Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Ocak 2020 Pazartesi
°C

Taziye dönüşü feci kaza: 1 ölü, 2 yaralı

Bingöl'de taziye dönüşü aracın şarampole yuvarlanması sonucu kentin önde gelen esnaflarından Mehmet Çelik hayatını kaybetti, 2 kişi ise yaralandı.

17 TEMMUZ 2019 ÇARŞAMBA 21:30
28
8203
39
AA aa
Taziye dönüşü feci kaza: 1 ölü, 2 yaralı

Bingöl'de taziye dönüşü aracın şarampole yuvarlanması sonucu kentin önde gelen esnaflarından Mehmet Çelik hayatını kaybetti, 2 kişi ise yaralandı.

Kaza, Bingöl- Diyarbakır Karayolu Yayla köyü mevkisinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Genç ilçesine bağlı Sivan köyündeki taziyeden dönen Mehmet Çelik idaresindeki 12 AR 300 plakalı hafif ticari araç, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu şarampole yuvarlandı. Kazada sürücü olay yerinde hayatını kaybetti, araçta bulunan Hüseyin Çelik ve Aydın Orak ise yaralandı.

Yaralılar olay yerine sevk edilen ambulanslarla Bingöl Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Not: Taziyesi yarın Hacı Hasip Camii'de kurulacaktır.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47538)
24 Temmuz 2019 Çarşamba 12:56
sen rabbini seviyordun inanıyorum ki rabbim de seni sevecektir.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47274)
19 Temmuz 2019 Cuma 16:48
Allah rahmet eylesin..Mekanı cennet olsun..
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47264)
19 Temmuz 2019 Cuma 13:18
Allah iyi insanları erken yanına alır denir ya hep, işte tam da öyle oldu. Bedenen aramızdan ayrılmış olsan da ; İyilik dolu kalbin, mütebessim yüzün ve samimi muhabbetinle hep aklımızda kalacaksın... Kabrin nur dolsun, mekanın Cennet olsun... Allah Rahim ismiyle karşılasın seni... 'Allah'tan geldik ve tekrar O'na döneceğiz'
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47255)
19 Temmuz 2019 Cuma 11:04
Mevlav de ki: 'İnsan, hakkında söylenen bir kaç sözden ibarettir.' Hakkında söylenen bütün bu güzel sözler inşaallah Allah katında onun en güzel, sadık şahitleridir. Allah Mehmet kardeşimize ve bütün müminlere rahmet eylesin.Amin.
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47253)
19 Temmuz 2019 Cuma 10:46
Allah mekanını cennet etsin
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47230)
19 Temmuz 2019 Cuma 08:10
Allah mekanını cennet eylesin
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47200)
18 Temmuz 2019 Perşembe 15:20
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.Değerli abimiz,cömert,sıcakkanlı,yardımsever,güleryüzlü ve dindar bir insanı kaybetmenin üzüntüsü ağır oldu.
Beğendim (10) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47199)
18 Temmuz 2019 Perşembe 14:36
Allah rahmetiyle muamele etsin inşallah ..herkes senden razıydı..rabbimde senden razı olur inşallah..hep güzel duygularla anılacaksın..
Beğendim (13) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47196)
18 Temmuz 2019 Perşembe 13:01
Allah rahmet eylesin güzel kardeşim. Mekanın cennet olsun.
Beğendim (13) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47195)
18 Temmuz 2019 Perşembe 12:58
Allah rahmet eylesin. Rahmetiyle muamele etsin. Kabiri cennet bahçesi olsun inşallah. Ailesine sabır versin.
Beğendim (13) Beğenmedim (0)Cevapla
19.01.2020
19:21
Terör ve uyuşturucuya darbe vuruldu
Terör ve uyuşturucuya darbe vuruldu
Bingöl'de son 1 yılda yapılan bin 924 operasyonda 12 terörist etkisiz hale getirildi, yüklü miktarda patlayıcı ve mühimmat ele geçirildi. Operasyonlarda ayrıca teröristlerin beslendiği 5 tondan fazla da uyuşturucu madde ele geçirildi.
19.01.2020
19:20
Hem`den Zazaca kursu
Hem'den Zazaca kursu
Bingöl Halk Eğitimi Merkezi, Zazaca okuma-Yazma kursunun açılacağını duyurdu. Başvuruların kurum ve online kurs başvuru formundan yapılabileceği belirtildi.
19.01.2020
19:19
Diyarbakır annelerine moral ziyareti
Diyarbakır annelerine moral ziyareti
Bingöl'den 16 kişilik bir grup kadın, evlat nöbeti tutan annelere moral ve destek vermek için Diyarbakır'a gitti. Grup adına açıklama yapan Gülten Tokuş, annelerin büyük bir acı yaşadığını, bunu ancak yaşayanların bilebileceğini söyledi.
19.01.2020
19:18
Suç oranı azaldı
Suç oranı azaldı
Bingöl'de 2019 yılında asayiş suçlarında toplam 3 bin 249 olay meydana geldi. Bingöl, Yüzde 96,1 Suç Aydınlatma Oranı ile Türkiye Geneli 7'nci sırada yer aldı.
19.01.2020
19:17
Kayak merkezi, tatille birlikte doldu
Kayak merkezi, tatille birlikte doldu
Hesarek kayak merkezi, okulların tatil olmasıyla birlikte doldu. Birçok aile, karne hediyesi olarak çocuklarını kayak merkezine getirerek doyasıya eğlenmesini sağladı.
19.01.2020
19:16
Dilsiz dostları unutmadılar
Dilsiz dostları unutmadılar
Genç İbn-i Sina Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi, öğrenciler ve ilçe sakinlerini sokak hayvanları konusunda bilinçlendirmek ve bu konuda duyarlılık oluşturmak amacıyla 'Sessiz Dostlar'' projesini hayata geçirdi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir