Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
13 Aralık 2019 Cuma
°C

Ulaşım 2 gün ücretsiz

Bingöl Belediye Başkanı Erdal Arıkan, Kurban Bayramı'nın 1 ve 2'nci günlerinde şehir içi toplu taşıma araçlarının 'ücretsiz' olarak vatandaşların hizmetinde olacağını açıkladı.

09 AĞUSTOS 2019 CUMA 18:10
14
1818
15
AA aa
Ulaşım 2 gün ücretsiz

Başkan Arıkan, vatandaşların Kurban Bayramı ziyaretlerini kolaylaştırmak ve vatandaşların sevdiklerine kolaylıkla kavuşabilmelerini sağlamak amacıyla toplu taşıma hizmetlerinin ücretsiz hale getireceklerini belirtti.

Vatandaşların bayramı rahat ve huzurlu geçirmelerini sağlamak amacıyla gerekli tüm önlemlerin alındığı da aktarılan Başkan Arıkan, şunları söyledi: “Bayram öncesi başlatılan hummalı çalışmalar devam ediyor. Kurban satış noktası olarak Canlı Hayvan Pazarı belirlendi ve gerekli denetimleri yapıldı. Bu nokta dışında kurban satışına izin verilmeyecektir. Zabıta ekiplerimizce yapılan denetimlerde farklı noktalarda kurban satışı yaptığı tespit edilen kişilere gerekli cezai işlemler uygulanacak. Yine zabıta ekiplerimizce et ve süt ürünleri, unlu mamuller, gıda ile temizlik ürünleri satışı yapan işyerleri başta olmak üzere tüm işyerlerine yönelik denetimlerini sıkılaştıracak. Bayram süresince atıkların toplanıp, kesim yerlerinin hijyenik koşullarda temizlenmesi için temizlik ekipleri görev başında olacak. Ayrıca itfaiye, zabıta, su arıza, fen işleri ekipleri bayram süresince hizmet verecek.”

Vatandaşların Kurban Bayramı'nı tebrik eden Başkan Arıkan, “Hz. İbrahim ve oğlu İsmail'in teslimiyetini anlatan Kurban Bayramı, birlik, beraberlik, paylaşma ve infak etmenin bayramıdır. Bu mübarek vakitlerin İslam Coğrafyasına huzur getirmesini ve tüm Müslüman mazlumlar için birer kurtuluş vesilesi olmasını diliyorum.  Bu duygu ve düşüncelerle tüm İslam âleminin Kurban Bayramı'nı tebrik ediyor, bayramın tüm dünyaya huzur, barış ve kardeşlik getirmesini temenni ediyorum” ifadelerine yer verdi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48728)
15 Ağustos 2019 Perşembe 09:54
ULAŞIM DİYORSUN 2 GÜN ÜCRETSİZ DE, ALLAH VARYA NASIL ŞEHİR İÇİ HAT MÜNÜBÜSLERİ 2 TL YAPIYORSUN.NİYE BUNUNLA İLGİLİ AÇIKLAMA YAPMIYORSUN SAYIN BAŞKAN
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48682)
11 Ağustos 2019 Pazar 22:52
denizlide suya yüzde 20 zam bingölde yüzde 30 ? olacak iş değil
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48665)
11 Ağustos 2019 Pazar 13:35
Istanbulda 4 bingolde 2 gun ucretsiz. Allah razi olsun mu desin bu millet belediyeye. Belediye suya yuzde 35 zam. Akbile zam yapsin 2 gun millet ucretsiz otobuse binecek diye allah razi olsun mu bekliyorlar. Artik bizim insaniz ne zaman bu zihniyetten kurtulacak merakla bekliyorum. Ama insanoglu ne kadar dovulurse o kadar sadakati cook olur. Akpartinin sopasi belinizde eksik olmasin ki bagliliginiz devam etsin. Iyi bayramlar memleketimin guzel insanlari seviliyorsunuz.
Beğendim (9) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48654)
11 Ağustos 2019 Pazar 05:03
Paralı iken bile şoförler insanlara saygısız ve terbiyesiz, şimdi hiç çekilmezler..!
Beğendim (14) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48635)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 16:26
el alemin ilinde 5 gün bedavadır babanızın hayrına veriyorsunuz sanki
(EDİT)
Beğendim (11) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48630)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 13:57
Başkan şoförlere talimat ver halka iyi davransınlar parası neyse veririz bedava da gözümüz yok şu şoförler biraz kendine çeki düzen versinler. Tabi seni ciddiye alırsalar başkanım
Beğendim (10) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48627)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 13:40
Zammı çaktın şirin görünme çabası boşuna. Senden öncede vardı bu uygulama.
Beğendim (11) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48662)
11 Ağustos 2019 Pazar 13:31
@Misafir Kullanıcı ne diyosun sen yapmasaydı daha mı iyiydi..
Beğendim (3) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48621)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 11:23
100 gunde yapacaklariniz listesi vardi.kagidimi kaybettiniz sayin baskan
Beğendim (12) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48663)
11 Ağustos 2019 Pazar 13:33
@Misafir Kullanıcı sana hatırlatırız merak etme.
Beğendim (5) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48617)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 09:33
önce ücretsiz sonra zama zam Başkan Sana diyecek cok söz var ama neyse
(EDİT)
Beğendim (9) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48614)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 07:53
Çok büyük bir hizmetmiş gibi haber yapılıp gösteriş yapılıyor bunun haber değeri nedir zaten her tarafta bayramlarda bu yapılıyor. Zam olunca kimseden ses çıkmıyor. Haber değeri yok
Beğendim (10) Beğenmedim (4)Cevapla
12.12.2019
16:37
Arıcılar `Pazar` desteği istiyor
Arıcılar 'Pazar' desteği istiyor
Türkiye Arı Yetiştiricileri Merkez Birliği toplantısına katılan Bingöl Arıcılar Birliği Başkanı Üzer, kentteki arıcıların satış yapması için Pazar oluşturma desteği talep ettiklerini ve özellikle sahte ilaçla mücadele başlatılmasını ilettiklerini söyledi.
12.12.2019
16:36
Erdoğan, 100 bin sosyal konut projesinin detaylarını açıkladı
Erdoğan, 100 bin sosyal konut projesinin detaylarını açıkladı
100 bin Sosyal Konut Tanıtım Toplantısı'nda konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, 'Yüzde 10 peşinatın ardından kalan tutarın tamamı için aylık 894 liradan başlayan taksitler 240 aya varan vadelerle ev sahibi olma imkânını sağlayacağız'' dedi. Söz konusu projenin toplam yatırım bedeli ise yaklaşık 17 milyar 300 milyon lira.
12.12.2019
16:35
Bilim Yolculuğu Projesi devam ediyor
Bilim Yolculuğu Projesi devam ediyor
İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından başlatılan Bilim Yolculuğu projesi, şehir merkezinde bulunan 20 ilkokul, 15 ortaokul ve 4 farklı istasyonda bilimsel etkinliklerle devam ediyor.
12.12.2019
16:34
Çapak, Rektörler Çalıştayı`na Katıldı
Çapak, Rektörler Çalıştayı'na Katıldı
Bingöl Üniversitesi rektörü Prof. Dr. İbrahim Çapak, üniversitelerin ortak sorunlarını belirlemeye yönelik İnönü Üniversitesi'nin ev sahipliğinde düzenlenen 'Rektörler Çalıştayı' programına katıldı.
12.12.2019
16:33
BİNDAG ilçelerde örgütleniyor
BİNDAG ilçelerde örgütleniyor
Bingöl Doğal Afet Gönüllüleri (BİNDAG) Derneği Başkanı Semiramis Karaarslan, deprem ve doğal afetlerde çalışmalar gerçekleştirecek olan derneklerinin Genç ilçesinde de bir biriminin oluşturulması için Genç Kaymakamı Arif Gül ile görüştü.
12.12.2019
16:32
Kursiyerler hünerlerini sergiledi
Kursiyerler hünerlerini sergiledi
Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü bünyesinde açılan Aşçı Çırağı Kursuna katılan kursiyerler, uygulama sınavında hünerlerini sergiledi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir