Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
29 Kasım 2022 Salı
5 °C Bulutlu ve güneşli

'Talebimizin belediye tarafından yerine getirilmesini bekliyoruz'

Engellilerin talepleri ile ilgili açıklama yapan Altı Nokta Körler Derneği Bingöl Şube Başkanı Mücahid Korkutata, 'Bingöl halkına kazandırılmasını istediğimiz toplu taşıma tabimiz için bir aradayız. Belediye tarafından ulaşım hizmetinin verilmesi için başlattığımız imza kampanyasına 9 binin üzerinde kişi destek verdi. Toplu taşıma talebimizin belediye tarafından yerine getirilmesini bekliyoruz' dedi.

`Talebimizin belediye tarafından yerine getirilmesini bekliyoruz`
30 EYLÜL 2022 CUMA 16:26
17
1969
10
AA aa

Toplu araçlarında sorunlarla karşılaştıklarını belirten Korkutata, sorunlarının ancak belediye tarafından toplu taşıma hizmetinin verilmesiyle çözülebileceğini söyledi.

Korkutata, şunları söyledi: “Halk otobüsleri yöneticileri, büyük bir yükün altında olduklarını söylüyor. Bu yükü pay ederek herkesin üzerinden almak sosyal devletin gereğidir. Dolayısıyla biz buradan Sayın Cumhurbaşkanımıza, Ulaştırma ve Altyapı Bakanımıza, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanımıza sesleniyoruz: 9 yıldır Bingöl'de devam eden bu sorunları artık çözün. Engelli vatandaşlarımız ulaşım hakkı istiyor. 2022 Yasasının kendilerine tanımladığı hakkı istiyor. Devletin vermiş olduğu hakkı, devlete bağlı belediyenin vermesi gerekiyor.”

Engelli vatandaşlar, Korkutata'nın basın açıklamasının ardından bir süre oturma eylemi yaptıktan sonra dağıldı.

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95804)
02 Ekim 2022 Pazar 21:45
Onlar halk için değil engelliler için eylemi yaptı. Ama iş odur ki halk olarak engelli kardeslerimize destek vereydik. Burada engelli hakları savunulması gerekirken olay sahsilestirilip mücahid bey işe niye gitmiyorsun diye konu saptiriliyor. İddia doğruysa elbette mücahid bey maaşını helal etmelidir lakin defalarca sosyal medyada tepki gösterilmesine rağmen bazı kurumlarda birçok memurun hiç işe gitmeden maaş aldıkları söyleniyor. Mücahid beyden önce o engelsiz ATM memurlarını ve onları koruyanlar üzerinde baskı oluşturmalıyız. Hele ki belediye özel idare gsb sağlık kurumları...
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95794)
02 Ekim 2022 Pazar 08:07
Yıllardır halkın kanayan yarası belediye otobüsü olmayan tek il peki neden alınmıyor paramı kaynakmı imkanmı yada iktidar partisindemi değil aksine bahsedip yazdıklarım hepsi mevcut bu koperatifin başkanı bir çok hattın otobüslerin sahibi aynı zamanda bu şahıs iktidar partisinde uzun süre encümenlik yaptı adamın vekil gibi dokunulmazlığı var çünkü büyük parası var yedirip içirip dağıtıp her yerde güç gösterisi yapıp konuşturuyor işin içinde rant var
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95792)
02 Ekim 2022 Pazar 07:39
Basın açıklamasında belediye başkanı istifaya davet edilmeliydi.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95789)
02 Ekim 2022 Pazar 00:40
Sen engellilerin her sorunu için böyle eylem yaptığında dürüst olduğun ortaya çıkacaktır Nihat kaya ile olan kişisel husumetinden yapıyorsun bunu bedava biniyorsun kamudasın işe
Gitmiyorsun maaş alıyorsun sen daha Allah'tan ne istiyorsun her engelli keşke senin gibi olsa insan seni görünce engelli olmak istiyor tövbe yarabbim
Beğendim (1) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95785)
01 Ekim 2022 Cumartesi 17:52
en çok belediye yapmak istiyor fakat yapamıyor(yemiyor), halkın menfaati ne ise gereği yapılmalı, hiçbir sektör tekelleşmemeli.
Beğendim (10) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95778)
01 Ekim 2022 Cumartesi 00:22
sen önce çalıştığın kurumdaki işine ve vazifene layık ol doğru dürüst işine gitmiyorsun burdan ahkam kesiyorsun kaybol
Beğendim (8) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95777)
01 Ekim 2022 Cumartesi 00:15
Bingöllüler de para çok o yüzden desteğe gelmemişler. Belli ki otobüse çok para vermeyi istiyor bu halk yapacak bir şey yok
Beğendim (10) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95773)
30 Eylül 2022 Cuma 21:28
Halk armut pis ağzıma düş misali... Bir kaç kişi bedel ödesin bir halk ise hiçbir şey yapmadan bu bedelin kaymağını yesin. Bu çok adaletsizce, haydi halkı geçtim ey engelli kardeşlerim, siz niye destek vermediniz? Sn. Korkutata ve orada bulunup katılım sağlayan o bir avuç kahramanı saygıyla selamlıyorum.
Beğendim (9) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95769)
30 Eylül 2022 Cuma 17:27
Beldiya sizin bizim değilki adamlar encümen kontejanına da sahip
Kapı gibi anlaşmada var.
Yani boş bilesew.
Beğendim (7) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95768)
30 Eylül 2022 Cuma 17:05
Bingöllüler halinden memnun. Baksana kimse desteğe gelmemiş. Değmez bu halk için birşeyler istemeye
Beğendim (9) Beğenmedim (4)Cevapla
29.11.2022
09:35
Kış Lastiği Uygulaması 1 Aralık`ta başlıyor
Kış Lastiği Uygulaması 1 Aralık'ta başlıyor
Milyonlarca araç sahini için için zorunlu kış lastiği uygulamasının başlamasına sayılı günler kaldı.1 Aralık tarihinde başlayacak olan zorunlu kış lastiği uygulaması için araç sahiplerine önemli uyarı geldi. 1 Ocak 2023'ten itibaren yeniden değerleme oranının da devreye girmesiyle birlikte kış lastiği takmayanlara kesilen ceza artacak.
28.11.2022
18:53
Sözen: `Seçimin kaderini gençler tayin edecek`
Sözen: 'Seçimin kaderini gençler tayin edecek'
Bir dizi ziyaretlerde bulunmak için geldiği Bingöl'de seçim rüzgârını erken estiren isimlerden Ziya Sözen, aday adayı olacağını da ilan etmiş oldu. Seçime dair değerlendirmelerini paylaşan Sözen: 'Seçim kaderini gençlerin kararı tayin edecektir. Gençlik buluşması için hazırlıklarımıza başladık. Biz değil, gençler konuşacak. Raporu da ilgili tüm mercilere sunacağız.'
28.11.2022
18:45
Tıkla ne kadar emekli maaşı alacağını hemen öğren
Tıkla ne kadar emekli maaşı alacağını hemen öğren
SGK, 'Emekli olursam ne kadar maaş alırım?' uygulamasını erişime açtı. Kullanıcılar, emekli maaşı hesaplama uygulaması ile maaş miktarını öğrenebilecek. İşte detaylar.
28.11.2022
16:16
Belediye`nin 2023 bütçesi 982 milyon lira
Belediye'nin 2023 bütçesi 982 milyon lira
Bingöl Belediyesinin 2023 yılı bütçesi 982 milyon olarak belirlenirken, bütçe oy çokluğuyla kabul edildi.
28.11.2022
16:06
Metamfetamin ele geçirildi: 2 gözaltı
Metamfetamin ele geçirildi: 2 gözaltı
Bingöl'de Genç Küpar yol kontrol noktasında durdurulan araçtaki şahısların üzerinden 14 gram Metamfetamin maddesi çıktı. Şüpheli 2 şahıs, jandarma ekiplerince gözaltına alındı.
28.11.2022
15:52
`Aile Bilinci` konferansı
'Aile Bilinci' konferansı
Bingöl'de İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından, Değerler Eğitimi Projesi çerçevesinde Dr. Ferhat Aslan'ın katılımıyla 'Aile Bilinci' konulu konferans yapıldı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir