Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Ocak 2020 Pazartesi
°C

Suçlu kim?

Şeyh Ahmet mesire alanı, kentte mesire alanı bulamayan piknikçiler ve duyarsız vatandaşlar tarafından tahribata uğratılıyor. Vatandaşlar kirlettiğini ise ilgili kurum hiçbir şekilde temizlemiyor.

17 TEMMUZ 2019 ÇARŞAMBA 20:18
2
1378
9
AA aa
Suçlu kim?

Bingöl – Genç Karayolu üzerinde bulunan Şeyh Ahmet mesire alanı, piknikçiler ve duyarsız vatandaşlar tarafından tahribata uğratılıyor. Piknik yapan duyarsız vatandaşlar tarafından çevreye gelişigüzel atılan çöpler nedeniyle bölgede görüntü ve çevre kirliliği yaşandı.

Hafta sonları piknikçilerin uğrak mekânı olan Şeyh Ahmet Mesire alanının bakımı yetkililer tarafından yapılmıyor. Vatandaşların piknik yaptığı alanı temizlememesi, kaderine terk edilen alanı çöplük alanına dönüştürdü.

Duyarlı vatandaşlar, merkeze yakın olan mesire alanının belediye ekiplerince kontrol edilmesi gerektiğini belirterek; “ Bingöl Belediyesi'nden istediğimiz düzenli olarak bu alanın kontrol altına alınmasıdır. Özellikle hafta sonları burayı tercih ediyoruz ama ne yazık ki hem civardaki başıboş hayvanlar hem de duyarsız vatandaşlar burayı çöplüğe çevirdi. Belediyenin de buraya sahip çıkmaması tamamen çöplüğe çevirdi. Ailemiz ile birlikte tercih ettiğimiz bu alanında temiz tutulmasını talep ediyoruz” dediler.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47221)
19 Temmuz 2019 Cuma 00:48
Yaziklar olsun Ben insanim demeye bin sahit gerek
Herseyide ey bingöl halki dine müslümanliga baglamayin Lütfen önce insan olalim bütün dinler ayni seyi söYler
Müslümaniz diyoruz dindariz diyoruz hertarafimiz yalan sahtekarlik cirkin seylerle Dolu nerde kaldi sizin müslümanliginiz bumu müslüman olmak
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Yunus Burkan (@yunus_burkankulu)
18 Temmuz 2019 Perşembe 08:51
Hic kimse kusura bakmasin ve bosuna direkt olarakda belediyeyi suclamasin , suclayacak olan insan once kendine ceki duzen verecek, cevresindekilerini uyaracak, kendisi cevreye ve insanlara saygili olacak ondan sonra yetkilileri gorevini yapmaya davet edecektir. Belediyenin eksikleri yokmu tabiki var ama dedigim gibi once herkes uzerine duzeni yapmalidir ve daha sonra onlem almak uzere yetkilileri gorevini yapmalari icin uyarmak gerekir.( yetkililere ulasmanin en guzel yoluda gunumuzde sosyal medyadir.)
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47166)
18 Temmuz 2019 Perşembe 07:30
Mürekkep yalamadım doğuştan beri
Suçsusum hakim bey devlet sorumlu
Doğrudur sormuştum dört özel yeri
Suçsuzum hakim bey devlet sorumlu....
Suçu biz işler devlete atarız nedense
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47157)
18 Temmuz 2019 Perşembe 00:18
Bingöl müslüman dindar il. Çöp dışarı atılıyor mu gerçekten? Öyleyse dindar il demesin kimse
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47152)
17 Temmuz 2019 Çarşamba 23:48
Bu durumları haber yapın. Bingöl temizlensin. Merkezinde bile yeterli çüp konteynerleri yok. Poşete konulan çöplerin şırası metrelerce akmakta. Bu iğrençliği artık yaşamıyalım. Bu saçma sistemi artık kaldırın. İki binaya bir konteyner koyun.
Beğendim (2) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47142)
17 Temmuz 2019 Çarşamba 22:41
Kardeşim belediye ne yapsın buraya zarar verenler sözde insan diye dolaşanlar her birey kendinden sorumludur herkes üzerine düşeni yapsa belediyenin denetimine bile gerek kalmaz.
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47138)
17 Temmuz 2019 Çarşamba 22:16
Buraya gidip piknik yapanın aklına şaşmak lazım.Pislik içerisinde, oturacak yerleri olmayan bir yer. Bir de çeşmesi varki şaka gibi. Çeşmeyi 20 santim yükseltmek çok mu zor sayın yetkililer.
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47137)
17 Temmuz 2019 Çarşamba 22:15
Nasıl görmek istiyorsan öyle bırak.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47136)
17 Temmuz 2019 Çarşamba 22:07
Bingölde Belediye tarafindan yapilan Bir Tane Piknik alani söyleyebilecek kimse varmi? Yeşilligi bol bir sehir diye disardan aniliriz ama bir tane gidecek yerimiz yok
Beğendim (3) Beğenmedim (4)Cevapla
19.01.2020
19:21
Terör ve uyuşturucuya darbe vuruldu
Terör ve uyuşturucuya darbe vuruldu
Bingöl'de son 1 yılda yapılan bin 924 operasyonda 12 terörist etkisiz hale getirildi, yüklü miktarda patlayıcı ve mühimmat ele geçirildi. Operasyonlarda ayrıca teröristlerin beslendiği 5 tondan fazla da uyuşturucu madde ele geçirildi.
19.01.2020
19:20
Hem`den Zazaca kursu
Hem'den Zazaca kursu
Bingöl Halk Eğitimi Merkezi, Zazaca okuma-Yazma kursunun açılacağını duyurdu. Başvuruların kurum ve online kurs başvuru formundan yapılabileceği belirtildi.
19.01.2020
19:19
Diyarbakır annelerine moral ziyareti
Diyarbakır annelerine moral ziyareti
Bingöl'den 16 kişilik bir grup kadın, evlat nöbeti tutan annelere moral ve destek vermek için Diyarbakır'a gitti. Grup adına açıklama yapan Gülten Tokuş, annelerin büyük bir acı yaşadığını, bunu ancak yaşayanların bilebileceğini söyledi.
19.01.2020
19:18
Suç oranı azaldı
Suç oranı azaldı
Bingöl'de 2019 yılında asayiş suçlarında toplam 3 bin 249 olay meydana geldi. Bingöl, Yüzde 96,1 Suç Aydınlatma Oranı ile Türkiye Geneli 7'nci sırada yer aldı.
19.01.2020
19:17
Kayak merkezi, tatille birlikte doldu
Kayak merkezi, tatille birlikte doldu
Hesarek kayak merkezi, okulların tatil olmasıyla birlikte doldu. Birçok aile, karne hediyesi olarak çocuklarını kayak merkezine getirerek doyasıya eğlenmesini sağladı.
19.01.2020
19:16
Dilsiz dostları unutmadılar
Dilsiz dostları unutmadılar
Genç İbn-i Sina Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi, öğrenciler ve ilçe sakinlerini sokak hayvanları konusunda bilinçlendirmek ve bu konuda duyarlılık oluşturmak amacıyla 'Sessiz Dostlar'' projesini hayata geçirdi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir