Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
25 Eylül 2020 Cuma
°C

'Siyaset yapalım diye ayrıştırıcı dil kullanılmaz'

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Yılmaz: 'Siyaset yapalım diye ayrıştırıcı dil kullanılmaz. Keşke Bingöl halkının hiç hak etmediği bir imajı oluşturmak yerine sağlıklı bilgiler alıp faydalı eleştiriler yapsanız.'

15 EYLÜL 2020 SALI 18:23
19
1253
10
AA aa
`Siyaset yapalım diye ayrıştırıcı dil kullanılmaz`

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Bingöl Milletvekili Cevdet Yılmaz, HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir'in eleştirilerine sosyal medya hesabından yaptığı açıklama ile cevap verdi.

Yılmaz, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamalarda; “Keşke Bingöl halkının hiç hak etmediği bir imajı oluşturmak yerine sağlıklı bilgiler alıp faydalı eleştiriler yapsanız. Muhtarlarla zaten anlaştığımız yol haritamız aynen uygulanmaya devam edecek. Coğrafi şartların maliyetleri yükselttiği, nüfusun göçlerle azaldığı bu değerli bölgemiz için kişi başına harcamamızı diğer bölgelerle siz karşılaştırın. Kardeşliğimizi asla bozamayacaksınız. Allah güç verdikçe Karer bölgemize ve tüm bölgelerimize hizmet etmeye devam edeceğiz” dedi.

“Siyaset yapalım diye ayrıştırıcı dil kullanılmaz”

Karer bölgesinde 4 milyon TL'lik bütçe ayrıldığını söyleyen Yılmaz; “Siyaset yapalım diye ayrıştırıcı dil kullanılmaz. 2020 yılında içmesuyu, köy içi parke, yol, vb projeler için sadece Karer köylerine tahsis ettiğimiz ödenek yaklaşık 2 milyon TL, 2021 programında yol sorunlarını köklü şekilde çözecek şekilde 4 milyon TL” şeklinde açıklamalara yer verdi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62135)
17 Eylül 2020 Perşembe 07:43
Sayın bakan, siyaset yapalım diye bu zamana kadar Karerden alakasız habersiz kalmak ayrıştımanın fiiliyatı olmuyormu?
Bingöl sadece Solhandan ibaret degildir.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62131)
16 Eylül 2020 Çarşamba 22:58
Ya sayın Cevdet bey Bingöllün ilçelerine bakın bakmayın demiyoruz ama birde bingöle bakın ya tüm esnaflar kaldırımları işgal etmiş kahvelerde artık yolda yürüyemiyoruz adam nerdeyse yoldan geçme diyecek ya nerde belediye emniyet nerde vali adam belediye parkını aile çay bahçesi yapmış vergi Yok tapu yok bişey Yok herkes kendi kafasına göre davranıyor.bingöl Online lütfen bunu paylaş bü günde gel çek haber yap bu sorunları
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62125)
16 Eylül 2020 Çarşamba 21:34
Ayrıştırmanın kralını yapıyorsun Kuzey ilçlerine naptın sayın bakan liyakat sahibi olan herkesi görevden aldın kendi adamlarını amir yaptın bu ayrıştırma deyilde nedir karlıova kiğı adaklı yayladere Yedisu sancak dahil bana bir kurum amiri gösterebilirmisin herkesçe bilinir. Kaçtane okul müdürü vardı hepsini aldınız kendi adamlarınızı yerleştirdiniz. Aksini iddia eden varmı. Hiçmi adam çıkmaz bu ilçelerden ümiversite hastane belediye Başkan yardımcıları bence kimseyle alay etmeyin seçilmişlere herzaman saygım sonsuzdur.ama rica ediyorum Bingöl'deki resmî daire amirlerine bir bakın
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62108)
16 Eylül 2020 Çarşamba 13:13
Ayrıştırıcı dilin mimarı AKP dir. Millet le dalga geçneyin.
Beğendim (13) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62104)
16 Eylül 2020 Çarşamba 11:20
Siz akape olarak sürekli ayrıştırıcı dil kullanmadınızmı?Sizin partinizden olmayanı pkk,dehaş,vatan haini vs. birçok benzetme ile saltanatınızı devam ettirmek için ülkemizde milleti ayristirmadinizmi,ümmeti bölüyorlar kelimesini siz ortaya atmadinzmi?Kimse kimseyi sizden başka bolmuyor millet size güvendi yıllarca oy verdi siz naptınız yaparsa akape yapar diyerek tüm kurumları ve kaynakları ona buna araplara peşkeş çektiniz.Biri aleyhinize bi eleştiri yapsa hemen hapse siz bu ülkede demokrasi ve özgürlüğü yok edensiniz bu millet geçte olsa uyandı
Beğendim (9) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62091)
16 Eylül 2020 Çarşamba 03:27
Daha yenimi Kareri düşünür oldunuz. Erdal bey gündeme almasaydı dahada Karerden bihaberdiniz.
Beğendim (14) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62136)
17 Eylül 2020 Perşembe 09:11
@Misafir Kullanıcı Siz kimsiniz ? İnsanları gündeme almıyorsunuz?
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62129)
16 Eylül 2020 Çarşamba 22:53
@Misafir Kullanıcı Aynen sizin böyle bi niyetiniz olamaz.Tam bi akp yaklaşımı
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62113)
16 Eylül 2020 Çarşamba 15:27
@Misafir Kullanıcı Bı zahmet Hdpkk karere sahip çıksın bizim böyle bir gündemimiz yok
Beğendim (0) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62078)
15 Eylül 2020 Salı 20:11
bu defa alevi zaza düşmanlığını çıkaracaklar. yazıklar olsun bu siyasete bırakın kardeş kardeş iç içe yaşıyoruz huzurumuzu bozmayın.siyaset le birbirinizi yeyin bizi karıştırmayın
Beğendim (8) Beğenmedim (1)Cevapla
25.09.2020
17:49
`Kendi hakkımızı, hukukumuzu başkasına yedirmeyiz`
'Kendi hakkımızı, hukukumuzu başkasına yedirmeyiz'
AK Parti'li Yılmaz, Doğu Akdeniz'deki gelişmelere ilişkin, 'Biz hiçbir zaman kendi hakkımızı, hukukumuzu başkasına yedirmeyiz, kararlı bir şekilde hakkımızı savunuruz, gücümüzü de ortaya koyarız, diplomasimizi de sonuna kadar kullanırız.' dedi.
25.09.2020
17:48
Sözen`den Bakan Soylu`ya tam destek
Sözen'den Bakan Soylu'ya tam destek
Sözen, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ve AYM arasında yaşanan tartışmaya dahil olarak, 'Amasız, fakatsız, lakinsiz, bakanımız Süleyman Soylu'nun yanındayız. Çünkü bakanımız, şehitlerimizin gazilerimizin en büyük destekçisi ve terör örgütlerinin en büyük düşmanıdır' dedi.
25.09.2020
17:47
Genç Kızılay`dan ihtiyaçlar sahiplerine gıda desteği
Genç Kızılay'dan ihtiyaçlar sahiplerine gıda desteği
Bingöl'deki Genç Kızılay İl Başkanlığı, kent genelindeki ihtiyaç sahibi ailelere gıda desteğinde bulundu.
25.09.2020
17:46
`Bu binalar hızlı bir şekilde yıkılmalı`
'Bu binalar hızlı bir şekilde yıkılmalı'
Saray Mahallesi sakinleri, boşaltılmış binaların içinde uyuşturucu kullanıldığını belirterek, hızlı bir şekilde yıkılması gerektiğini söyledi.
25.09.2020
17:45
Bingöl`de hırsızlık yapan 5 şüpheli tutuklandı
Bingöl'de hırsızlık yapan 5 şüpheli tutuklandı
Bingöl polisi, ev ve iş yerinde hırsızlık yapan şüphelileri yakaladı. Şüpheli 5 kişi, çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.
25.09.2020
17:44
Jandarmadan Kadına yönelik şiddetle mücadele semineri
Jandarmadan Kadına yönelik şiddetle mücadele semineri
Bingöl İl Jandarma Komutanlığı Kadın ve Çocuk Kısım Amirliği, Merkez İlçesi İçmeler mahallesinde 'Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Konulu' seminer düzenlendi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir