Kardeşliğimizi asla bozamayacaksınız. Allah güç verdikçe Karer bölgemize ve tüm bölgelerimize hizmet etmeye devam edeceğiz” dedi.

“Siyaset yapalım diye ayrıştırıcı dil kullanılmaz”

Karer bölgesinde 4 milyon TL'lik bütçe ayrıldığını söyleyen Yılmaz; “Siyaset yapalım diye ayrıştırıcı dil kullanılmaz. 2020 yılında içmesuyu, köy içi parke, yol, vb projeler için sadece Karer köylerine tahsis ettiğimiz ödenek yaklaşık 2 milyon TL, 2021 programında yol sorunlarını köklü şekilde çözecek şekilde 4 milyon TL” şeklinde açıklamalara yer verdi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62135)
17 Eylül 2020 Perşembe 07:43
Sayın bakan, siyaset yapalım diye bu zamana kadar Karerden alakasız habersiz kalmak ayrıştımanın fiiliyatı olmuyormu?
Bingöl sadece Solhandan ibaret degildir.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62131)
16 Eylül 2020 Çarşamba 22:58
Ya sayın Cevdet bey Bingöllün ilçelerine bakın bakmayın demiyoruz ama birde bingöle bakın ya tüm esnaflar kaldırımları işgal etmiş kahvelerde artık yolda yürüyemiyoruz adam nerdeyse yoldan geçme diyecek ya nerde belediye emniyet nerde vali adam belediye parkını aile çay bahçesi yapmış vergi Yok tapu yok bişey Yok herkes kendi kafasına göre davranıyor.bingöl Online lütfen bunu paylaş bü günde gel çek haber yap bu sorunları
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62125)
16 Eylül 2020 Çarşamba 21:34
Ayrıştırmanın kralını yapıyorsun Kuzey ilçlerine naptın sayın bakan liyakat sahibi olan herkesi görevden aldın kendi adamlarını amir yaptın bu ayrıştırma deyilde nedir karlıova kiğı adaklı yayladere Yedisu sancak dahil bana bir kurum amiri gösterebilirmisin herkesçe bilinir. Kaçtane okul müdürü vardı hepsini aldınız kendi adamlarınızı yerleştirdiniz. Aksini iddia eden varmı. Hiçmi adam çıkmaz bu ilçelerden ümiversite hastane belediye Başkan yardımcıları bence kimseyle alay etmeyin seçilmişlere herzaman saygım sonsuzdur.ama rica ediyorum Bingöl'deki resmî daire amirlerine bir bakın
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62108)
16 Eylül 2020 Çarşamba 13:13
Ayrıştırıcı dilin mimarı AKP dir. Millet le dalga geçneyin.
Beğendim (13) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62104)
16 Eylül 2020 Çarşamba 11:20
Siz akape olarak sürekli ayrıştırıcı dil kullanmadınızmı?Sizin partinizden olmayanı pkk,dehaş,vatan haini vs. birçok benzetme ile saltanatınızı devam ettirmek için ülkemizde milleti ayristirmadinizmi,ümmeti bölüyorlar kelimesini siz ortaya atmadinzmi?Kimse kimseyi sizden başka bolmuyor millet size güvendi yıllarca oy verdi siz naptınız yaparsa akape yapar diyerek tüm kurumları ve kaynakları ona buna araplara peşkeş çektiniz.Biri aleyhinize bi eleştiri yapsa hemen hapse siz bu ülkede demokrasi ve özgürlüğü yok edensiniz bu millet geçte olsa uyandı
Beğendim (9) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62091)
16 Eylül 2020 Çarşamba 03:27
Daha yenimi Kareri düşünür oldunuz. Erdal bey gündeme almasaydı dahada Karerden bihaberdiniz.
Beğendim (14) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62136)
17 Eylül 2020 Perşembe 09:11
@Misafir Kullanıcı Siz kimsiniz ? İnsanları gündeme almıyorsunuz?
