Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
18 Mayıs 2021 Salı
23 °C Güneşli

Solmaz, Dünyanın En Etkili Bilim İnsanları Arasında

Bingöl Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi İş Sağlığı ve Güvenliği Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Ramazan Solmaz, Dünyanın En Etkili Bilim İnsanları arasına girdi. Solmaz'ın Türkiye de ilk 100'de yer aldığı listede Türkiye'den toplam 196 öğretim elemanı yer aldı.

07 TEMMUZ 2020 SALI 17:57
20
3518
10
AA aa
Solmaz, Dünyanın En Etkili Bilim İnsanları Arasında

Daha önce TÜBİTAK tarafından yılın genç bilim insanı ödülü gibi pek çok önemli başarıya da imza atan Prof. Dr Solmaz, güzel bir başarıya daha imza attı.

Amerika Birleşik Devletleri ve Hollanda'dan bilim insanlarının; bilimsel makalelerin sayısı, atıf sayısı, yazar sırası gibi 30'un üzerinde bilimsel değişkenden oluşan kompozit indikator bilimsel etki endeksini kullanarak 22 anabilim dalı ve 176 alt bilim dalında dünyanın en etkili bilim insanlarını belirledi. Uzman bilim insanlarınca belirlenen ve Plos Biology isimli bilimsel dergide yayımlanan listeye, Türkiye'den toplam 196 bilim insanı girdi.

Yaklaşık 175 bin akademisyenin görev yaptığı Türkiye'de, Üniversitemiz Sağlık Bilimleri Fakültesi İş Sağlığı ve Güvenliği Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Ramazan Solmaz, ülkemizde görev yapan Türk akademisyenler arasında da ilk 100'e girerek listede yer alan toplam 196 akademisyen arasında yer aldı. Prof. Dr. Solmaz, bir kez daha Üniversitemiz ile ilimizin gururu oldu.

Listede, Koç Üniversitesi 16 bilim insanıyla Türkiye'de ilk sırayı aldı. Koç Üniversitesi'ni İstanbul Teknik Üniversitesi, Hacettepe Üniversitesi, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, İstanbul Üniversitesi gibi Türkiye'nin köklü üniversiteleri takip etti. 2006 ve sonrasında kurulan devlet üniversiteleri arasında, enerji ve malzeme alanındaki nitelikli çalışmaları ile Üniversitemiz öğretim üyesi ilk 3'te yer aldı. Son yıllarda bilimsel başarıları ile ön plana çıkan Bingöl Üniversitesi böylelikle yeni bir başarıya daha imza atmış oldu. Prof. Dr. Ramazan Solmaz aynı zamanda enerji alanında dünyanın en iyi dergilerinden International Journal of Hydrogen Energy dergisinde Assistant Editor (IF: 4.939),  International Journal of Energy Research (IF: 3.741) dergisinde Associate Editor ve International Journal of Corrosion dergisinde Editor olarak görev almaktadır.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60152)
09 Temmuz 2020 Perşembe 12:56
Bir Bingöllü öğretmen olarak,diyebilirim ki memleketimizdeki değerlere yeterince sahip çıkmıyoruz. Mesela bir çok marka doktor vardı. Dr.Fatih Güven, Erzincan a cerrah olmuş, Dr. Aziz Bulut, Antep e gitmiş. Daha bir sürü kişi.Öteki bilim insanlarımız hocalar hep bir yere gidiyor.Acaba kaçının kıymetini bildik.Milli eğitimde müdürlük atamaları da bilimsel ve liyakate uygun olmalı. Saygılar...
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60122)
08 Temmuz 2020 Çarşamba 18:58
Kendisini tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60115)
08 Temmuz 2020 Çarşamba 17:49
Sayın Bingöl Online,
Bingöl ile gerçekten sorumluluk bilinciyle hareket ettiğinize inandığım için yazıyorum: Bu önemli ve güzel haberi vermişsiniz fakat bu değerli insanı tebrik eden bir kişi de mi yok? Şahsen ben bu memleketli olduğum için dün bir tebrik yazdım fakat nedense dünden beri takip ediyorum ama YOK! Benim tebrik yorumuma neden yer vermiyorsunuz? Onu da geçtim, başka tebrik yorumları var da -benimkine yer vermediğiniz gibi- acaba onlara da siz mi yer vermediniz diye aklıma geliyor. Tam tersini düşünelim: Özellikle Bingöl Üniversitesi söz konusu olunca en küçük bir olumsuzlukta, (1)
devamı (2) olumsuz bini bir para pespaye yorumlar havada uçuşacaktı. Bu sitede bu tür sayfa sayfa yorumlara az rastlamadık. Ayrıca, yine dün 'Sondaj vuruldu, saniyede 16 litre su elde edildi' haberinize de bir soru olarak yorum yazmıştım. O da halen YOK. Ya bu yorumları-şiddet ve hakaret de içermiyordu-verin, ya da yoruma tümden kapatın. Saygılarımla...
EDİTÖR NOTU: Yorum kriterleri bellidir. Bu ve önceki yorumlarınız yayındadır.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60107)
08 Temmuz 2020 Çarşamba 13:28
Rektör yardımcılığını bırak be hocam ....Boş adamlar o işe talib olsun sen bu ülkeye lazımsın ...gir atölyene öğrencilerinle omuz omuza ver yap işini boşa harcayacak bir saniyen bile olmasın...akademisyenlerin çoğu i uyuyor zatenbari siz bir şeyler yapın bu donanımınız ile
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60103)
08 Temmuz 2020 Çarşamba 12:04
Tebrikler. Servi , dut pekmeziyle ve doğal güzellikleriyle beraber ; bilim insanlarıyla da anılmaya başlandı.
Fakat hocamız ilgisiz bir bölümde öğretim görevlisi (Sağlık Bilimleri Fakültesi İş Sağlığı ve Güvenliği Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Ramazan Solmaz) olarak görünüyor, bunun düzeltilmesi lazım . Bingöl Üniversitesine Enerji kaynaklarıyla, üretimiyle, iletimi ve dağıtımıyla ilgili bölümler kazandırmak lazım. İlimizin etrafı barajlarla, enerji üretim merkezleriyle dolu. Üniversitemizin de buna kayıtsız kalmaması gerekir. Hocamızı tebrik eder başarılarının devamını dilerim..
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60102)
08 Temmuz 2020 Çarşamba 11:43
sonuç ne oldu ? faydası ne ilk 100 de olmasının, vatandaşa yansıyan kısmı ne
Beğendim (0) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60097)
08 Temmuz 2020 Çarşamba 09:45
Hocamızı tebrik ediyoruz. Üniversitemizde böyle kaliteli hocaların olması sevindirici..
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60095)
08 Temmuz 2020 Çarşamba 08:51
Valla ne diyelim helal olsun ilimizde üniversitemizde böyle bilim adamlarının olması gurur verici.
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60087)
07 Temmuz 2020 Salı 23:07
Hey maşallah! Hocam sizi can-ı gönülden tebrik ederim.Gerçekten çok gurur verici.Öğretim görevlisi araştırmalı, bilime katkı sunmalıdır. Ülkesini muasır medeniyetler seviyesine çıkarmak için gecesini gündüzüne katmalıdır.Siz de bunu en iyi şekilde yapıyorsunuz. Mütevazi kişiliğinizle de örnek bir şahsiyetsiniz. Allah yolunuzu da bahtınızı da açık etsin ey güzel insan. Allah daha da güzel çalışmalar nasip etsin inşallah. Kalın sağlıcakla.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60080)
07 Temmuz 2020 Salı 19:22
Hocamızı yürekten tebrik ederim. Bu gururu bize yaşattığınız için ülkemiz, memleketimiz ve üniversitemiz adına teşekkürler...
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
18.05.2021
10:35
Türkiye`deki işsiz sayısı yılın ilk çeyreğinde yükseldi
Türkiye'deki işsiz sayısı yılın ilk çeyreğinde yükseldi
Türkiye İstatistik Kurumu 2021 yılı ilk çeyrek işsizlik rakamlarını açıkladı. Söz konusu dönemde Türkiye genelindeki işsiz sayısı bir önceki çeyreğe göre, 142 bin kişi artarak 4 milyon 118 bin kişi oldu.
18.05.2021
09:27
Normalleşme sürecinde yeni kritik eşik `Yüzde 50`
Normalleşme sürecinde yeni kritik eşik 'Yüzde 50'
Temmuz ayına kadar 30 milyon kişinin daha aşılanması halinde yüzde 50 oranına ulaşmak mümkün olacak. Nüfusun yüzde 50'sinin aşılanması bile vaka sayılarını ciddi oranda azaltıp, Covid-19'a bağlı ölüm sayılarını da tek haneli rakamlara düşürebilir. Doç. Dr. Muhammed Keskin 'Nüfusun yüzde 50'sinin aşılanmasıyla tamamen normalleşemesek de yurt dışı ve şehirlerarası kısıtlamalar kalkacak, turizm sezonu açılacak, okullar ve restoranlar tedbirli de olsa açık kalmaya devam edecektir.' dedi.
18.05.2021
09:27
İşte esnafa 5 bin TL hibe desteğinin ayrıntıları
İşte esnafa 5 bin TL hibe desteğinin ayrıntıları
1 Haziran sonrası atılacak normalleşme adımlarının ve esnafa bir dizi müjde içeren kararların belirleneceği toplantı sonrası Başkan Erdoğan ulusa sesleniyor.
18.05.2021
09:26
Kafe ve restoranlara Avrupa modeli: Bahçesi olan açılsın
Kafe ve restoranlara Avrupa modeli: Bahçesi olan açılsın
1 Haziran'a kadar sadece paket servisle açılmalarına izin verilen kafe ve restoranlar Avrupa modeli istiyor: Bahçesi olanlar açılsın, olmayanlar kaldırıma masa atsın.
17.05.2021
15:47
`Ödeme emirlerini durduracak mısınız?`
'Ödeme emirlerini durduracak mısınız?'
HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir, Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay'ın yanıtlaması üzerine verdiği önergede, Diyanet Vakfı tarafından icraya verilen esnafı sordu: 'Diyanet Vakfına bağlı iş yerlerine mahkeme kararı ile yapılan ödeme emirlerini durduracak mısınız?'
17.05.2021
15:46
17 gün sonra siftah yaptılar!
17 gün sonra siftah yaptılar!
Bingöl'de tam kapanma sürecinin bitmesi ve kademeli normalleşme sürecinin başlamasıyla cadde ve sokaklarda yoğunluk oluşurken, 17 gün sonra da birçok esnaf işyeri açtı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir