Hastanede yoğun bakıma alınan iki doktorun yanı sıra bir başka doktor ve bir
saÄŸlık personeli de KKKA ÅŸüphesiyle gözetim altında tutuluyor.
BaÅŸkent Ankara'nın en büyük hastanelerinden birinde kene paniÄŸi yaÅŸanıyor. ANKA'nın edindiÄŸi bilgiye göre, Kulak Burun BoÄŸaz Bölümü pratisyen hekimleri O.U. ve A.K.'da Kırım Kongo Kanamalı AteÅŸi hastalığının belirtileri görüldü. Doktorlar hemen tahlil yaptırdı. Tahlil sonuçları geldiÄŸinde her iki doktorun da KKKA'ya yakalandığı kesinleÅŸti.
Hastane yönetimini ve SaÄŸlık Bakanlığı'nı alarma geçiren olay sonrası herhangi bir açıklama yapılmazken, doktorlar acilen yoÄŸun bakıma alındı.
Ankara Numune Hastanesi'nde yaklaşık 20 Kırım Kongo Kanamalı Ateşi Hastası
tedavi görüyor.
ANKA