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62129)
16 Eylül 2020 Çarşamba 22:53
@Misafir Kullanıcı Aynen sizin böyle bi niyetiniz olamaz.Tam bi akp yaklaşımı
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62113)
16 Eylül 2020 Çarşamba 15:27
@Misafir Kullanıcı Bı zahmet Hdpkk karere sahip çıksın bizim böyle bir gündemimiz yok
Beğendim (0) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62078)
15 Eylül 2020 Salı 20:11
bu defa alevi zaza düşmanlığını çıkaracaklar. yazıklar olsun bu siyasete bırakın kardeş kardeş iç içe yaşıyoruz huzurumuzu bozmayın.siyaset le birbirinizi yeyin bizi karıştırmayın
Beğendim (8) Beğenmedim (1)Cevapla
29.07.2021
17:08
Merkez Bankası`ndan büyüme ve enflasyon açıklaması
Merkez Bankası'ndan büyüme ve enflasyon açıklaması
TCMB Başkanı Şahap Kavcıoğlu, 'Veriler ikinci çeyrekte büyümenin baz etkisiyle oldukça yüksek oranda gerçekleşeceğine işaret ediyor' dedi. Öte yandan Merkez Bankası, yılsonu enflasyon tahminini yüzde 12,2'den yüzde 14,1'e çıkardı.
29.07.2021
17:07
Trafiğe ilk 6 ayda 607 bin aracın kaydı yapıldı
Trafiğe ilk 6 ayda 607 bin aracın kaydı yapıldı
Haziran ayında trafiğe kaydı yapılan taşıt sayısı bir önceki aya göre yüzde 35,7 arttı. Bu araçların yüzde 54,3'ünü ise otomobiller oluşturarak ilk sırada yer aldı.
29.07.2021
17:06
2 ayda litre fiyatı 5 TL zamlandı! Yeni indirim için ilk açıklama
2 ayda litre fiyatı 5 TL zamlandı! Yeni indirim için ilk açıklama
Ayçiçeği üretiminde dünyada yüzde 10, Türkiye'de ise yüzde 15'e yakın artış öngörülüyor. Litre başına market fiyatı sadece mayıstan temmuza kadar yeniden 5-6 lira zam gören ayçiçek yağında fiyatların gevşemesi bekleniyor.
29.07.2021
17:05
Nöbetçi noterlik uygulaması tekrar başlıyor
Nöbetçi noterlik uygulaması tekrar başlıyor
Adalet Bakanlığı, korona virüs salgını nedeniyle ara verilen nöbetçi noterlik uygulamasının yeniden başladığını duyurdu.
29.07.2021
16:36
Türkiye`nin İlk `Millet Vadisi` İhaleye Çıkıyor
Türkiye'nin İlk 'Millet Vadisi' İhaleye Çıkıyor
Kamuoyunun yakından takip ettiği Çapakçur Vadisi Millet Bahçesi Projesi'nin Eylül ayında ihaleye çıkacağını müjdeleyen Başkan Arıkan: 'Uzun uğraşlar sonucu nihai sonuca ulaştırdığımız proje, vadi üzerinde harika görüntüsü ile yerini alacak. Kütüphane, spor tesisleri, eğlence alanlarıyla birlikte bu bölge yeni bir yaşam merkezi haline gelecek'
29.07.2021
16:35
Gündoğdu: `Vaka artışındaki sebep düğün ve taziyeler`
Gündoğdu: 'Vaka artışındaki sebep düğün ve taziyeler'
Vaka sayısının son bir ayda en çok artış gösterdiği illerden biri olan Bingöl'de, İl Sağlık Müdürü Uzman Doktor Mehmet Emin Gündoğdu, artışın sebebini açıkladı. Gündoğdu: 'Özellikle son bir ay içinde vakaların bu kadar hızlı artmasının sebebi olarak düğünler ve taziyeler olduğunu söyleyebiliriz' dedi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir