TİMBİR'de Yeni Dönem HeyecanıTürk İnternet Medya Birliği (TİMBİR), 2. Olağan Genel Kurulu Ankara'da gerçekleşti. Dr. Süleyman Basa'nın yeniden Genel Başkanlığa, Bingöl temsilcisi Hakim Bayraktar'ın da yönetim kuruluna seçildiği Genel Kurulda, TİMBİR'in yeni dönem yol haritası da belirlendi.![]() Türk İnternet Medya Birliği'nin (TİMBİR) 2. Olağan Genel Kurulu Ankara'da yoğun katılımla gerçekleştirildi. Genel kurulda mevcut Genel Başkan Dr. Süleyman Basa yeniden göreve seçilirken, Bingöl temsilcisi Hakim Bayraktar da TİMBİR Yönetim Kurulu'nda yer aldı. Türkiye'nin dört bir yanından internet medyası temsilcilerinin katıldığı genel kurulda, birliğin yeni dönem yol haritası belirlenirken yönetim, denetim ve disiplin kurullarının yanı sıra politika danışma, internet etik, gençlik, GİMER ve Medya Teknolojileri kurulları ile bölge başkanlıkları da oluşturuldu. "81 il ve 26 ülkede temsil ediliyoruz"Genel kurulun açılışında konuşan TİMBİR Genel Başkanı Dr. Süleyman Basa, birliğin kısa sürede internet medyasının ortak sesi haline geldiğini belirterek, bugün 81 ilde ve 26 ülkede temsil edilen güçlü bir medya ağı oluşturduklarını söyledi. Genel kurulun yalnızca bir seçimden ibaret olmadığını vurgulayan Basa, üç yıllık çalışmaların değerlendirildiğini ve yeni dönemin hedeflerinin belirlendiğini ifade etti. Yerel medyaya güçlü vurguTİMBİR'in; yayıncılık etiği, basın özgürlüğü, dezenformasyonla mücadele, dijital güvenlik, telif hakları ve medya eğitimi gibi birçok alanda çalışmalar yürüttüğünü belirten Basa, özellikle yerel medyanın güçlendirilmesine yönelik projelere öncelik verdiklerini söyledi. Anadolu basınının görünürlüğünü artırmayı hedeflediklerini ifade eden Basa, "Yerelin sesini merkeze taşıdık, yerel haberciliğin yalnız olmadığını Türkiye'ye gösterdik." dedi. Basa ayrıca dijital şiddet, siber zorbalık, afet haberciliği, medya okuryazarlığı, kültür ve turizm haberciliği, gastronomi haberciliği, etik ilkeler, telif hakları ve bağımlılıkla mücadele gibi birçok başlıkta eğitim ve proje yürüttüklerini kaydetti. Geniş katılım sağlandıAnkara'da düzenlenen genel kurula; TİMBİR Yüksek İstişare Kurulu Başkanı Seyfullah Hacımüftüoğlu, AK Parti 24. Dönem İzmir Milletvekili ve TİMBİR Başkan Vekili Rıfat Sait, TİMBİR Başkanvekili Av. Cüneyd Altıparmak, İçişleri Bakanlığı Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü Daire Başkanı Fahrettin Kaya, RATEM Başkanı Vedat Gündoğan, Türkiye Gazeteciler Federasyonu Başkanı Yılmaz Karaca, Uluslararası Gazeteciler Federasyonu Başkanı Şakir Gürel ile çok sayıda davetli katıldı. Genel kurul sonunda açıklanan yeni yönetim listesinde Bingöl temsilcisi Hakim Bayraktar da Yönetim Kurulu üyeliğine seçildi.
YORUM YAZIN
|
|